IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nieuw prinsje geboren Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2004 12:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 11:59 schreef Jebes het volgende:
Atilla noemt het 'uitkering' omdat deze kleine drommel geld van de samenleving krijgt zonder er maar iets voor te hoeven doen. (op leven na dan) Vandaar dat hij de term uitkering gebruikt.


en dan gebruik ik de term "uitkering" nog maar in de ruimste zin des woord aangezien een normale burger veel verantwoordiging moet afleggen en zijn privacyhelemaal moet opofferen voor een paar centen terwijl deze nieuwe parasiet tot zijn dood kapitalen gaat binnenstrijken puur door geboorte.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 21-03-2004 12:32 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Yay. leve de monarchie!

@bas_bin_laden: je vergeet regelmatig een n aan het einde van een woord te typen, terwijl hij daar wel hoort. Ik vind het nogal storend als mensen niet normaal kunnen typen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 21-03-2004 12:57 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

Princesje geboren,
nou leuk hoor heel erg boeiend.

Lekker veel media-aandacht
als we maar niet vergeten die ouwe onder de grond te stoppen.


We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-03-2004 13:19 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 21 maart 2004 11:53 schreef ghoulliette het volgende:
wie noemt zijn kind nou Claus?! Als het maar niet zo'n gedrocht wordt als de moeder, yukk


Hey, maar tegenwoordig houdt ze dr wenkbrauwen tenminste een beetje in toom.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-03-2004 14:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 12:22 schreef attila_de_hun het volgende:
en dan gebruik ik de term "uitkering" nog maar in de ruimste zin des woord aangezien een normale burger veel verantwoordiging moet afleggen en zijn privacyhelemaal moet opofferen voor een paar centen terwijl deze nieuwe parasiet tot zijn dood kapitalen gaat binnenstrijken puur door geboorte.
Het leven van een lid van de koninklijke familie bestaat het uitvoeren van hetgeen het kabinet zegt en dus als het ware verantwoording af leggen aan het kabinet. Een lid van de koninklijke familie heeft een groter gebrek aan privacy dan welke uitkeringstrekker ook, ze mogen niet voor zichzelf beslissen, ze staan continu in de camera's van de media enz. Ze is bezit van de bevolking en haar levensdoel is leven voor de bevolking. Het koningshuis heeft een grote symbolische en lobbywaarde op internationaal gebied en levert Nederland meer geld op dan het Nederland kost. Verder werkt deze 'parasiet' dus voor haar geld. Het is dan ook niet meer dan terecht dat ze meer geld op haar rekening gestort krijgt dan een uitkeringstrekker.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-03-2004 15:48 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 maart 2004 10:09 schreef Jenje het volgende:
zo .. de een dood, de ander geboren, zo houden ze zichzelf wel mooi op peil


net als de rest van de wereldbevolking!


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-03-2004 15:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hmmm....de totale uitgaven t.b.v. het koninklijk huis liggen in Nederland nog lager dan totale uigaven die gepaard gaan met het onderhouden van een niet aan erfopvolging gerelateerde staatshoofd.


Daarnaast leveren de Oranje door middel van hun contacten en netwerk een veelvoud op aan wat ze kosten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 21-03-2004 15:59 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Hol im raus Claus da komt ja saus aus




bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 21-03-2004 16:02 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 21 maart 2004 15:59 schreef Bonnie het volgende:
Hol im raus Claus da komt ja saus aus


yo yo wassup nigga bitches in da house


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-03-2004 16:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 15:50 schreef Chelman het volgende:
Hmmm....de totale uitgaven t.b.v. het koninklijk huis liggen in Nederland nog lager dan totale uigaven die gepaard gaan met het onderhouden van een niet aan erfopvolging gerelateerde staatshoofd.


Daarnaast leveren de Oranje door middel van hun contacten en netwerk een veelvoud op aan wat ze kosten.
Wat ik dus zei.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-03-2004 16:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 16:11 schreef Misanthrope het volgende:
Wat ik dus zei.


Ik heb eigenlijk mijn standaard 'Oranje-post' geplaatst zonder te lezen.

Ik ging namelijk al vanuit dat men zou gaan zeiken over de kosten en zo.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-03-2004 16:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 16:12 schreef Chelman het volgende:
Ik heb eigenlijk mijn standaard 'Oranje-post' geplaatst zonder te lezen.

