|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja aardige band ... ik wilde die 4-cd box aanschaffen maar die was gewoon achterlijk duur |
|
quote: Stront in de ogen ?? http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=71 |
|
Limbonic Art is wel een aardige band ja. Moon in the Scorpio is zo'n "must-have-listened-to-it-at-least-once-in-my-life-being-a-metalhead" cd. Die 4-CD box is relatief wel billig, 25 piek per cd... En nog wat spul erbij volgens mij, of niet? |
|
Ja 100 piek ... dat ga ik er dus echt niet voor neerleggen ... 5 tientjes max. |
|
de cd box kost geen honderd piek hoor ik heb er toen hij pas uit was fl.60 voor betaald ik had hem via hammerheart besteld.elke cd bevat 2 bonus nummers demo songs.ik weet niet of de box nog bij hammerheart te bestellen is want hij is maar in een beperkte oplage uit gebracht welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Ik vindut ook wel aardige muziek jah ... maar heb er geen cd's van. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Limbonic Art is wel Heersch "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
vin ze wel tof en sfeervol alleen jammer dat ze geen drummer hebben.... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-11-2001 17:35] Suck my piss |
|
[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-11-2001 17:35] Suck my piss |
|
ik heb op hun website gelezen dat er een nieuwe cd aan zit te komen en die zal in de stijl van ad noctum dynasty of death zijn welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
hier vind je alles over limbonic art is een hele mooie site http://www.limbonic.com/ welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
ze gaan wel, ben er nie zo weg van |
|
'Ad noctum - Dynasty of Death' is een meesterlijck album!! neukuh? |
|
Limbonic Art is prachtig Al vind ik hun demo re-release de beste tot nu toe. Ook een van de weinige Zwart-metaal bandjes die ik echt kan waarderen en actief CDtjes van koop. Zal het wel weer niet True(tm) zijn ofzo, want ik vind het goed "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Heeft iemand The ultimate death worship al aangeschaft? Of ben ik de enige? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: M'n buurman. Ik heb de MP3's maar heb ze nog geen 2x volledig goed geluisterd. |
|
Ik heb hem wel op mijn compu staan (The Ultimate Death Worship) maar nog niet goed beluisterd... Toch, ik blijf zweren bij het almachtige Moon in the Scorpio Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Heb de Mp3's al sinds halverwege de zomer. Heb em indertijd gereviewed: http://www.zwaremetalen.com/recensie/500.html Deze week de Cd toch maar gekocht. Mp3 is en blijft maar een lapmiddeltje voor het echte werk é. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Juist! Fokking hell hé! Het lijkt wel of niemand meer de moeite neemt om CD's te kopen. TUDW is anders zeker de moeite waard. Hij is lang niet zo snel als de vorige maar zeker wel net zo bruut. Veel minder keyboards en meer thrash riffs. Lekker hakken dus. Het enige minpunt vind ik dat theatrale Rhapsody achtige intermezzo. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nou, ik heb Morfeus aangesproken over die intermezzo's. Hij zei me dat het een ideetje was van Daemon omdat ie gewoon wat teksten over had. In de toekomst zullen ze die intermezzo's blijven gebruiken. De rest van de plaat is uiteraard subliem en toch nog verdraaid snel. Ik ga vooral uit mijn dak bij de openingsriff van "Suicide Commando"! Met een beetje geluk staat dat interview trouwens binnen een half uurtje op de frontpage! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vrees dta het interview er vanavond niet opkomt. Allerlei beveiligingen op onze nieuwe schoolcomputers verhinderen uploaden e.d. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
The Ultimate Death Worship is meer dan briljant!...Geen enkel album van de jongens stelt me teleur!!! Werkelijk fantastisch!!!!! |
|
in abhorence demetia vind ik toch wel 1 van de betere Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: idd, samen met de nieuwe vormen die twee schijfjes het beste van Limbonic Art. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |