IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bommeldingen Vorige pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-03-2004 10:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 8:48 schreef Chelman het volgende:
Gasten die valse meldingen maken dienen ze inderdaad, net als ze dat met kinderrverkrachter zouden moeten doen, met naam en toenaam publiciteit geven. TUIG.

Zelf ga ik nu een legitieme bommelding doen op mijn lokale WC.


dan leren ze het wel af. als je ziet wat voor een chaos zulke acties tot gevolg hebben. als ze die kosten moeten betalen zullen ze nog heel lang af moeten betalen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-03-2004 11:44 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Of het is een complot om na een maand lang valse bommeldingen en verminderde waakzaamheid een paar echte bommen op nederlandse stations te plaatsen...


Zenial


bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 26-03-2004 12:10 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

Jah was ik laatst gezellig in hengelo
Wil je terug naar almelo met de trein
Bommelding
Worden er busjes geregeled.
Welk busje gaat naar almelo meneer?
die daar!
Ow die met 30 man ervoor en 10 er al in
Heel veel later kom je dus eindelijk thuis.
mn pa haalde ons op uit almelo , word gelijk gefouilleerd (typfouten denk ik)
omdat die lang haar heeft

Als er nou iemand voorzichting in dat tasje kijkt, je hoeft er niet gelijk mee te gaan voetballen of zoiets...

Later bleek dat er in dat tasje wat kleren zaten ...


We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 26-03-2004 12:18 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Vanochtend op het journaal hoorde ik dat er gisteren weer 3 bommeldingen waren, in Leiden, Rosendaal en nog ergens.
W00h00 Paranoia!


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-03-2004 12:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2004 12:18 schreef Phaestus het volgende:
Vanochtend op het journaal hoorde ik dat er gisteren weer 3 bommeldingen waren, in Leiden, Rosendaal en nog ergens.
W00h00 Paranoia!

Haha dat zijn dus de 3 meldingen waar het in dit topic om gaat


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 26-03-2004 13:20 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

bommelding, bommeltrein,...


mvg wk10


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 26-03-2004 19:04 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ik denk dat er nit zozeer veel meer bommeldingen zijn dan normaal, ik denk eerder dat ze het nou veel serieuzer nemen in verband met Spanje enzo. De vraag blijft wel waar de grens ligt tussen voorzichtigheid en paranoia.


~ By the fallen one I shall arise ~


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 26-03-2004 19:12 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Mn moeder liep vanmiddag in Breda, ineens allemaal politiebusjes en zo...bommelding bij de GAK (heet tegenwoordig uvv of zo?). Nah ja loos alarm bleek later

Ik vraag me toch echt af wat voor debielen daar nou lol in zien om een valse bommelding te maken...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-03-2004 11:23 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Debielen die niet met de trein reizen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen