|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Of het is een complot om na een maand lang valse bommeldingen en verminderde waakzaamheid een paar echte bommen op nederlandse stations te plaatsen... Zenial |
|
Jah was ik laatst gezellig in hengelo Wil je terug naar almelo met de trein Bommelding Worden er busjes geregeled. Welk busje gaat naar almelo meneer? die daar! Ow die met 30 man ervoor en 10 er al in Heel veel later kom je dus eindelijk thuis. mn pa haalde ons op uit almelo , word gelijk gefouilleerd (typfouten denk ik) omdat die lang haar heeft Als er nou iemand voorzichting in dat tasje kijkt, je hoeft er niet gelijk mee te gaan voetballen of zoiets... Later bleek dat er in dat tasje wat kleren zaten ... We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
Vanochtend op het journaal hoorde ik dat er gisteren weer 3 bommeldingen waren, in Leiden, Rosendaal en nog ergens. W00h00 Paranoia! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: Haha dat zijn dus de 3 meldingen waar het in dit topic om gaat Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
bommelding, bommeltrein,... mvg wk10 |
|
Ik denk dat er nit zozeer veel meer bommeldingen zijn dan normaal, ik denk eerder dat ze het nou veel serieuzer nemen in verband met Spanje enzo. De vraag blijft wel waar de grens ligt tussen voorzichtigheid en paranoia. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Mn moeder liep vanmiddag in Breda, ineens allemaal politiebusjes en zo...bommelding bij de GAK (heet tegenwoordig uvv of zo?). Nah ja loos alarm bleek later Ik vraag me toch echt af wat voor debielen daar nou lol in zien om een valse bommelding te maken... |
|
Debielen die niet met de trein reizen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |