IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : limbonic art Vorige pagina | Volgende pagina
Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 04-10-2002 0:29 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

de nieuwe cd heerscht!
vooral nr 1,2 en 4

en euhm... waar heb je die mp3's vandaan? want ik kan niet meer aan metal mp3tjes komen!! (AUDIOGALAXY!!!!!!!!)

Don't touch me. I'm evil.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-10-2002 9:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2002 0:29 schreef Rammoth het volgende:
de nieuwe cd heerscht!
vooral nr 1,2 en 4

en euhm... waar heb je die mp3's vandaan? want ik kan niet meer aan metal mp3tjes komen!! (AUDIOGALAXY!!!!!!!!)

Ik haal de meeste van mijn MP3'tjes van Adiognome. Meestal staan de albums er al een maand of twee vóór de release op.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Sephtis
Usericon van Sephtis
Posted 04-10-2002 10:34 by Sephtis Wijzig reactieProfiel van SephtisQuote dit berichthttp://www.martyrium.tk

Nou, Moon in Scorpio kent toch ook wel een akelig sinister sfeertje!...

Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 07-10-2002 13:52 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

Wie kent Wimponic Fart niet?
Sorry, dat meende ik niet, ze hebben serieus beukende platen op hun palmares
Moon in the Scorpio vind ik iets (lees: veel)te veel keyboard gedoe

NausDC
Usericon van NausDC
Posted 07-10-2002 14:08 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

Ik heb ook maar een gulden of 60 voor die 4-box neer gelegd, en de nieuwe CD vind ik vrij saai. Maar ja, black metal vind ik in principe ook al niet bijster boeiend (uitzonderingen daargelaten).

Gheraert Den Duyvel
Posted 08-10-2002 8:40 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

Iemand hun nieuwe album al gehoord?

Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 08-10-2002 10:26 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 8:40 schreef Gheraert Den Duyvel het volgende:
Iemand hun nieuwe album al gehoord?

ja, daar gaat dit topic uiteindelijk over...

Don't touch me. I'm evil.

Gheraert Den Duyvel
Posted 08-10-2002 10:43 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

quote:
Op 8 oktober 2002 10:26 schreef Rammoth het volgende:
ja, daar gaat dit topic uiteindelijk over...

euhm , is nog vroeg in de morgen hé, had gezien Limbonic Art, maar jouw message nie gelezen

[Dit bericht is gewijzigd door Gheraert Den Duyvel op 08-10-2002 11:04]

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2002 16:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Het grote Limbonic Art interview staat eindelijk on-line. Het is drie pagina's lang, dus neem ff de tijd.

Veel leesplezier.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-06-2003 20:39 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik zit nu Ad noctum te luisteren. Tering wat een heerlijk album is dat. Totale gestoorde duisternis. En hoewel The ultimate death worship wel een goed album is steekt Ad noctum er toch met kop en schouders bovenuit.

Heeft er iemand al wat gehoord van de nieuwe band van Deamon? Dat zou meer traditionele black metal zijn met thrash invloeden. Lijkt mij veelbelovender dan dat F3H van Morfeus. Zou Deamon ook doorgaan met Zyklon nu Limbonic art is opgeheven?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-06-2003 20:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 20:39 schreef XnegativeX het volgende:
Ik zit nu Ad noctum te luisteren. Tering wat een heerlijk album is dat. Totale gestoorde duisternis. En hoewel The ultimate death worship wel een goed album is steekt Ad noctum er toch met kop en schouders bovenuit.

Heeft er iemand al wat gehoord van de nieuwe band van Deamon? Dat zou meer traditionele black metal zijn met thrash invloeden. Lijkt mij veelbelovender dan dat F3H van Morfeus. Zou Deamon ook doorgaan met Zyklon nu Limbonic art is opgeheven?
Bedoel je Pagan mind of zoiets?

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-06-2003 20:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:

Draai het 3e nummer "Pits of the Cold Beyond" eens snoeihard!
Kippenvel verzekerd Wat mij betreft het beste L.A. nummer ooit!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-06-2003 20:43 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 16 juni 2003 20:41 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bedoel je Pagan mind of zoiets?

Ik zou niet weten hoe het bandje heet. Ik las in een interview met F3H dat Morfeus zich op die band ging storten en dat Deamon nu in een band zat die meer traditionele black metal zou spelen.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 16-06-2003 20:44 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:

Ad noctum is inderdaad een prachtplaat, vooral As the bells of immolation call Heel spijtig dat ze ermee gestopt zijn.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Hub de Gallier
Posted 16-06-2003 20:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 20:43 schreef XnegativeX het volgende:
Ik zou niet weten hoe het bandje heet. Ik las in een interview met F3H dat Morfeus zich op die band ging storten en dat Deamon nu in een band zat die meer traditionele black metal zou spelen.
Ik ga het effe opzoeken op de Noorse metal site

Hub de Gallier
Posted 16-06-2003 20:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kon het niet meer vinden maar ik dacht Pagans Mind(maar ik kan er naast zitten).

Sater
Usericon van Sater
Posted 16-06-2003 22:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:

Hij was toch al met Zyklon genokt? Ik dacht dat die Myrkskog kerel daar nu zong.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-06-2003 23:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 17-06-2003 8:39 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Limbonic Art heerst ! Maar dat Dimension F3H kan me niet boeien. Tja, als je verwacht een soortgelijk geluid te horen als bij Limbonic ga je dan natuurlijk ook wel op je bek...

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

R.
Usericon van R.
Posted 17-06-2003 9:47 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Moon in the scorpio vindt ik nogsteeds super! Bij het nieuwere werk vindt ik alleen die intro's mooi.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-06-2003 10:08 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 9:47 schreef R. het volgende:
Moon in the scorpio vindt ik nogsteeds super! Bij het nieuwere werk vindt ik alleen die intro's mooi.

Ben ik het mee eens alhoewel ik In abhorrence Dementia ook wel te pruimen vind!

I Find That I Am Not There...

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 28-08-2003 15:51 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Heeft iemand die 4-cd box? Zo ja, is dat aan te raden? Zitten er echt vier losse cd's in, en hoe is hij verpakt?

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-08-2003 15:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 15:51 schreef Aeolus het volgende:
Heeft iemand die 4-cd box? Zo ja, is dat aan te raden? Zitten er echt vier losse cd's in, en hoe is hij verpakt?

Is gewoon een uitklapbare A5 verpakking met 4 cd's. Ziet er wel mooi uit!
Ik heb 'm niet maar heb 'm wel ff bekeken.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 28-08-2003 16:06 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 15:59 schreef NecRobert het volgende:
Is gewoon een uitklapbare A5 verpakking met 4 cd's. Ziet er wel mooi uit!
Ik heb 'm niet maar heb 'm wel ff bekeken.

dus in die a5 verpakking zitten de cds in jewelcases? klinkt goed.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Hub de Gallier
Posted 28-08-2003 18:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 16:06 schreef Aeolus het volgende:
dus in die a5 verpakking zitten de cds in jewelcases? klinkt goed.
nee,het is een A5 boekformaat met 4 cd's in de A5 boekvorm(geen losse jewel cases).Er zit tevens een A5 boekje bij en er zitten bonusnummers op de cd's.

Heb 'em zelf ook en is zeker aan te raden

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com