|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Oud topic omhoog knallen waarom niet. zit net een Altar optreden te kijken van dit weekend.. geef zelf je mening maar.. de mijne : tenenkrommend slecht !!! https://www.youtube.com/watch?v=2ky14bQ2T28&feature=youtu.be [Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 23-07-2017 13:46] TUFKAM |
|
Is dat die chick van Why She Kills? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ze mag wel eens langs het Leger des Heils voor een nieuwe broek. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat is een enorm hip ding, jonguh. Een grietje op mijn werk heeft ook van die broeken. Die werd serieus kwaad toen ik een compliment gaf op haar nieuwe broek. Ik: Hey. Ik zie dat je je vakantiegeld goed gesteed hebt. Grietje: Hoezo? Ik: Je kunt je een keer een nette broek veroorloven ipv die aftanse gevallen met scheuren en gaten waar je normaal in loopt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ze zit ook in paper doll decay ofzo net zo kut als dit Altar... de tering TUFKAM |
|
quote:Goed opgemerkt. TUFKAM |
|
Mooi ook, de muziek staat onder de categorie: Humor Wel slechte humor, maar dat terzijde. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Goede edit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: dikke aanfluiting. hopelijk goed nieuws vanuit het andere altar kamp later vandaag... TUFKAM |
|
quote: Mooie soap op Faceboek ja....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dat sowieso en maar mensen blocken die het niet met hem eens zijn hahahaha TUFKAM |
|
Tering. Volgens mij moet ik toch maar aan de Facebook voor dit kneuzenbal en Rick Ta Life. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Heeft Rick een Facebookpagina? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat dacht ik op ZM gelezen te hebben, maar dat zou ook goed Twitter of Instagram of Secondlove kunnen zijn geweest. Weet ik ook veel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
[quote]Op 23 juli 2017 17:26 schreef BenKnuckles het volgende: Heeft Rick een Facebookpagina? Rick Ta Life on a horse ja, hahaha [Dit bericht is gewijzigd door nark op 23-07-2017 18:12] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Het oude Altar van voor Verdurmen is nu ook weer bij elkaar youth against christ !!! TUFKAM |
|
Het begint allemaal een beetje een 'Oliver/Dawson Saxon' dingetje te worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
die band ken ik niet... maar wel siked voor dit hahaha... wel echt bruut ook. eerst verdurmen zijn ding laten doen en dan dit.. hahahahaa straks heeft die profiteur het weer aan z'n hart.... TUFKAM |
|
quote: Ik zie dat helemaal niet... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ook niet hoor. Ik denk dat je 1 of ander bandlid als vriendje moet hebben. Misschien kunnen ze de volgende keer een linkje plaatsen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-07-2017 20:57] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Volgen de eerste Marcel ( die van de eerste cd) krijgen ze nog een hoop poen van Verdurmen en hij zou de luitjes van Altarnative met de dood bedrijgt hebben toen die eerste reunie was. Hoop gedoe igg..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Aha, ok. En er zal ook wel gedoe om de naam zijn geweest, dus? Ik ben dat allemaal vergeten, ben ik bang, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Beste moment in de geschiedenis van de hardcore. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
The Full Monty? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |