|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 10 april Willemeen In Somnis ( BE ) In Age and Sadness( NL ) Lahar ( NL ) Openingstijd wordt nog bekend |
|
De Willemeen is altijd een goede reden om naar Arnhem te gaan |
|
wow wat een doom weekend !! 9 in vera 11 in 013 ! heel goed ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
http://www.inageandsadness.tk voor mp3tjes! |
|
Waarom zijn ALLE doom concerten opeens in april? april is dit jaar verkozen tot doom maand ofzow? overigens ga ik hier denk ik niet heen wordt me iets te druk om binnen 4 dagen naar 3 doom concerten te gaan bovenop wat ik allemaal voor de rest niet gepland heb dat weekend.. |
|
hey, en vergeet niet, op 8 april in baroeg: penance orodruin while heaven wept thee plague of gentlemen |
|
quote: Daar heb je wel gelijk in. Echt NOOIT zie je doom in NL en INEENS zijn er gigs overal |
|
dat komt ervan als enkele bands en organisatoren plots krachten bundelen om its uit de grond te stampen don't worry, in de toekomst zullen julie nog overladen worden met the finest doom you can get |
|
quote: Op zich is dat niet zo heel moeilijk te verklaren. Op 2 en 3 april heb je in Duitsland het Doom Shall Rise festival en een week later in België de Belgian Doom Night. Beide festivals hebben een aantal bands uit het buitenland (met name de USA, UK) over laten komen. Deze bands komen natuurlijk niet voor 2 optredens en hebben zodoende een tourtje opgezet. Vandaar dat het lijkt alsof alles opeens in april komt. In mei en september komen er trouwens ook nog heel wat interessante doom-acts. Ik noem een Khanate en Count Raven. |
|
Ik zeg: geniet er nu maar van nu er eindelijk eens wat doom is! |
|
quote: hear, hear |
|
quote: uiteraard niet, hier ga ik zeker weten heen. Maarre opzich ja wel 2 festivals natuurlijk niet bij nagedacht.. |
|
quote: Ach ja, je kunt natuurlijk niet overal heen... Hopelijk wel naar Arnhem de 10e uiteraard |
|
In Somnis |
|
Wat kijkt ze treurig. |
|
quote: Ja zou ik ook bij in slaap vallen |
|
In Age And Sadnes Christus, krijg een leven ofzo |
|
oeps. sadness natuurlijk met twee keer een s. |
|
quote: daar zal ik zo ook even een foto van plaatsen. dit is Lahar |
|
Ah, een oudere versie van Boris |
|
In age of Sadness |
|
In een doom band spelen met een Dying Fetus shirt aan.Wanker !!! Wannabe!! |
|
de recensie staat morgen online, dan kun je lezen hoe ze klonken |
|
hehehe, okay, ben wel benieuwd |
|
quote:Sukkel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |