IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : [EHBO] 10 April Cardinal, Dimensional Psychosis & Ebola Volgende pagina
Pinow
Usericon van Pinow
Posted 29-03-2004 12:59 by Pinow Wijzig reactieProfiel van PinowQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

10 April Cardinal, Dimensional Psychosis & Ebola
Lokatie: Metropool
Aanvang: 20:00
Entree: 5,-/EHBO-leden 3,50

Cardinal
Dimensional Psychosis
Ebola

Het is weer nodig tijd dat er in metropool een bruut avondje komt. Uiteraard verzorgen wij met de EHBO deze behoefte! Wij hebben weer drie bands bereid gevonden jullie oren eens flink door te spoelen.

Als eerste zal de tilburgse band EBOLA haar klanken de zaal in slingeren. Deze heren maken metal in het het straatje van o.a. opeth en at the gates en dat doen ze goed!

Hierna zullen jullie getrakteerd worden op een bak knetterharde blackmetal van de band DIMENSIONAL PSCHYCHOSIS doorspekt met pshychotische elementen waarbij menig blackmetalband gedegradeerd wordt tot een popbandje!

Om het feest compleet te maken hebben we een snel rijzende klasse band in het nederlandse death metal genre weten te strikken, namelijk CARDINAL. Ontstaan uit de as van consolation, nembrionic, necrology en unlord weten deze heren precies hoe ze pakkende riffs samen kunnen laten vloeien met snoeiharde tempo's. Gooi hieroverheen ook nog eens vocalen die ongekend zijn binnen het genre en je hebt Cardinal.

Zo wordt weer een mooi feestje me dunkt, meer info op www.enschedeseheadbangers.nl

spectre
Usericon van spectre
Posted 29-03-2004 13:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

DP heerst, de rest is inferieur!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 29-03-2004 23:58 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Goav. Gelijk maar de cd van Dimensional Psychosis aanschaffen.

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 02-04-2004 11:44 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Zo! 2 ZM bezoekers? Toe maar..

Bij de weg..
Cardinal is ook vette poep hoor!
Ebola ken ik helaas niet..

[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 02-04-2004 11:45]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-04-2004 11:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Cardinal is top (binnenkort interview/berg geouwehoer) op de fp

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-04-2004 12:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 11:44 schreef Stennis!! het volgende:

Cardinal is ook vette poep hoor!

geen standaard DM dus? ben benieuwd

broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 02-04-2004 12:41 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Cardinal is bruut!! zeker aanwezig.

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 02-04-2004 13:53 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 12:26 schreef spectre het volgende:
geen standaard DM dus? ben benieuwd

Keb ze nog niet live gezien > Ik ben ook benieuwd! (keb alleen cd)
We zullen horen/zien!

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-04-2004 17:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 12:41 schreef broeinest het volgende:
Cardinal is bruut!! zeker aanwezig.
ken zat wat bruut is, maar wat van DM... US DM bv. of wat meer Zweeds of nog een andere kant op? wacht, ik zoek effe op google

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-04-2004 17:28]

Bodyrotdrummer
Usericon van Bodyrotdrummer
Posted 10-04-2004 1:40 by Bodyrotdrummer Wijzig reactieProfiel van BodyrotdrummerQuote dit berichthttp://www.bodyrot.nl

EEUUUJ ik ben aanwezig!!!!!!

Cardinal rules!!!!

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-04-2004 1:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

jeah morgen, gelijk die heersende DP plaat in huis halen

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 10-04-2004 10:10 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

ik zal er ook wezen

nekro
Usericon van nekro
Posted 10-04-2004 14:37 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

death metal met black metal als dat maar goed gaat

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-04-2004 14:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 14:37 schreef nekro het volgende:
death metal met black metal als dat maar goed gaat
er is ook een bar...

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 10-04-2004 15:26 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 2 april 2004 11:44 schreef Stennis!! het volgende:
Ebola ken ik helaas niet..

Ebola heerscht! Maken muziek in de stijl van Death met wat atmosferische doom invloeden, erg gaaf

no text supplied

Pinow
Usericon van Pinow
Posted 10-04-2004 16:34 by Pinow Wijzig reactieProfiel van PinowQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Zo dat wordt nog druk vanavond...mooi !

Fire
Usericon van Fire
Posted 10-04-2004 17:45 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ben er ook.

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-04-2004 18:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

gaan er nog mensen met de trein vanuit enske?

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 10-04-2004 18:40 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

met de trein !! nee man lekker fietsen

Fire
Usericon van Fire
Posted 10-04-2004 19:01 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 10 april 2004 18:36 schreef spectre het volgende:
gaan er nog mensen met de trein vanuit enske?
ja

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-04-2004 19:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 18:40 schreef Vlkodlak het volgende:
met de trein !! nee man lekker fietsen
ik heb een fiets die jatbaar is, nee dus

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 11-04-2004 4:00 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Het was gaaf

Ebola: gave technische (death)metal met hier en daar hints naar de laatste paar albums van death en wat fijne gaye stukjes die deden denken aan bands als bijvoorbeeld Opeth en Maudlin of the Well. Vreemd dat deze band niet wat bekender is, want het was technisch zeer goed voor elkaar en ook redelijk origineel te noemen. In ieder geval heerschte het genoeg om menig conservatief EHBO-er de zaal uit te jagen

Dimensional Psychosis: heerschte nog harder dan verwacht. Geluid was goed genoeg om de muziek te volgen. Lekker afwisselende nummers . Alleen was de bassist zo te zien af en toe de draad kwijt. De cd ook maar gelijk aangeschaft.

Cardinal: niet mijn ding

trol
Usericon van trol
Posted 11-04-2004 14:09 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

En bevalt het cd-tje?

spectre
Usericon van spectre
Posted 11-04-2004 20:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb hem ook in huis, ookal had ik al een promotje... het blijft heersen, maar ik ben benieuwder naar het nieuwe werk op plaat... de nieuwe die jullie deden waren een stap hoger!

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-04-2004 20:30]

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-04-2004 20:54 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 14:09 schreef trol het volgende:
En bevalt het cd-tje?

Ik heb hem nu een keer of vier geluisterd en bevalt zeer goed moet ik zeggen .

Ben ook erg benieuwd naar dat nieuwe werk, want dat heerschte minstens net zo hard live.

spectre
Usericon van spectre
Posted 13-04-2004 0:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 20:54 schreef Vlkodlak het volgende:
Ben ook erg benieuwd naar dat nieuwe werk, want dat heerschte minstens net zo hard live.
ja ik hoorde er prachtige dingen in die mij in de verte doen denken aan werk van Thorns en Khold... maar dan op een zeer orginele manier gebracht, hulde

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com