|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jazeker! Ik heb er 2 cd's van: Tribe en Crust. Erg gave lie band. Ik heb ze geloof ik 3x gezien en dat was genieten! Sympathieke lui ook |
|
Tribe is gaaf... de rest vind ik minder. Destijds mee in aanraking gekomen via MTV Ja echt!! |
|
ik heb ook tribe nog ergens liggen, erg vette cd. moet ik weer eens beluisteren. ik kan me inderdaad herinneren dat ze ook nog een video op mtv hadden. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik heb Tribe, Crust en Lego. Erg coole muziek. Vooral Tribe en Crust. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
lego heb ik eens geluisterd, maar dat deed me niks. Tribe is lekker heftig, terwijl Crust ontzettend duister en groovy is |
|
Sadist is gewoon een vette band |
|
Above the Light vind ik ook (dat is de cd voor Tribe en Crust..) |
|
Ik vond Above the Light iets minder boeiend dat Tribe en Crust. Lego heb ik nog niet gehoord, ben ik ook wel benieuwd naar. Vaag hoesje heeft die trouwens Zenial |
|
quote: ik wou net zeggen, de enige cd die ik heb. heb ze toendertijd wel eens live gezien. die gitarist was echt ongelofelijk. tegelijk gruwelijk virtuoos gitaar spelen én ook nog eens de toetsenpartijen spelen. Oud Vuil. |
|
zijn erg kicke. heb ze 2x live gezien. idd. toffe lui. |
|
quote: De muziek erop is ook wel vrij vaag. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Necrodeath liep toch niet zo blijkbaar, want Sadist is weer bij elkaar; wat moeten we daar nou van vinden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hm...ik ken een plaat van ze. MEt een iets wat paaarse cover. Appart, Hybride aan stylen, gave sound. Suck my piss |
|
Crust vond ik indertijd super, vooral die mitose en meiose aan electromutatiemetal signature |
|
Tribe Crust : ook gaaf! Bij Harrow opgenomen, Harry vertelde me dat ie zelfs in de studio gitaar+toetsen tegelijk ingespeeld heeft. Die gast rules! Linkerhand op de gitaar, rechterhand op het keyboard. Geweldig En z'n solo's ook, die sfeer, elke noot is mooi |
|
quote: Dat is Tribe. Een hele gave cd. |
|
quote: Harry, hehe, tijd niet meer aan die gozer gedacht, we hebben er ook wel eens wat ooit opgenomen. Wat een droogkloot, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-11-2005 23:14] |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Doomy! Heb jij die daar toevallig? (a) |
|
quote:Yup! Hebben? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: |
|
quote:Kom maar halen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Ben dr al |
|
Niet iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |