|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Negura Bunget is geschrapt!!! Ook bevestigd, ACHERON en ook waarschijnlijk AZAGHAL EN SATANIC WARMASTER!!! Dit wordt een zeeeeeeeeeer interessante zomer!!! hehhee Heb eerst even "pauze" en richt me alleen even op UTBS, na de zomer zien we wel weer. Zit wel met een paar interessante ideëen, maar dat hoor je nog wel!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Negura Bunget geschrapt? Kut! Dan ga ik er niet naartoe. Voor de rest niks bijzonders IMO. Of spul wat je op elk huis, tuin en keuken BM concert tegenkomt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
gospel of the horns en satanic warmaster zijn zeker gaaf maar nog niet genoeg om daar heen te gaan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Satanic Warmaster zou wel te gek zijn. Ik zou Clandestine Blaze wel eens live aan het werk willen zien. |
|
Ik heb toch liever Pest Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hahahahahhaa,wat zijn jullie me toch ook een stel. Zitten te klagen dat dit allemaal huis-tuin en keuken bands zijn??? Negura Bunget is wel de laatste band waar een ieder op zit te wachten + dat ze de komende maand op tour gaan door europa. Zetten we dit jaar bands als AZAGHAL, SATANIC WARMASTER, ACHERON en IMPALED NAZARENE er neer (om nog maar te zwijgen van INQUISTION, MERRIMACK, DARK STORM en FLUISTERWOUD) en dan is het nog niet goed. Nou ja, gelukkig zijn er genoeg mensen die het wel interessant vinden en ik denk oprecht dat dit één v/d meeste interessante BM festivals ooit is!!! Met zeker 3 exclusieve bands die of nog nooit hebben opgetreden of nog nooit in Europa gespeeld hebben. Maar ja, het zal wel weer niet troe genoeg zijn enzo!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Waar een ieder op zit te wachten zal mij worst wezen. Ik zou puur voor Negura Bunget gaan. Wat andere mensen vinden daar veeg ik mijn harige reet mee af. Ik wil zeker wel een aantal van die bands graag zien, maar wat mij betreft is alleen Negura Bunget het waard om naar Berlijn af te reizen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik refereerde even naar jouw opmerking "spul wat je op elk huis, tuin en keuken BM concert tegenkomt". Dat is natuurlijk kinklare onzin. En uiteraard, jouw mening is jouw mening. Maar ik wordt alleen moe van die mensen die maar lopen te klagen dat er nooit wat interessants is op BM gebied!!!! Typisch nederlands Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Ja, je hebt misschien wel gelijk, liet me iets te denigrerend uit over bands waar ik zelf niet zoveel om geef. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Klagen kunnen Nederlanders heel goed. Dat zijn voornamelijk ook de lui die zelf niks mee proberen te regelen.. altijd klagen over concerten... Ga het dan godverdomme zelf regelen ja? Hoe ging dat ene gezegde ook al weer? De best stuurlui.... juist ja. |
|
Niet mauwen! Trouwens een band als Fluisterwoud heerscht natuurlijk de pannen van het fornuis, maar daar hoef ik niet voor naar Berlijn en daarmee bedoelde ik bands die je op elk huis tuin en keuken concert tegenkomt, wat verder niet negatief bedoeld is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ach, voor de lui die wel gaan wordt het in ieder geval een mooi feesje dacht ik zo. |
|
quote: Inderdaad. Daar word ik ook wel eens moe van ja. "Goh, er staat niet zoveel in Baroeg binnenkort" "Tja... dan moet ik ook wel wat aangeboden krijgen!!!" |
|
Gospel of the Horns, Inquisition, Acheron, Impaled Nazarene, Isvind, Fuisterwoud, Satanic Warmaster, Mortuary Drape... hell yeah. Punt. (of ik er geraak, is een andere vraag, maar anyway, zo'n line up, hell yeah!) Je kan me de bout hachelen! |
|
negura bunget zou het voor mij erg aantrekkelijk maken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
dit wordt zowiezo vrij interessant nu, zal ook eens de mogelijkheden gaan bekijken, lang leve een baan, eindelijk... Je moeder. |
|
quote:Mja es met Julian overleggen ik denk dat hij erg graag Gospel of the Horns wil zien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ik zal onze gave duitser eens vragen hehe Je moeder. |
|
quote: Inderdaad... was voor mij ook 1 van de trekkers. Niet dat iemand het kent, maar het is wel gaaf. |
|
misschien ewiges reich boeken? dat zou voor mij iig voldoende zijn om daarheen te komen!! maar goed, who cares about my opinion hehe Je moeder. |
|
KUT! geen Negura bunget.. Bij de weg.. Al die klagers moet niet zeiken! Meer gasten zoals poggy en grafverdelver! Anders zijn er ook geen concerten om heen te gaan of om af te zeiken! |
|
indeed... voor mezelf tellen echter meer de financieen zwaar mee. als ik bijvoorbeeld nog maar 20€ om van te leven heb, kies ik toch voor eten ipv een concert... Je moeder. |
|
Idd! Maaruh houd je d'r dan geen rekening mee? Duurt nog ff.. (opschrijven in agenda-> geld achterhouden EN genoeg eten) |
|
quote: hehehe yeah ik weet het, heb gewoon even een kloteperiode achter de rug gehad (einde stage, geen werk erna te vinden) maar heb nu weer een zeer goed betaalde baan voor studentenbegrippen dus utbs lijkt eindelijk eens de status van utopie te ontstigen! Je moeder. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |