|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Aborym zette een mooie Slipknot imitatie neer in ieder geval! Op je knie en pijp voor genade! |
|
ik vond aborym en blacklodge klote [Dit bericht is gewijzigd door floris op 24-05-2004 13:33] |
|
Ik vond Aborym en Blacklodge klote. |
|
. Signature |
|
als je zo principieel bent qua metal moet je sowieso niet naar een concert gaan waar 2 industrial/black bands zullen spelen. als je dan gaat zeiken ben je wel degelijk een debiel |
|
Ik kwam dan ook voor The chosen, en Corpus Christii was een welkome toevoeging. Overigens wel gelachen om die industrial bands hoor. Vrolijk polonaise gedaan enzo. Ik heb verder ook niks tegen cross-over metal. Er zijn veel goede bands die metal met jazz/progressive, folk, klassiek, industrial etc. mengen, maar gabberhouse vind ik . Signature |
|
wat een geniale avond.. geniale bands en relaxte lui.. inderdaad, zoals al eerder gezegt, behoorlijk dom dat je gaat lopen kankeren over die 2 industrial bands als je weet dat je dit soort muziek kut vindt... blijf dan lekker thuis je plaatjes van marduk of hecate enthroned luisteren.. stelletje huilebalken. geniaal! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Aborym op zilveren schijf is zeer aangenaam, ook Blacklodge. Het optreden van Blacklodge was ook goed te pruimen, maar bij Aborym viel er toch weinig te onderscheiden i.m.h.o. Dat het een geslaagde avond was staat buiten kijf! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hier wat foto's (die ik tegen kwam op een ander forum). http://deimos.curious.be/~Stillonline/pictures/corpuschristii/index.html http://www.paszenkhasz.nl/22mei2004_Aborym_gvh/ [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 24-05-2004 14:26] Op je knie en pijp voor genade! |
|
Vastgeroest op den kruk met een kapotte voet en genoeg "medicijnen"... Aborym was vet! Beste optreden dak heb gezien van ze -> qua geluid vooral. Rest was ook gaaf.. The chosen iets minder maar dat boeit weinig.. |
|
Ja, was erg tof! |
|
quote: Ah gatver, ik heb me echt aan jullie staan ergeren Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik heb ook een paar "dansende" mensen gezien helaas, irritant als jij naar de band wilt kijken en zij staan voor je heen en weer en op en neer te springen.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: vond je niet dat ik goed kon gabberen? |
|
Jij bleef nog enigzins op 1 plaats staan en je "gabberde" maar ff er waren nog veeeel irritantere mensen bezig. (waar heb jij dat gabberen trouwens geleerd?!? ) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ergeren? Er waren zelfs lui aan het gabberen daar vooraan het podium Ik moet zeggen dat die gabbermetal wel wat losmaakt bij iedereen Ik had dus mooi tijd om de platenbak daar 's door te spitten! Signature |
|
quote: hihi, ben een natuur talent *get ready for the launch* maar stiekem houdt ik wel van elektro en industrial, ik ben gay hoezee ga je zaterdag ook naar dio? is metal. |
|
quote: Joa dat was ik! |
|
quote: Je bent een natuurtalent Wie was die gast die zowat met z'n hoofd in de boxen (rechter kant podium) zat? Die kon er echt wat van! Signature |
|
quote: Ik ga zaterdag naar Woerden, vriendje moet spelen, dus verplichte kost En goede industrial en electro is op zijn tijd best gaaf, VNV Nation of zo... Ik leef me ook wel eens uit op de dansvloer bij "gothic avondjes". Maar ik ben niet gay, [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 24-05-2004 19:58] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Met zijn kop in de boxen, jezus. Ik ben nu nog doof van die gabberdeuntjes. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: WEL, kijk maar: quote: Maar dat maakt verder niet uit. Ik ben nl. ook gay, ik heb ook gegabberd. De volgende keer als Aborym hier speelt kom ik in het knalroze. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wel fototoestel meenemen! F*ck hippies |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |