|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 2 vrouwen??!?!? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:laat maar I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nee de eerste |
|
Ik vond IAAS wel het beste, maar ik ben niet zo'n doomfan. Lahar was best gaaf, stoner-achtig, maar In Somnis begon voor mij wel wat te vervelen, toen ben ik ook snel naar huis gegaan. En meneer nekro heeft zeker nog nooit doom metal gehoord. Rotting away is better than being gay |
|
IAOS bedoel je |
|
quote:jawel hoor. Vind het alleen machtig saai. |
|
online |
|
quote:Ik heb het gelezen. Een doom band in sportieve kleding Wordt dat de nieuwe trend ? Sportieve doomies wel goed geschreven trouwens. Nu nog wat meer interviews, he ? |
|
Ik krijg De vragen van In Somnis in de loop van deze week terug is mij beloofd |
|
Wie was jij dan, Ghouliette? Rotting away is better than being gay |
|
dat leuke meisje bij de ingang ps. jij had trouwens wel gelijk, het is In Age And Sadness, mijn fout *schaam schaam* [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-04-2004 16:49] |
|
Ik heb altijd gelijk Ik was dat figuur met het enorm uit de toon vallende Sublime Cadaveric Decomposition shirt [Dit bericht is gewijzigd door Kadaver op 18-04-2004 17:02] Rotting away is better than being gay |
|
ehm, ik kan me alleen een groep jonge mensen herinneren, plus 2 wat ouderen bezoekers, en 1 daarvan ken ik (jeroen) dus dat ben jij niet |
|
quote:hehehe, toevallig dat shirt van hun met die chick op de voorkant die bloed spuit ? |
|
en heb je het al gelezen? |
|
Ik wel. |
|
Ik heb het ook gelezen. Wel een aardig stukje . Jammer dat ik er niet bij was, maar moest kiezen tussen dit concert en Dimensional Psychosis, wat ook nog eens een stuk dichter bij was. Ik neem trouwens aan dat de grunt van IAaS live een heel stuk beter is dan op de demo, als ik het stukje zo lees, want daar is deze alles behalve geweldig. |
|
ik heb de demo niet gehoord. het kan natuurlijk zijn dat hij een heel goede avond had ofzo, maar ik ga er maar van uit dat het altijd zo klinkt live |
|
@nekro: nee, die met het logo van de US tour @vkodlak: hij klinkt live ongeveer hetzelfde als op cd, iets lager en bruter, maar als je het op cd kut vind zal je het live ook waarschijnlijk niet zo leuk vinden. Ik vind Pepijn (ik ken em persoonlijk) wel erg goed. Rotting away is better than being gay |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |