|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Fluisterwoud, met die lelijke gitarist, ik zie liever wat afgereden heroinehoertjes van de Keileweg met een instrument in hun met syfilis besmeurde handen |
|
Uiteraard heb ik ook al aan Behexen zitten te denken, vooral omdat ze me op de tour niet zijn tegengevallen. We zullen zien, ik heb nog wat konijntjes in mijn hoge hoed!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Zwartketterij bijvoorbeeld, kunnen we meteen wat Duitse tirolertienersletjes defloreren met de Fluisterwoud crew Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Dit is niet de definitieve line-up. En het festival terrein op zich is vrij klein altijd. Maar je hebt gelijk wanneer je zegt dat er niet veel mensen zijn, meestal tussen de 300 en 500 man. Maar wel een van de gaafste festivals die er is!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Anael komt nu ook als het goed is? Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Anael is definitief ja. Ook een zeer interessante en zeer grote naam uit Finland is 90% zeker bevestigd!!! hehehe Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Hoop ook dit weekeinde Acheron te bevestigen!!! Dan zijn de headliners geregeld!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: horna? satanic warmaster? Je moeder. |
|
quote: hahaha, nog even geduld!! Zeker geen Horna, 2 jaar geleden al gespeeld!!! Ik wil zoveel mogelijk "nieuwe" namen en bands die niet zovaak spelen, al ben ik natuurlijk niet de enigste die dat beslist!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Hmmm, ben vorig jaar geweest, was best gaaf, ook al speelde Taake maar 20 min... Dit jaar heb ik niet echt geld ervoor en de bands spreken me ook niet echt aan... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Wacht nog maar even af wat de complete lineup wordt!!! Er komen zeker nog 4 of 5 ZEEER interessante namen bij. Maar ja, als je die mongolen van Taake interessant vindt dan zal er waarschijnlijk wel niets voor jouw bijzitten!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
op cd klinkt Taake erg aangenaam van mij zouden ze best mogen komen, maar zou niet speciaal voor taake naar utbs gaan ik zou nog wel iets van menhir, garmenhord, wapenspraak&drinkgelag ofzo willen zien "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ymesh godveredomme!!! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-03-2004 1:55] Je moeder. |
|
Schop striid dat podium op, met zijn grote bek. |
|
quote: waarom?? Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Ja! |
|
quote: Och, omdat hij vorig jaar grootse ideen had om met striid te gaan spelen, volgens mij wordt dat nooit wat. |
|
quote: Nogmaaals waarom?? Geloof dat Striid inmiddels het meeste aantal malen op UTBS gespeeld heeft van alle personen ooit!! Vorig jaar 3 keer en dat jaar daar voor ook al een keer. Nee, dat laten we maar mooi zo!!!!!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Bevestigd als headliners: Vrijdag 9 july: ACHERON (USA), 1e en enigste concert ooit in Europa!!! Zaterdag 10 july: IMPALED NAZARENE (Fin) Verder zijn we nog bezig met AZAGHAL, ISVIND en MORTUARY DRAPE als coheadliners. Als het dit jaar niet een interessante UTBS wordt weet ik het niet meer!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Nee nee kakker, u begrijpt mij verkeerd. Met zijn gelijknamige project bedoel ik. Maar goed Impaled Nazarene, goede zaak, ze hadden net afgezegd voor Stonehenge. |
|
quote: hahahaha, dan kan elke mongool wel met z'n project daar spelen. Ik wil interessante bands geen projectjes!!! Regel dat zelf maar. Trouwens hoe zit dat nu de 16 april??? Hoor van alles, maar nog niets bevestigd zeker??!! Wordt wel kort dag. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Ja kut man, ik baal daar wel wat van. Maar goed, het is nu zo goed als rond geloof ik, mr. totenkopf had zelfs al een poster klaar en komt morgen langs om het af te ronden!! |
|
quote: Ik kreeg net telefoon van dhr totenkopf en het ziet er naar uit dat alles bijna geregeld is!!! Geef mij maar wat benzinegeld en ik kom ook wel opdagen!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Ja, het gaat de goede kant op. Zelfs onze kleine vriend uit het zuiden komt. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |