|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom dat nou weer? |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=drummen&what=title&sort=time http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=metallica&what=title&sort=time [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 26-03-2004 11:19] |
|
quote: nja, zo KLING-t 'ie van Ulrich toch ook? |
|
quote: Euhm, zou je a.u.b rekening willen houden met mijn tamelijk lage IQ? |
|
quote: sorry sorry, ben zelf contactgestoord.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Die gast heeft gewoon de snare eruit gehaald en nu klinkt het als een ketel. Kut geluid, kut cd. Einde discussie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: juist |
|
quote:beetje dure onderzetter idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Kut cd? Ik vind 'm vet. |
|
doekje erover halen, van binnen naar buiten. is tie zo weer schoon en kun je 'em opbergen om nooit meer te pakken. Oud Vuil. |
|
quote: Nooit meer pakken?? Hoe moet ik me dan voorbereiden op 't concert van 21 Juni?! |
|
quote: gewoon de eerste 4 elpees vaak beluisteren. qua nummers bestaat het overgrote deel van de set daaruit, dus vergeet st. laughter. Oud Vuil. |
|
quote: St. Laughter?? St. Heersch bedoel je!! Okay, nu weet iedereen wel dat ik Metallica-fan ben geloof ik... |
|
Misbruik dan een ander metallica topic ipv no 667 |
|
quote: ow, vergis je niet, ik ben ook een enorme metallica-fan. alleen is na ...and justice for all mijn interesse enorm afgenomen. dat was na 1988. edit: Metallica dus [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 27-03-2004 23:34] Oud Vuil. |
|
quote:ken jij die ouwe platen wel dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: goede vraag idd hoe iemand St. Anger beter kan vinden dan bv. Master of Puppets, is beyond me |
|
quote: Nee nee, die oude zijn natuurlijk beter, maar St. Anger vind ik ook gaaf. |
|
hoe oud ben jij? |
|
quote: Veeeel te oud. |
|
quote: dat snap ik dus ook niet, een plaat als master of puppets ben je na 5 jaar nog niet zat, maar st. anger ben je al zat na 3 nummers. |
|
quote: Jaar of 14 denk ik Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Ik kwam niet eens tot het eerste refrein Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: St Anger is geen Metallica.. Nouja, helaas toch wel. Master, master, where’s the dreams that I’ve been after zo kan ie wel weer |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |