IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : doom in arnhem Vorige pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-04-2004 1:57 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Lahar was vast de beste band van de avond?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-04-2004 2:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 april 2004 23:03 schreef ghoulliette het volgende:
In Somnis

2 vrouwen??!?!?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-04-2004 2:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2004 23:18 schreef ghoulliette het volgende:
de recensie staat morgen online, dan kun je lezen hoe ze klonken
laat maar

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2004 10:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 1:57 schreef Voice Of Doom het volgende:
Lahar was vast de beste band van de avond?

nee de eerste

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 18-04-2004 11:48 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Ik vond IAAS wel het beste, maar ik ben niet zo'n doomfan. Lahar was best gaaf, stoner-achtig, maar In Somnis begon voor mij wel wat te vervelen, toen ben ik ook snel naar huis gegaan.

En meneer nekro heeft zeker nog nooit doom metal gehoord.

Rotting away is better than being gay

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2004 13:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

IAOS bedoel je

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 13:58 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 11:48 schreef Kadaver het volgende:
Ik vond IAAS wel het beste, maar ik ben niet zo'n doomfan. Lahar was best gaaf, stoner-achtig, maar In Somnis begon voor mij wel wat te vervelen, toen ben ik ook snel naar huis gegaan.

En meneer nekro heeft zeker nog nooit doom metal gehoord.
jawel hoor. Vind het alleen machtig saai.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2004 15:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 15:59 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:46 schreef ghoulliette het volgende:

Ik heb het gelezen. Een doom band in sportieve kleding Wordt dat de nieuwe trend ? Sportieve doomies wel goed geschreven trouwens. Nu nog wat meer interviews, he ?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2004 16:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik krijg De vragen van In Somnis in de loop van deze week terug is mij beloofd

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 18-04-2004 16:48 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Wie was jij dan, Ghouliette?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2004 16:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat leuke meisje bij de ingang
ps. jij had trouwens wel gelijk, het is In Age And Sadness, mijn fout *schaam schaam*

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-04-2004 16:49]

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 18-04-2004 17:01 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Ik heb altijd gelijk

Ik was dat figuur met het enorm uit de toon vallende Sublime Cadaveric Decomposition shirt

[Dit bericht is gewijzigd door Kadaver op 18-04-2004 17:02]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2004 17:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ehm, ik kan me alleen een groep jonge mensen herinneren, plus 2 wat ouderen bezoekers, en 1 daarvan ken ik (jeroen) dus dat ben jij niet

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 17:40 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 17:01 schreef Kadaver het volgende:
Ik heb altijd gelijk

Ik was dat figuur met het enorm uit de toon vallende Sublime Cadaveric Decomposition shirt
hehehe, toevallig dat shirt van hun met die chick op de voorkant die bloed spuit ?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2004 22:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en heb je het al gelezen?

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 22:39 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ik wel.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 18-04-2004 23:08 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik heb het ook gelezen. Wel een aardig stukje . Jammer dat ik er niet bij was, maar moest kiezen tussen dit concert en Dimensional Psychosis, wat ook nog eens een stuk dichter bij was. Ik neem trouwens aan dat de grunt van IAaS live een heel stuk beter is dan op de demo, als ik het stukje zo lees, want daar is deze alles behalve geweldig.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2004 23:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb de demo niet gehoord. het kan natuurlijk zijn dat hij een heel goede avond had ofzo, maar ik ga er maar van uit dat het altijd zo klinkt live

Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 19-04-2004 13:43 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

@nekro: nee, die met het logo van de US tour

@vkodlak: hij klinkt live ongeveer hetzelfde als op cd, iets lager en bruter, maar als je het op cd kut vind zal je het live ook waarschijnlijk niet zo leuk vinden. Ik vind Pepijn (ik ken em persoonlijk) wel erg goed.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com