|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 15-06-2005 18:04] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Tnx! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Las vandaag over hoe stuntelig men om is gegaan met die ontvoerder van dat chineesje. Typisch Nederlands ach ja mentaliteit daar ... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 15-06-2005 18:03] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:TBS kliniek heeft anders ook flink gefaald, iemand die al eerder niet terug komt gewoon met verlof sturen. Dat is het zelfde als een pedofiel op een peuterspeelzaal te laten werken [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 15-06-2005 18:28] |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 15-06-2005 18:03] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik zeg : burgerwacht ... bewapende burgerwacht .. |
|
Ik zag vandaag minister Donner op tv hoe hij het beleid verdedigde , hij benaderde justitie van de kant van de dader , en niet van de kant van de slachtoffers . ik denk dat het belang van ( potentiele ) slachtoffers voorop moet staan . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 04-06-2004 6:23] |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 15-06-2005 18:02] ..."Hate can only create more hate"... |
|
lees ludwigh humprey - onder dwang daar staat alles in over de onzin van tbs |
|
quote: Ja! ALLES! Niet dus... Humphrey Ludwig is een ex-Tbs'er die zelf altijd in de van Mesdagkliniek heeft gezeten. Hij heeft het boek geschreven i.s.m. een journalist, maar het geeft zíjn mening weer van het Tbs gebeuren. Het boek is dus totaal niet objectief en ook niet erg informatief. Wel erg vermakelijk trouwens. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |