|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar sta je dan, met je middelvingers opgestoken in de naam van de commercie. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
De demo is het beste wat ze uitgebracht hebben. ...and god created satan to blame for his mistakes Godver... De demo is... Maar in dit geval wel waar, imo. De eerste plaat is ook gaaf, maar had veel vetter moeten klinken. Zoals de demo, imo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een van de weinige keren dat ik de demo idd beter vind. Dat ding klinkt echt rauw, niet normaal. Heb het filmpje gekeken, denk dat ik Altar maar oversla als ik de kans heb om ze te zien. Niet dat ik het nu superslecht vind, maar die zang is me echt te anders. Mooie foto van het oude Altar ook, wie is die Ron Jeremy met die zonnebril? Alsof ze m erbij gephotoshopt hebben. edit: mis ik op die foto trouwens niet Marco de groot als drummer? Of was die van later? Of hij had geen zin, dat kan natuurlijk ook. [Dit bericht is gewijzigd door Deceptikoen op 23-07-2017 23:25] |
|
quote: Als ik de juiste info ook niet heb moet ik ook gewoon mijn bek houden [Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 25-07-2017 19:20] TUFKAM |
|
Dat was de soap? Er zijn over en weer middelvingers opgestoken onder het motto 'Wij zijn de echte Altar'? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hoe moet Verdurmen z'n band nou noemen, Altar OD? Altar Inc.? Of toch weer Altar-native . |
|
Altar of Madness Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vind dat de rest een nieuwe demo moet opnemen onder de naam '...and Verdurmen recreated altar to blame for his mistakes'. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
The true Altar? Wacht... [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-07-2017 11:42] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Begin toch iets nieuws Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Preekstoel, zou ik nog wel een goeie vinden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Godverredomme. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Control- Altar - Delete... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Altar Forever [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-07-2017 12:30] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik wou Altar Bridge voorstellen maar helaaas. Die facebook is al vergeven. https://nl-nl.facebook.com/AltarBridge/ [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-07-2017 12:45] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
quote: Voor jou wel ja. TUFKAM |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Alter Aeon Trekt mogelijk wat gamers over de streep. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gibr Altar! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Altar-native was dan nou net weer de originele line up. https://zwaremetalen.com/nieuws/exclusief-altar-native-cluboptreden Zeer vermakelijk op Stonehenge overigens. Leuke groepsfoto verder, maar dat was een gelegenheidsbijeenkomst ivm Displeased's bezoek ivm het uitdelen van de heruitgave van YAC op vinyl. Dat is overigens een mooie fold-out geworden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gelukkig dat er altijd iemand is met de juiste info. maar dat neemt niet weg dat een paar optredens vanwege die release best lekker zouden zijn hehehe TUFKAM |
|
En ik al een hele pagina lang denken dat TUFKAM hier de juiste info liep te verkondigen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |