|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
over smaak valt niet te twisten zegt me moeder altijd Je moeder. |
|
sjongejonge zeg... helft van de topics hier lopen op gezeik uit... ben dat gezeik hier wel 'n beetje zat eigenlijk... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik ook, vandaar mijn topic "tolerantie". Maar das nu ook al uitgelopen op een true en non-true discussie. Dit slaat echt helemaal nergens op. Ik kan niet goed tegen kleuters die zelf graag een grote bek hebben maar geen commentaar terug kunnen hebben. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ej vuig, van jou snap ik dus helemaal niks, waarom zet je die foto's hier eigelijk neer?? Om gezeik uit te lokken?? Ik vind die foto's er wel gaaf uit zien, maar er zijn er genoeg die die mening niet met mij delen. Dan doen moet je niet raar opkijken als iemand het afkraakt.. EN HOUD EENS EEN KEER OP MET DAT IRRITANTE GESCHELD! Je bent toch geen klein kind?! (toch?) |
|
Iedereen heeft toch VERDOMME recht om hier foto's te plaatsen? Daar hoeft toch ook helemaal geen commentaar op te komen? Dan kijk je gewoon niet! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb toch ook recht om mijn post hier neer te zetten, nou, ik krijg er toch ook commentaar op?? Wat zeur je nou? |
|
quote: dit is een forum toch daar posten mensen dingen en dan geven andere mensen commentaar enzo volgens mij is dat de bedoeling Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Inderdaad, een forum is om op berichten te reageren in de vorm van vervolgopmerkingen en commentaar. Maar om een forum levendig te houden moeten mensen niet gaan zeiken tegen elkaar. En commentaar en gezeik moet niet met elkaar verward worden, waarbij opgemerkt moet worden dat uitlokkende opmerkingen bedoeld is om gezeik uit te lokken. Forward into the light, forward into infinity! |
|
Heil Hmzz...wat hangen hier een stel kneuzen rond zeg!! Ga lekker ergens anders over zeiken man. Beetje lopen zeiken over het woordje kanker...sjongejonge zeg...kom 's naar Den Haag zou ik zeggen...hoor je dat woordje tigduizend keer per dag. En verder: als je de nobele zwarte kunsten (true black) niet snapt, okee, maar hou je bek er dan over. Wotan Mit Uns Duxmortem (SheRa: Verwijzing naar bepaalde ziekte verwijderd) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 09-11-2001 20:33] SCUM FUCK |
|
Lang geleden... ging dit over foto's. |
|
V.Kahn heeft recht op zijn mening maar om nou gelijk homo's te gaan roepen is wel een klein beetje overdreven en kanker is niet een woord om mee te spotten dus wees gewoon ff de verstandigste en pak een biertje en vergeet de shit! |
|
Ikzelf gebruik dat woord dagelijks. Maar er zijn ook mensen die er door gekwetst worden door persoonlijke ervaringen en daar moet ook rekening mee gehouden worden. Verder is er meerdere malen vriendelijk verzocht dat woord niet als dusdanig te gebruiken. Daarom haal ik het uit uw post heer Duxmortem. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ahhh ja maar onthoud, the Past is Alive!! |
|
The pEst is alive, als je 't aan onze medemens vraagt... Dude, Dwaallicht wij gaat elkander zien met kerstfeest in 013. Wij gaan pils drinken wij gaan headbangen wij gaan... eh, belachelijke koppen trekken (dat zijn een aantal willekeurige smilies...) |
|
owja.. dat kerstmis gedoe in 013... wanneer was dat ook al weer? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: LOL, dude, Vargen, kerel, het zal een blasfemie zonder weerga worden! Een waarlijk onheilige congregatie onder de begrafenismaan van Tilburg! RAHHH!! |
|
quote: ja hoor, tis goed met je ontzettende "ik ben zo evil, maar ah help nu schelden ze me uit en dan ga ik huilen" gast zeker nooit van kritiek gehoord Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: ik zal het niet meer doen hoor pak wel een goeie cask strength Whisky, dat schiet sneller op Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote:Ergens de 16de december of zo geloof ik. www.013web.nl |
|
quote:Een waar blasfemisch schouwspel! Onder de begrafenismaan van Tilburg zijn wij een schicht in de noordelijke lucht (in 't zuiden alleen)... |
|
"Een waar blasfemisch schouwspel! Onder de begrafenismaan van Tilburg zijn wij een schicht in de noordelijke lucht (in 't zuiden alleen)... " oftewel, de heertjes gaan fijn en biertje drinken met elkaar in de 013 Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:Hehe, ja daar komt 't wel op neer. |
|
ik zal er waarschijnlijk ook zijn met wat menschen van MFZ Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
SLOWCHAT !! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |