IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : St. Anger snare Vorige pagina
GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 13-05-2004 21:09 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Sjeeezus, vier pagina's over de snare van Lars Ulrich.
Wat een uitermate boeiend onderwerp.

Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2004 21:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je mag ook wel over mijn bilnaad lullen, ook goed ..

GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 13-05-2004 21:11 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 13 mei 2004 21:10 schreef Jenje het volgende:

Ja, dat lijkt me wel een interessant onderwerp.
Zal ik er even een topicje over openen?

Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2004 21:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 21:11 schreef GrinRoth het volgende:
Ja, dat lijkt me wel een interessant onderwerp.
Zal ik er even een topicje over openen?
Nha doe maar niet, ben ik weer de boeman.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-05-2004 22:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 21:10 schreef Jenje het volgende:

Daar komt waarschijnljk wel een betere sound uit als uit de snare van Lars Ulrich.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 13-05-2004 22:20 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 22:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Daar komt waarschijnljk wel een betere sound uit als uit de snare van Lars Ulrich.

Ervaring ermee?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-05-2004 22:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 22:20 schreef filosofem het volgende:
Ervaring ermee?

is de betekenis van het woord "waarschijnlijk" niet duidelijk?

Azrael17_nl
Embraced by the Devil
Usericon van Azrael17_nl
Posted 13-05-2004 22:44 by Azrael17_nl Wijzig reactieProfiel van Azrael17_nlQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 21:49 schreef Jenje het volgende:
Neeee ... ze hadden cd eerst opgenomen met normale snare en ze vonden hem zwaar kut. Toen maar snare aangepasr en gezegd dat het iets nieuws was wat ze moesten doen ... daar trappen kneusjes in namelijk en die gaan het dan goed vinden en alle lame-ass merchandise kopen zodat James weer de kliniek in kan

ff tussendoor: Ode aan deze masterlijke opmerking

Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 14-05-2004 8:51 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 13 mei 2004 21:09 schreef GrinRoth het volgende:
Sjeeezus, vier pagina's over de snare van Lars Ulrich.
Wat een uitermate boeiend onderwerp.
als het nou nog over de snares zou gaan ? ... iedereen is st anger aan het afzeiken. Daar was het hele topic niet voor bedoeld. Dus fucking on-topic !!!

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 14-05-2004 8:58 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Zonder die snare zou St. Anger iig een stuk beter geklonken hebben. Nu klinkt 't voor geen meter, dat pruts-ProTools werkje....

Colcothar
RottenGijs
Usericon van Colcothar
Posted 15-05-2004 13:20 by Colcothar Wijzig reactieProfiel van ColcotharQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 21:02 schreef Snaack het volgende:
Verwar je een timbale niet met piccolo

Een piccolo is prima geschikt als main snare, ook in metal. Er zijn zelfs grinddrummmers die een piccolo als mainsnare gebruiken.

Nee, ik zelf zou een piccolo niet als main snare gebruiken, als het niet anders kan een laag gestemde piccolo.
Ik vind dat geluid te fel, komt te veel boven de rest uit.
In grind is het idd wel vet, maar dan als 2e snare.
Zelf heb ik trouwens een ondiepe snare (14x5) maar dat komt omdat ie bij me kit zat.
Ik had liever een 14x6,5 gehad.

Suck on this

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 15-05-2004 13:58 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 14 mei 2004 8:58 schreef filosofem het volgende:
Zonder die snare zou St. Anger iig een stuk beter geklonken hebben. Nu klinkt 't voor geen meter, dat pruts-ProTools werkje....
Wat zei ik nou ... gvd

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 15-05-2004 14:56 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ik lees toch echt St. Anger en snare in 1 zin. Maar goed..... POK POK POK POK Saaaaaaaaaint Aaaaaaangeeeerrr POK POK POK.

Denk aan je bloeddruk kerol.

Arwentjeh
Usericon van Arwentjeh
Posted 15-05-2004 16:07 by Arwentjeh Wijzig reactieProfiel van ArwentjehQuote dit berichthttp://users.pandora.be/laurien

ik vin t wel redelijk goed! daarom zijn hun ander platen wel beter, maar k vind het zeker niet slecht

die Heij
Usericon van die Heij
Posted 01-06-2004 21:23 by die Heij Wijzig reactieProfiel van die HeijQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2004 16:07 schreef Arwentjeh het volgende:
ik vin t wel redelijk goed! daarom zijn hun ander platen wel beter, maar k vind het zeker niet slecht

Daar ben ik het nou helemaal mee eens!
St.Anger is (vind ik) na Load en Reload het slechtste album wat Metallica gemaakt heeft tot nu toe! Maar dat wil dus niet zeggen dat ik St.Anger niet goed vind. Ik moest er even aan wennen maar ik luister het nu graag! Het zegt meer iets over hoe goed de andere albums zijn! Van mij mogen ze 21 juni best een paar nummertjes van St.Anger spelen als ze ook maar lekker veel oud werk spelen!

Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 01-06-2004 21:24 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2004 16:07 schreef Arwentjeh het volgende:

mo vint toch

:p

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-06-2004 21:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

St. Anger is de meest walgelijke plaat die ooit op de mensheid losgelaten is, maar daar gaat DIT topic niet over... stelletje analfabeten...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2004 21:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Staat er weer eenb vacature voor een mod open soms?

altx
Usericon van altx
Posted 01-06-2004 21:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 21:28 schreef Jenje het volgende:
Staat er weer eenb vacature voor een mod open soms?

Daar heb je hem weer... Vergeleken bij jouw gedram klinken die snares van Lars Ulrich eigenlijk nog best goed...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2004 21:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 21:30 schreef altx het volgende:
Daar heb je hem weer... Vergeleken bij jouw gedram klinken die snares van Lars Ulrich eigenlijk nog best goed...

Pfsh, ik wijs je alleen maar op je nogal irritante gewoonte om de mods het gras onder de voeten uit te maaien en dan dram ik weer.

Niet zo hatelijk doen jij

altx
Usericon van altx
Posted 01-06-2004 21:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 21:31 schreef Jenje het volgende:
Pfsh, ik wijs je alleen maar op je nogal irritante gewoonte om de mods het gras onder de voeten uit te maaien en dan dram ik weer.

Niet zo hatelijk doen jij

Ik wijs je alleen maar op je nogal irritante gewoonte om te drammen en dan doe ik weer hatelijk...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2004 21:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 21:46 schreef altx het volgende:
Ik wijs je alleen maar op je nogal irritante gewoonte om te drammen en dan doe ik weer hatelijk...
Ik dram niet

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com