IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Aborym, Corpus Christii, Blacklodge tour in NL/BE Vorige pagina | Volgende pagina
JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-05-2004 12:31 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Aborym zette een mooie Slipknot imitatie neer in ieder geval!

Op je knie en pijp voor genade!

floris
www.deifecation.cjb.net
Usericon van floris
Posted 24-05-2004 13:31 by floris Wijzig reactieProfiel van florisQuote dit berichthttp://www.deifecation.cjb.net

ik vond aborym en blacklodge klote

[Dit bericht is gewijzigd door floris op 24-05-2004 13:33]

floris
www.deifecation.cjb.net
Usericon van floris
Posted 24-05-2004 13:32 by floris Wijzig reactieProfiel van florisQuote dit berichthttp://www.deifecation.cjb.net

Ik vond Aborym en Blacklodge klote.

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 24-05-2004 13:34 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Er zaten vrij groovy/catchy/vrolijke drumritmes in af en toe, waar een gemiddelde gabbert/happy hardcore-der niet vies van is. Verder was van de gitaarpartijen niks te maken (noise?) En omdat ik pricipieel ben wat betreft metal, heb ik een hekel aan dat soort industriele noise-kolereherrie. dus ik vond het vrij waardeloze bands. En om dan gelijk mij een debiel te noemen? Ik geef gewoon mijn mening

Signature

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 24-05-2004 13:37 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

.

Signature

Radiation
Usericon van Radiation
Posted 24-05-2004 13:40 by Radiation Wijzig reactieProfiel van RadiationQuote dit bericht

als je zo principieel bent qua metal moet je sowieso niet naar een concert gaan waar 2 industrial/black bands zullen spelen.
als je dan gaat zeiken ben je wel degelijk een debiel

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 24-05-2004 13:47 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Ik kwam dan ook voor The chosen, en Corpus Christii was een welkome toevoeging. Overigens wel gelachen om die industrial bands hoor. Vrolijk polonaise gedaan enzo. Ik heb verder ook niks tegen cross-over metal. Er zijn veel goede bands die metal met jazz/progressive, folk, klassiek, industrial etc. mengen, maar gabberhouse vind ik .

Signature

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-05-2004 13:57 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

wat een geniale avond.. geniale bands en relaxte lui..

inderdaad, zoals al eerder gezegt, behoorlijk dom dat je gaat lopen kankeren over die 2 industrial bands als je weet dat je dit soort muziek kut vindt... blijf dan lekker thuis je plaatjes van marduk of hecate enthroned luisteren..

stelletje huilebalken.

geniaal!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-05-2004 14:21 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 13:57 schreef irritante klootzak het volgende:
wat een geniale avond.. geniale bands en relaxte lui..

inderdaad, zoals al eerder gezegt, behoorlijk dom dat je gaat lopen kankeren over die 2 industrial bands als je weet dat je dit soort muziek kut vindt... blijf dan lekker thuis je plaatjes van marduk of hecate enthroned luisteren..

stelletje huilebalken.

geniaal!

Aborym op zilveren schijf is zeer aangenaam, ook Blacklodge. Het optreden van Blacklodge was ook goed te pruimen, maar bij Aborym viel er toch weinig te onderscheiden i.m.h.o.
Dat het een geslaagde avond was staat buiten kijf!

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-05-2004 14:21 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 13:47 schreef enlil het volgende:
Vrolijk polonaise gedaan enzo.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-05-2004 14:25 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Hier wat foto's (die ik tegen kwam op een ander forum).

http://deimos.curious.be/~Stillonline/pictures/corpuschristii/index.html

http://www.paszenkhasz.nl/22mei2004_Aborym_gvh/

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 24-05-2004 14:26]

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 24-05-2004 17:12 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Vastgeroest op den kruk met een kapotte voet en genoeg "medicijnen"...

Aborym was vet! Beste optreden dak heb gezien van ze -> qua geluid vooral. Rest was ook gaaf.. The chosen iets minder maar dat boeit weinig..

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 24-05-2004 18:07 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Ja, was erg tof!

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 24-05-2004 18:38 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 13:47 schreef enlil het volgende:
Vrolijk polonaise gedaan enzo.

Ah gatver, ik heb me echt aan jullie staan ergeren

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 24-05-2004 19:46 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik heb ook een paar "dansende" mensen gezien helaas, irritant als jij naar de band wilt kijken en zij staan voor je heen en weer en op en neer te springen....

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 19:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 19:46 schreef DecomposingBitch het volgende:
Ik heb ook een paar "dansende" mensen gezien helaas, irritant als jij naar de band wilt kijken en zij staan voor je heen en weer en op en neer te springen....

vond je niet dat ik goed kon gabberen?

DecomposingBitch
Schwa
Posted 24-05-2004 19:48 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Jij bleef nog enigzins op 1 plaats staan en je "gabberde" maar ff er waren nog veeeel irritantere mensen bezig. (waar heb jij dat gabberen trouwens geleerd?!? )

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 24-05-2004 19:48 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Ergeren? Er waren zelfs lui aan het gabberen daar vooraan het podium Ik moet zeggen dat die gabbermetal wel wat losmaakt bij iedereen Ik had dus mooi tijd om de platenbak daar 's door te spitten!

Signature

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 19:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 19:48 schreef DecomposingBitch het volgende:
Jij bleef nog enigzins op 1 plaats staan en je "gabberde" maar ff er waren nog veeeel irritantere mensen bezig. (waar heb jij dat gabberen trouwens geleerd?!? )

hihi, ben een natuur talent *get ready for the launch*
maar stiekem houdt ik wel van elektro en industrial, ik ben gay hoezee

ga je zaterdag ook naar dio? is metal.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 19:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 19:48 schreef enlil het volgende:
Ergeren? Er waren zelfs lui aan het gabberen daar vooraan het podium Ik moet zeggen dat die gabbermetal wel wat losmaakt bij iedereen Ik had dus mooi tijd om de platenbak daar 's door te spitten!

Joa dat was ik!

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 24-05-2004 19:58 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 19:53 schreef ghoulliette het volgende:
Joa dat was ik!

Je bent een natuurtalent

Wie was die gast die zowat met z'n hoofd in de boxen (rechter kant podium) zat? Die kon er echt wat van!

Signature

DecomposingBitch
Schwa
Posted 24-05-2004 19:58 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 19:53 schreef ghoulliette het volgende:
hihi, ben een natuur talent *get ready for the launch*
maar stiekem houdt ik wel van elektro en industrial, ik ben gay hoezee

ga je zaterdag ook naar dio? is metal.

Ik ga zaterdag naar Woerden, vriendje moet spelen, dus verplichte kost

En goede industrial en electro is op zijn tijd best gaaf, VNV Nation of zo... Ik leef me ook wel eens uit op de dansvloer bij "gothic avondjes". Maar ik ben niet gay,

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 24-05-2004 19:58]

Sater
Usericon van Sater
Posted 24-05-2004 20:04 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 19:58 schreef enlil het volgende:
Wie was die gast die zowat met z'n hoofd in de boxen (rechter kant podium) zat? Die kon er echt wat van!

Met zijn kop in de boxen, jezus. Ik ben nu nog doof van die gabberdeuntjes.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-05-2004 20:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 19:58 schreef DecomposingBitch het volgende:Maar ik ben niet gay,

WEL, kijk maar:

quote:
Ik ga zaterdag naar Woerden, vriendje moet spelen, dus verplichte kost

Maar dat maakt verder niet uit. Ik ben nl. ook gay, ik heb ook gegabberd. De volgende keer als Aborym hier speelt kom ik in het knalroze.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 24-05-2004 20:11 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Wel fototoestel meenemen!

F*ck hippies

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com