|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: - Mutatis mutandis - |
|
quote:AH huismerk (als ik het goed heb) |
|
quote: Da's toch Euroshopper? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jullie zijn dus echt niet stoer of zo! Wij preseteren tenminste nog iets en spelen vette muziek. En wij zijn allemaal aan het sparen om grotere versterkers te kopen, hoor. Onze bassist heeft zelfs een bijbaantje genomen en wil zo'n gave bas als in Slipknot. Weet iemand van julie of dat een goede is? Black metal |
|
@tom hoe weet ej dat [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 18-03-2004 17:48] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dussss.....ik vind dit wel een grappige actie van die gasten eigenlijk. Ze zitten nu thuis allemaal te lachen op Zmmers die allen happen op hun meesterlijke trol. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hmm, die bierflesjes zien er wel erg schoon uit, volgens mij hebben ze het bier eruitgekiept en er water in gedaan "kijk papa, net echt" "jaja, zo lang je je poep er maar afwast" |
|
ervaring jenje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ten eerste speelt Toilet Terreur vettere, en vooral ORGINELERE muziek dan de zoveelste Cradle-kloon. Respect dat je bassist een bijbaantje heeft genomen. Vast een hele bikkel |
|
quote:Ik van hier en daar nogal eens wat op ja ... |
|
quote:Nee, das een budget-merk, er bestaad ook nog gewoon het AH-huismerk. @Orion: In een grijs verleden bij de AH gewerkt quote:Eerst horen, dan geloven. En overigens maken de meeste mensen op die forum ook muziek. (En dan geen CoF of DiMmU invloeden, maar METAL) quote:Tof zeg ! (hoi Voice of Doom?) quote:Ik hou niet van Black Metal |
|
quote:toilet terreur .... volgens mij kunnen je orima optreden met Gajes |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 18-03-2004 17:52] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:SOOOOOOOOOODOOOOOOOOM!!! |
|
uuurrghhhhhhhhhaaaaaaaadodoooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmm |
|
quote: SCATGRIND IN YOUR FACE, BITCH |
|
Jaja, leer eerst eens echte muziek kennen ipv al die gaymetal van je |
|
quote: Ik moet zeggen dat je goed weet te "triggeren". Haha, dit is allemaal erg leuk. Maar eh vertel eens, leer mij hoe ik wel stoer kan zijn, waar kan ik die mannelijke stoere nagellak kopen? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: zoveel moeite voor een simpele grap? |
|
quote: Kijk maar naar Impaled Northernmoon Forest etc etc.... ze zijn niet de eerste en niet de laatste. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik denk gelijk aan zowel Toilet terreur en DSOYBMIC... beide fakebands en door mn lieve zuster voorzien van redelijk ogende websites [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 18-03-2004 17:59] |
|
Ik zou voor de beste grap geen fucking nagellak opdoen ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |