|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
-XPosi -Xneg -Bor -Matthijs -Immo? -No nonsense? -Hammer (toch wel??) |
|
quote: ja ik krijg toch nog bier van jou! |
|
hehe, ik wens niemand dat vreselijke spul toe of zak oe in de tuk mieg'ng?? kan ook weh |
|
Concert in Vjenne-city helaas gemist, maar zondag eens even uitproberen. Mooie middag om bier te drinken!!!! |
|
Revealed Strike First Among The Living Deze drie heb ik afgelopen zaterdag gezien en ze zijn zeker de moeite waard!! |
|
Hoi schaapje |
|
Vriezeveen, dat dorp zegt me iets, maar ik weet niet wat. Het doet me aan schapen denken.... |
|
LOL idd ja, heel veel schapen en heel veel zwarte kouzen enzo... |
|
hehe, de enige hardcore death-metalband die ik ken bestond maar 1,5 uur. |
|
ja toen hebben we de stekker eruit gerukt....... [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 31-03-2004 23:11] |
|
quote: Valt mee!!! De schapen zijn in Westerhaar te vinden en de zwarte kousen bevinden zich maar op een bepaalde plek. |
|
Ik heb er nooit kouzen omheen schatje sorry.... |
|
quote: Lekker warm in de winter!!!! |
|
HET IS GEEN WINTER MEER MAN !!!!! O nee, daar vriest het altijd he? LOL |
|
in dat geval kun je beter in Someren wonen |
|
quote: Weg met die vraagtekens, allemaal komen domme Ik heb niet veel cash meer , dus er moeten meer mensen komen We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
UP! |
|
quote: hmmzz, ben toch maar niet aanwezig. |
|
hehe, smeerdert! het was vet... en de Stam was vol! |
|
Jammer dat ze in de stam iedereen weg wouden jagen met de slechte muziek na de tijd. Doen ze ook altijd op vrijdagmiddag Voor 1x was het wel vet, maar ga niet vaker naar die hardcore stoere mannen shows Ik was echt wel sXe We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
Revealed & No Turning Back heerschte echt like always!! quote: push me..and then desert me..so i can... lol. quote: ja man, en ik was de paashaas |
|
relaxte optredens, alleen jammer van die kale zatte gast die begon te zeuren dat zijn scene geruineerd werd (terwijl het waarschijnlijk een van de weinige hardcore shows was die hij ooit bezocht heeft)...*zucht* |
|
Vond Revealed niet helemaal mijn smaak, maar de andere drie bands waren donders!!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |