|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ROFLMAO!!! Oowwwww man wat heb ik toch gemist voordat ik ZM kende!? Dit is de long-lost tweede flame topic geweest... Sorry als dit bad memories terug brengt voor sommigen maar ik wilde deze thread toch delen met anderen. Heeeerlijk lezen. Trouwens: (ON-topic) Errug koole pikz! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-09-2002 22:07] |
|
wil een mod ALSJEBLIEFT die topic-titel veranderen?????? ik erger me dood I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Nee, dat neemt juist alle charme eraf. |
|
dank u lieve moderator I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Heersch, ben mod op het verkeerde moment... aargh. C2H5OH... |
|
Slotjeuh Oude topics zijn cool.. Denk dat ik er zo maar een paar omhoog ga schoppen |
|
quote: Das een chemische verbinding, maar welke? |
|
Alcosoda <EDIT>plaatje erbij is duidelijker. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-09-2002 23:06] |
|
ja.. dus... ? |
|
indeed... Damn, I shouldn't be moderating right now... *Burp* |
|
Pffff al die dronken mensen.... nou ff wachten, mijn flessie Chardonnay is bijna leeg, als het op is word ik wel ff mod om dit/deze/dinges topic te sluiten, hargh. |
|
de foto's zijn cool, tis meer de rest van dit topic wat me niet interesseerT. Oud Vuil. |
|
Respect! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
aight Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Omdat jullie het allemaal zo lief vragen... *knalt de boel dicht* ps Vuig als je wilt kan je de foto's in het fototopic kwijt. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |