IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Aborym, Corpus Christii, Blacklodge tour in NL/BE Vorige pagina | Volgende pagina
Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 22-05-2004 14:05 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2004 11:59 schreef M. het volgende:
Aborym hip en trendy dus? Mooi, dat komt goed uit.

Hoezo? Kun je nu jezelf opdirken en eindelijk uit de kast komen?

Gelukkig gaat het bij mij alleen om de muziek.

Oja... en BIER

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-05-2004 14:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Feestje in VERA was gaaf gisteren.. Corpus Christii vond ik tegenvallen eerlijk gezegd, Blacklodge was wel gaaf, Aborym heerschte!

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 22-05-2004 14:18 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Ik vond (de muziek van) Aborym in London ook gaaf..
Alleen loop je daar tussen de travestieten rond
Beetje ERG jammer!

[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 22-05-2004 14:21]

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-05-2004 14:24 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik was ook in vera.Blacklodge heerschte wel, Corpus christii vond ik ook wel heerschen. Aborym vond ik echt zuigen, ik kon er niks aan doen! Ik waande mij in een 1 of andere industrial gothic party of zo... het was voor mij geen metal...

Dear dirty delightful old drunken old days

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 23-05-2004 14:08 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Blacklodge klonk wel lekker, Corpus Christii, tja, gewoon niet mijn ding, beetje standaard... En Aborym, allemaal die verf e.d. maakte het er niet interessanter op... Ik had er iets meer van verwacht... Maar het was toch wel een geslaagd avondje!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Sater
Usericon van Sater
Posted 23-05-2004 14:12 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Aborym heerste! Lekker maniakaal, maar wel erg hard geluid
Corpus Christii had ik meer van verwacht. En vroeger hadden ze toch nog geen drummer?
Blacklodge was ondanks het brijerige geluid behoorlijk te pruimen.
The Chosen niet echt meegekregen maar wat ik hoorde was maar zo zo.
Geslaagde avond, complimenten voor het omgekeerde kruis van die linker gitarist.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 23-05-2004 14:23 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Blacklodge was vet, Corpus Christii ook. The Chosen vond ik niet bijzonder en Aborym werd irritant naarmate hun optreden vorderde, mede door het geluid..

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2004 18:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Wat rijmt op Saten (engl.)--> Tiesto vergeten

De afterparty in de Willemeen heerschte nog meer.

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 23-05-2004 18:34 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Was er gisteren bij in de Goudvis. The Chosen was wel te pruimen, verder niet echt bijzonder ofzo.
Blacklodge was echt het meest trieste wat ik ooit heb mogen aanschouwen! Digitale drumbeats, waarvan sommige stukken regelrecht uit 2 unlimited schenen te zijn gejat. Veel te vrolijk allemaal. En de brijerige gitaren maakten het er niet beter op. Gewoon een trieste vertoning, dit soort bands kunnen beter op een of andere gothic fetish party gaan spelen ofzo. bah!

Corpus Christii was de enige echt fatsoenlijke black metal band deze avond. schelle, hyperblazende, dissonante krijsmetalen!

Aborym, het zag er allemaal vrij 'freaky' uit. Helaas was de muziek niet te pruimen. gewoon kabaal waar geen touw aan was vast te knopen.

Signature

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-05-2004 18:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Jaa, vette shit, behoorlijk gegabberd gisteravond . Tof hoor, meer beats in metal, zeer vermakelijk.

(wat een melige band trouwens dat Blacklodge)

Was allemaal vrij heersend .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2004 19:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

viond het wel schandalig dat die lui geen engels kunnen.

dat blacklodge...tja. beetje raar om naar een band te kijken waarvan je zeker weet dat alle leden óf aids óf hepatitus c hebben...

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-05-2004 19:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Maar wel fors gabberen en een pot herrie maken.

Hey wie was nu die gast die vond dat je alleen maar black metal van tape of vinyl moest luisteren? Post-ie hier ook?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2004 19:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de drums stonden toch op tape

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2004 19:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 19:09 schreef M. het volgende:

Hey wie was nu die gast die vond dat je alleen maar black metal van tape of vinyl moest luisteren? Post-ie hier ook?
Nee, Panda is gebaaned

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-05-2004 19:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

De drums stonden idd op tape... dat had ik moeten zeggen, hehe.
quote:
Op 23 mei 2004 19:12 schreef Jenje het volgende:
Nee, Panda is gebaaned

Nee, was iemand anders. Echt bijzonder vermakelijk, ik heb hem nog van alles zitten wijs maken. Hij vond dat ik er wel verstand van had.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 23-05-2004 19:14 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 18:19 schreef ghoulliette het volgende:
Wat rijmt op Saten (engl.)--> Tiesto vergeten

De afterparty in de Willemeen heerschte nog meer.

Jij ziet er goed uit in real life.

Vond blacklode trouwens best wel gaaf..

[Dit bericht is gewijzigd door Aeolus op 23-05-2004 19:14]

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2004 19:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 19:13 schreef M. het volgende:
De drums stonden idd op tape... dat had ik moeten zeggen, hehe.

Nee, was iemand anders. Echt bijzonder vermakelijk, ik heb hem nog van alles zitten wijs maken. Hij vond dat ik er wel verstand van had.
Dan heb je hem idd van alles wijs gemaakt

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 23-05-2004 19:25 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 19:09 schreef M. het volgende:

Ik denk dat je dan met mij hebt gepraat, hehe. Black metal mag uiteraard ook op cd, maar tape en vinyl vind ik toch wel een beetje sfeervoller dan zo'n zilver schijfje.

Signature

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2004 19:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 19:14 schreef Aeolus het volgende:
Jij ziet er goed uit in real life.

Vond blacklode trouwens best wel gaaf..

oe

ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 23-05-2004 20:33 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

Aborym was cool!!!

the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2004 20:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ben je nu al thuis!!

ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 23-05-2004 20:41 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

quote:
Op 23 mei 2004 20:34 schreef ghoulliette het volgende:
ben je nu al thuis!!

ja, weer in het fijne enschede! heerlijk, de geur van twente!

the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com

Blaze
Usericon van Blaze
Posted 24-05-2004 2:28 by Blaze Wijzig reactieProfiel van BlazeQuote dit berichthttp://www.blazing.ws

quote:
Op 23 mei 2004 18:34 schreef enlil het volgende:
Was er gisteren bij in de Goudvis. The Chosen was wel te pruimen, verder niet echt bijzonder ofzo.
Blacklodge was echt het meest trieste wat ik ooit heb mogen aanschouwen! Digitale drumbeats, waarvan sommige stukken regelrecht uit 2 unlimited schenen te zijn gejat. Veel te vrolijk allemaal. En de brijerige gitaren maakten het er niet beter op. Gewoon een trieste vertoning, dit soort bands kunnen beter op een of andere gothic fetish party gaan spelen ofzo. bah!

Corpus Christii was de enige echt fatsoenlijke black metal band deze avond. schelle, hyperblazende, dissonante krijsmetalen!

Aborym, het zag er allemaal vrij 'freaky' uit. Helaas was de muziek niet te pruimen. gewoon kabaal waar geen touw aan was vast te knopen.

Bestwel triest als je weet dat Blacklodge en Aborym industrial bands zijn en dan met zulk commentaar komen. Daarnaast... gejat uit 2 Unlimited? Doe je alsof je er iets van weet of ben je gewoon debiel?

Sater
Usericon van Sater
Posted 24-05-2004 7:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nou Blacklodge had anders inderdaad wel wat kazige housedeuntjes, maar dat maakte het niet minder tof. Alleen jammer van het geluid in het begin.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 24-05-2004 12:28 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Ik heb het gebeuren in Vera mogen aanschouwen en tsja, The Chosen klonk behoorlijk lekker,m die mogen van mij wel wat vaker optreden, dit was de eerste keer dat ik ze zag. Blacklodge kwamen in het begin niet echt lekker op gang, maatr ik vond het wel wat hebben, echter, de muziek zou volgens mij veel beter klinken met een wat scheller gitaargeluid, het werd nu inderdaad een beetje een brij. Corpus Christii vond ik toch wel de leukste band van de avond, Aborym begon na een tijdje echt behoorlijk te vervelen. Al met al wel een geslaagd avondje, vooral omdat het weer wat anders was, volgende keer laat ik ze echter denk ik aan mij voorbij gaan (sterker nog, de volgende dag was ik in Arnhem, maar heb hun optreden toch maar niet weer bezocht )

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com