Ik ging namelijk al vanuit dat men zou gaan zeiken over de kosten en zo.
Maakt niet uit hoor, we zouden het nog vaak moeten posten om de hoeveelheid posts over de 'koningshuiskosten' te evenaren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2004 16:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 15:50 schreef Chelman het volgende:
Daarnaast leveren de Oranje door middel van hun contacten en netwerk een veelvoud op aan wat ze kosten.



Maar die topman van Shell heeft vast een nog groter netwerk. Maak die dan koning.
En dit toont gelijk mijn aversie tegen een koningshuis aan. Op de troon zitten niet de beste. Idealiter hoort op iedere plaats de juiste man/vrouw te zitten waarbij de juistheid dinet te worden gededineerd door de aanwezige kwaliteiten , niet door geboorterecht of door vriendjespolitiek.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-03-2004 17:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het Huis der Koningin staat voor euro 8,3 miljoen op de rijksbegroting 2003; dit op een totale begroting van euro 135.005,4 miljoen. Dat betekent dat het Koningshuis voor 0,0062% op de begroting drukt. En ze leveren inderdaad een veelvoud op: nationale prestige + diplomatieke en zakelijke contacten. Wat dat betreft ben ik absoluut niet tegen ons koningshuis, al vind ik wel dat de koningin teveel macht heeft; dat zou in een parlementaire democratie niet moeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-03-2004 17:04]


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 21-03-2004 18:00 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 17:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Het Huis der Koningin staat voor euro 8,3 miljoen op de rijksbegroting 2003; dit op een totale begroting van euro 135.005,4 miljoen. Dat betekent dat het Koningshuis voor 0,0062% op de begroting drukt. En ze leveren inderdaad een veelvoud op: nationale prestige + diplomatieke en zakelijke contacten. Wat dat betreft ben ik absoluut niet tegen ons koningshuis, al vind ik wel dat de koningin teveel macht heeft; dat zou in een parlementaire democratie niet moeten.



Kosten die jij hier noemt zijn alleen de salarissen van de leden van het koninklijk huis. Als je alle zooi eromheen meerekent (onderhoud paleizen, ambtelijke ondersteuning, huishouden, beveiliging, het wagenpark, kosten voor staatsbezoeken en marechaussee enz. komt het bedrag, als ik het goed heb, op 67 miljoen.

bron:
http://www.few.eur.nl/few/research/ocfeb/homepages/harry/esbvandalennoordeinde.pdf


(Met deze post wil ik niet zeggen of ik voor of tegen het koningshuis ben, dat weet ik precies)

[Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 21-03-2004 18:02]


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 21-03-2004 18:33 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

ik ben zeer benieuwd hoe dat kind er later uit moet gaan zien.. kruissing tussen die paardekop en die ubernerd


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2004 18:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

oftewel ... kop as een bok


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 21-03-2004 18:42 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 18:33 schreef Den_Bockereyder het volgende:
ik ben zeer benieuwd hoe dat kind er later uit moet gaan zien.. kruissing tussen die paardekop en die ubernerd

Jullie gaan hem nu al belachelijk maken. Kunnen jullie niet wachten tot hij zich voorstelt in het "introduceer topic"?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 21-03-2004 18:52 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik ben voor een koninklijk huis topic, kunnen al dit soort topics dicht


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-03-2004 19:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 12:57 schreef bor het volgende:
Princesje geboren,
nou leuk hoor heel erg boeiend.

Lekker veel media-aandacht
als we maar niet vergeten die ouwe onder de grond te stoppen.
Gozer, het is er eentje met een uitwendig geplaatst plasorgaan. Hij heet derhalve Claus. Claus is dan ook een "jongens"-naam.

Wel nieuwsgierig naar hoe ze deze made hadden genoemd als het een vrouwtje was geworden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2004 19:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 19:10 schreef Greycloak het volgende:
Wel nieuwsgierig naar hoe ze deze made hadden genoemd als het een vrouwtje was geworden.


Clausella of zo.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-03-2004 20:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 19:29 schreef attila_de_hun het volgende:
Clausella of zo.
Juliana...?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-03-2004 20:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Lekker boeiend...

Prinses Laurentien, ik hoop dat ze spoedig stikt in de aardappel die ze in haar bek heeft, hoerrrrrrrrrrr

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-03-2004 20:26]


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 21-03-2004 20:26 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Laurentien is wel zo lelijk als de nacht...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-03-2004 20:54 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Topic: Nieuw prinsje geboren

Lekker boeiend.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen