|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Komen ze ook nog naar Nederland? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
workin' on it Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dat zou heel mooi zijn!!! --> Extreem blije smiley. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ja, zou inderdaad mooi zijn, zou ook mooi zijn als het iets centraler werd gehouden. Dus geen kankergat in Limburg of Groningen, hehe. |
|
Inderdaad, Baroeg ofzo. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
nee.. wordt waarschijnlijk toch diep in de krochten van Brabantia....... de sfeer is daar beter en het publiek ook.... dus regel maar een auto mensen........ Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Pazzop in Bladel ofzo? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Voor Lugubrum en Botulistum ga ik als het moet zelfs met de benenwagen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
tja.. er zijn 2 tenten in brabant die ze maar al te graag willen hebben.... maargoed,.. 1 der van heeft "de oudste rechten" zoals dat zo mooi heet... maar we zullen zien...... in iedergeval zal dit optreden in belgie eerst maar eens moeten uitwijzen of de heren van lugubrum niet al te dronken zullen zijn om te spelen.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Geen Duvel in de buurt voor het optreden! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ikk denk eerder carapils en schultenbrau Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik geloof dat wij gingen proberen in Belgie te zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hmm, Breendonk is niet zo gek ver van mij (2 dorpen verder)... Ach, mezelf kennende blijf ik toch thuis. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: juist Je moeder. |
|
Ons heerschschap kent geen grenzen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: heerschen is futile Je moeder. |
|
quote: Heersend Jimbo, ik ga daar wel bij zijn lijkt me. We willen ze inderdaad gaarne hebben im Bladel, maar in het drugscafé te peelland (close?) zouden ze zeker niet misstaan... dan kan mijzelve meer pèls zoepn ook gelijk! |
|
Zowaar een avondje om naar uit te kijken. Het aankomend weekend eens achter het nieuwste Lugubrum brouwsel gaan speuren. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 29-03-2004 20:56] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Kan iemand hier een routebeschrijving geven of misschien een tijd en plek om af te spreken? BvB Dank. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
@Jaap: Gaan we dit nog proberen te halen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Met het openbaar vervoer kan ik niks vinden op het net. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 27-04-2004 19:21] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
whahaha je wilde met het openbaar vervoer naar breendonk komen? veel succes, er is geen station en bovendien ziet het er uit alsof er een jaren lange oorlog bezig is geweest het lijtk er godverdomme servie wel! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Das dan mooi klote. Dan maar wachten op het optreden in Nederland of even me rijbewijs halen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |