quote:
Op 10 maart 2004 15:24 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Neeee man, wij waren veel te bijdehand voor die Zweden. Die lagen de hele dag de Simpsons te kijken en te janken over handdoeken. Wij stelden de hele dag lastige vragen over hun merch en hadden na twee dagen alle touwtjes in handen.
Gaaf was dat! Janne kwam er naar 5 dagen pas achter dat ik niet de tourmanager was maar de gitarist van de supportact.
Baroeg was het eerste optreden van de tour en tevens altijd de grootste rukplek om te spelen. Afgezien van dat heerst TMDC altijd en overal.
Michiel, vind je repliek nou niet echt overtuigend. Eerst twee verhalen over omstandigheden achter de schermen, iets waar ten eerste Stephanus niet over mee kan praten, en ten tweede niet op doelt. En dan een vaag excuus dat de zaal niet deugt en dat het het eerste optreden van de tour is, of ligt dan bij jullie de toerdip misschien in het begin van de tour?
We hebben met Putrid Remnants wel in kroegen gespeeld, iets waar jullie je neus voor ophalen begreep ik uit je column. Maar juist daar zetten we nog een tandje bij en spelen alsnog alles en iedereen omver. En om nou te zeggen dat jullie nummers zoveel ingewikkelder zijn, dat valt ook wel mee. Een beetje tegenstrijdig dus om aan de ene kant een andere band aan te vallen op 'rocksterrengedrag', als ik het zo mag samenvatten, en tegelijk ook eisen te stellen waar je je blijkens je column voor schijnt te moeten verdedigen.