|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Held! Touché, pussycat! |
|
quote: Niet persé. Bovendien kan een label z'n afspraken niet nakomen, net als een management, by the way. Het is trouwens ook niet gezegd dat het voor the Crown financieel uit had gekund om een "mannetje" in te huren voor het financiële deel. Touché, pussycat! |
|
He kut, hoe moet dat nou op Party-san. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nou me dunkt, dat valt nog wel mee dacht ik zo. Kritiekloos meeslijmen is niet aan de orde. Ik denk dat er weinig bands zijn waar zoveel bagger overheengestort is als TMDC. We lokken het ook zelf uit, daar niet van, maar dat men slijmt bij ons... neu.. Hoollie, lees ons tweede tourverslag anders even, je weet niet wat je leest. Dan weet je meteen waarom ze genokt zijn. http://www.monolith-deathcult.com/tourdiary2003-2.asp |
|
quote: leer zelf nederlands Winter is coming |
|
quote: ok zeer vermakelijk en als dat echt het gedrag van the crown is vind ik het nog knap dat het zolang goed is gegaan tussen jullie.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
We hadden ook geen mot met ze, we waren alleen sprakeloos dat ze in 14 jaar niets hebben geleerd.. |
|
Ach ik vond ze wel leuk. Live ook wel vermakelijk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik vind het jammer dat ze stoppen. De muziek vond ik altijd zeer goed te pruimen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Heersend tourverslag Winter is coming |
|
quote: Je hebt dus inderdaad totaal geen idee wat er allemaal bij komt kijken... moet ik dat ook "pathetic" noemen dan? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Damn..dat tourverslag is echt meesterlijk..dude..tijd voor een boek? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Hoerezooi. "Hell is Here" is een wereldplaat, op een enkel wat minder nummer na dan. Kut. Wat is dat toch met Zweedse thrash bands die ik vind heersen? Hypnosia ook al (jaren) dood. Hm, vrij letterlijk, in dat geval, trouwens. (Drummer Mike, RIP, huidkanker, 27 jaar) Ook zonde. |
|
Dit is niet echt hartverscheurend, maar toch wel zwaar verkloot. Ik heb ze gelukkig nog mee mogen maken in de Baroeg en met die herinnering ga ik luisteren naar toch wel hun vette muziek! Al vond ik de TMDC niet echt veel soeps, en dat is dan tevens zacht uitgedrukt, dus ik kan het wel begrijpen dat je daar gedemotiveerd van raakt. Maar gelukkig hebben we de opnames nog, en misschien loopt het allemaal wel spaak en komen ze terug! |
|
quote: Neeee man, wij waren veel te bijdehand voor die Zweden. Die lagen de hele dag de Simpsons te kijken en te janken over handdoeken. Wij stelden de hele dag lastige vragen over hun merch en hadden na twee dagen alle touwtjes in handen. Gaaf was dat! Janne kwam er naar 5 dagen pas achter dat ik niet de tourmanager was maar de gitarist van de supportact. Baroeg was het eerste optreden van de tour en tevens altijd de grootste rukplek om te spelen. Afgezien van dat heerst TMDC altijd en overal. |
|
quote: Volgens mij gaat niemand meer op wereldtoer met jullie. TMDC heerst op de plaat, maar live stelt het geen reet voor(niet de muziek). Jullie zouden meer moeten gaan dansen. Trouwens laatst nog 'n gerucht gehoord over TMDC. Jullie zouden een festival doen in Nederland. Misschien Dynamo(denk het niet, want anders heersen jullie over Slayer) Waldrock misschien. Kun je hier meer over vertellen hern Wordfuhrer? [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 11-03-2004 20:28] |
|
quote: Gaan ze uberhaupt op wereldtour dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Your choice. Het komt gewoon gigantisch prutserig op me over, andere bands verzinnen liever een smoes heb ik het idee dan dat ze toegeven dat ze idd weinig tot niks kunnen met "the business part". Of heb ik wat dat betreft wat gemist? |
|
De enige echte reden dat deze sissies uit elkaar zijn lees je hier http://www.shadowsofdisgust.com/sod/index.php?s=6&a=9 None of us are saints - Albert Fish |
|
Wow, twee ongelofelijk goeie bands van wereld-klasse waar ik nog nooit van gehoord heb. |
|
TMDC heeft een speciale band met onze Oosterburen omdat de lijpe pers daar iets te gretig met het vingertje wijst als men denkt iets gevonden te hebben dat hun eigen grootouders enigszins vrij zou kunnen pleiten. Niet vies van een beetje controverse hebben we menig journalist helpen herinneren dat het toch echt zíjn voorouders waren die Polen binnenvielen en hele volksstammen onder de noemer herhuisvesting op de trein hebben gezet. Doordat we een aantal nummers hebben die over de extreme uitwassen van de Islam gaan en het dubieus klinkende Kriegmeister zijn we dan ook grote vrienden geworden met de Duitse verkondigers van het vrije woord. Immortal Pride |
|
quote: Overdrijven is ook een vak.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Die column is inderdaad gewoon een aaneenschakeling van al het gezeik over The Crown dat in dat tourverslag stond. (dat verslag was WEL gaaf overgens) |
|
wel eens van rclame gehoord? None of us are saints - Albert Fish |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |