|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi, Wij zijn een sataniese blackmetal band in de stijl van Dimmu Borgir en Cradle of Filth. Kom maar eens naar onze site als je durft!! http://www.lsd-x.com/ |
|
hmm.. die link hebben wie hier al vaker gezien |
|
Sterf kutkind |
|
quote: Rot toch op met je lsd-x spam. Sterf, krijg kringspier kanker, rol over, rot en maak ons blij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Sowieso is het vrij triest om zo zwak te trollen op een forum: 1.Je verbergt niet eens de URL 2.dEsturbing 3.satanIESE Trollen is ook een kunst. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
"Wij zijn een sataniese band", en dan komt het, "in de stijl van Dimmu/Cradle" En dan die groepsfoto! Het is net schmink-middag op de kleuterschool. Ik denk dat je beter je link kunt posten op een Di-RECT of Britney Spears site of zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
uh ja.... laat ik dan maar netjes houden hebben jullie al opnames? |
|
Het is echt niet cool om ons zo te dissen, hoor! Wij zijn gewoon een aantal jongens die van erg duistere muziek houden! En dat wij Satan aanbidden is echt geen grapje, wij zijn hier heel serieus in! |
|
quote: Ja.... ...van grote geile mestkevers die hun bruut van achteren bestijgen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:en wat vind je mama daarvan dan? |
|
Je moeder. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
quote: dimmu / cradle en dan serieus? dream on I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Oeeeeh, DUISTER! Ik kijk wel uit...Slayer is er niets bij! quote:Oh! Vervloek mij! Doe dan! Doe dan! Aaaaah toeeeeee! |
|
serieus rijk worden! Je moeder. |
|
slayer duister? |
|
quote:Nah...niet echt eigenlijk he? Alleen Reign in Blood was wel "duister"...goed, duisterder dan een willekeurige BM band |
|
quote: goed...mag dan nu dat slotje erop? |
|
Slayer vind ik ook coole muziek. En we hebben nog (!) geen opnames, maar al wel een paar keer opgetreden. Kijk maar eens onder 'News' voor jullie allemaal onzin gaan praten. |
|
Jij bent gaaf. Mag ik jouw CD bestellen? Ik heb jullie optreden gezien en die was echt KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
H.A.D.E.S op ZM FEST |
|
quote: begint net leuk te worden... ja toch? |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Goed, totdaar rijkt je muzieksmaak, maar dat is wel te begrijpen, want de nieuwe Sleejur is natuurlijk wel kewl quote:Jullie schmink zegt me helaas teveel. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |