|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Yay. leve de monarchie! @bas_bin_laden: je vergeet regelmatig een n aan het einde van een woord te typen, terwijl hij daar wel hoort. Ik vind het nogal storend als mensen niet normaal kunnen typen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Princesje geboren, nou leuk hoor heel erg boeiend. Lekker veel media-aandacht als we maar niet vergeten die ouwe onder de grond te stoppen. We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
quote: Hey, maar tegenwoordig houdt ze dr wenkbrauwen tenminste een beetje in toom. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Het leven van een lid van de koninklijke familie bestaat het uitvoeren van hetgeen het kabinet zegt en dus als het ware verantwoording af leggen aan het kabinet. Een lid van de koninklijke familie heeft een groter gebrek aan privacy dan welke uitkeringstrekker ook, ze mogen niet voor zichzelf beslissen, ze staan continu in de camera's van de media enz. Ze is bezit van de bevolking en haar levensdoel is leven voor de bevolking. Het koningshuis heeft een grote symbolische en lobbywaarde op internationaal gebied en levert Nederland meer geld op dan het Nederland kost. Verder werkt deze 'parasiet' dus voor haar geld. Het is dan ook niet meer dan terecht dat ze meer geld op haar rekening gestort krijgt dan een uitkeringstrekker. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: net als de rest van de wereldbevolking! Oud Vuil. |
|
Hmmm....de totale uitgaven t.b.v. het koninklijk huis liggen in Nederland nog lager dan totale uigaven die gepaard gaan met het onderhouden van een niet aan erfopvolging gerelateerde staatshoofd. Daarnaast leveren de Oranje door middel van hun contacten en netwerk een veelvoud op aan wat ze kosten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hol im raus Claus da komt ja saus aus |
|
quote: yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Wat ik dus zei. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik heb eigenlijk mijn standaard 'Oranje-post' geplaatst zonder te lezen. Ik ging namelijk al vanuit dat men zou gaan zeiken over de kosten en zo. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Maakt niet uit hoor, we zouden het nog vaak moeten posten om de hoeveelheid posts over de 'koningshuiskosten' te evenaren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Maar die topman van Shell heeft vast een nog groter netwerk. Maak die dan koning. En dit toont gelijk mijn aversie tegen een koningshuis aan. Op de troon zitten niet de beste. Idealiter hoort op iedere plaats de juiste man/vrouw te zitten waarbij de juistheid dinet te worden gededineerd door de aanwezige kwaliteiten , niet door geboorterecht of door vriendjespolitiek. |
|
Het Huis der Koningin staat voor euro 8,3 miljoen op de rijksbegroting 2003; dit op een totale begroting van euro 135.005,4 miljoen. Dat betekent dat het Koningshuis voor 0,0062% op de begroting drukt. En ze leveren inderdaad een veelvoud op: nationale prestige + diplomatieke en zakelijke contacten. Wat dat betreft ben ik absoluut niet tegen ons koningshuis, al vind ik wel dat de koningin teveel macht heeft; dat zou in een parlementaire democratie niet moeten. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-03-2004 17:04] |
|
quote: Kosten die jij hier noemt zijn alleen de salarissen van de leden van het koninklijk huis. Als je alle zooi eromheen meerekent (onderhoud paleizen, ambtelijke ondersteuning, huishouden, beveiliging, het wagenpark, kosten voor staatsbezoeken en marechaussee enz. komt het bedrag, als ik het goed heb, op 67 miljoen. bron: http://www.few.eur.nl/few/research/ocfeb/homepages/harry/esbvandalennoordeinde.pdf (Met deze post wil ik niet zeggen of ik voor of tegen het koningshuis ben, dat weet ik precies) [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 21-03-2004 18:02] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik ben zeer benieuwd hoe dat kind er later uit moet gaan zien.. kruissing tussen die paardekop en die ubernerd Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
oftewel ... kop as een bok |
|
quote: Jullie gaan hem nu al belachelijk maken. Kunnen jullie niet wachten tot hij zich voorstelt in het "introduceer topic"? |
|
Ik ben voor een koninklijk huis topic, kunnen al dit soort topics dicht Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Gozer, het is er eentje met een uitwendig geplaatst plasorgaan. Hij heet derhalve Claus. Claus is dan ook een "jongens"-naam. Wel nieuwsgierig naar hoe ze deze made hadden genoemd als het een vrouwtje was geworden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Clausella of zo. |
|
quote:Juliana...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lekker boeiend... Prinses Laurentien, ik hoop dat ze spoedig stikt in de aardappel die ze in haar bek heeft, hoerrrrrrrrrrr [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-03-2004 20:26] |
|
Laurentien is wel zo lelijk als de nacht... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Topic: Nieuw prinsje geboren Lekker boeiend. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |