|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
10 April Cardinal, Dimensional Psychosis & Ebola Lokatie: Metropool Aanvang: 20:00 Entree: 5,-/EHBO-leden 3,50 Cardinal Dimensional Psychosis Ebola Het is weer nodig tijd dat er in metropool een bruut avondje komt. Uiteraard verzorgen wij met de EHBO deze behoefte! Wij hebben weer drie bands bereid gevonden jullie oren eens flink door te spoelen. Als eerste zal de tilburgse band EBOLA haar klanken de zaal in slingeren. Deze heren maken metal in het het straatje van o.a. opeth en at the gates en dat doen ze goed! Hierna zullen jullie getrakteerd worden op een bak knetterharde blackmetal van de band DIMENSIONAL PSCHYCHOSIS doorspekt met pshychotische elementen waarbij menig blackmetalband gedegradeerd wordt tot een popbandje! Om het feest compleet te maken hebben we een snel rijzende klasse band in het nederlandse death metal genre weten te strikken, namelijk CARDINAL. Ontstaan uit de as van consolation, nembrionic, necrology en unlord weten deze heren precies hoe ze pakkende riffs samen kunnen laten vloeien met snoeiharde tempo's. Gooi hieroverheen ook nog eens vocalen die ongekend zijn binnen het genre en je hebt Cardinal. Zo wordt weer een mooi feestje me dunkt, meer info op www.enschedeseheadbangers.nl |
|
DP heerst, de rest is inferieur! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo! 2 ZM bezoekers? Toe maar.. Bij de weg.. Cardinal is ook vette poep hoor! Ebola ken ik helaas niet.. [Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 02-04-2004 11:45] |
|
Cardinal is top (binnenkort interview/berg geouwehoer) op de fp |
|
quote: geen standaard DM dus? ben benieuwd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Cardinal is bruut!! zeker aanwezig. |
|
quote: Keb ze nog niet live gezien > Ik ben ook benieuwd! (keb alleen cd) We zullen horen/zien! |
|
quote:ken zat wat bruut is, maar wat van DM... US DM bv. of wat meer Zweeds of nog een andere kant op? wacht, ik zoek effe op google [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-04-2004 17:28] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
EEUUUJ ik ben aanwezig!!!!!! Cardinal rules!!!! |
|
jeah morgen, gelijk die heersende DP plaat in huis halen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik zal er ook wezen |
|
death metal met black metal als dat maar goed gaat |
|
quote:er is ook een bar... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ebola heerscht! Maken muziek in de stijl van Death met wat atmosferische doom invloeden, erg gaaf no text supplied |
|
Zo dat wordt nog druk vanavond...mooi ! |
|
Ben er ook. |
|
gaan er nog mensen met de trein vanuit enske? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
met de trein !! nee man lekker fietsen |
|
quote:ja |
|
quote:ik heb een fiets die jatbaar is, nee dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het was gaaf Ebola: gave technische (death)metal met hier en daar hints naar de laatste paar albums van death en wat fijne gaye stukjes die deden denken aan bands als bijvoorbeeld Opeth en Maudlin of the Well. Vreemd dat deze band niet wat bekender is, want het was technisch zeer goed voor elkaar en ook redelijk origineel te noemen. In ieder geval heerschte het genoeg om menig conservatief EHBO-er de zaal uit te jagen Dimensional Psychosis: heerschte nog harder dan verwacht. Geluid was goed genoeg om de muziek te volgen. Lekker afwisselende nummers . Alleen was de bassist zo te zien af en toe de draad kwijt. De cd ook maar gelijk aangeschaft. Cardinal: niet mijn ding |
|
En bevalt het cd-tje? |
|
ik heb hem ook in huis, ookal had ik al een promotje... het blijft heersen, maar ik ben benieuwder naar het nieuwe werk op plaat... de nieuwe die jullie deden waren een stap hoger! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-04-2004 20:30] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb hem nu een keer of vier geluisterd en bevalt zeer goed moet ik zeggen . Ben ook erg benieuwd naar dat nieuwe werk, want dat heerschte minstens net zo hard live. |
|
quote:ja ik hoorde er prachtige dingen in die mij in de verte doen denken aan werk van Thorns en Khold... maar dan op een zeer orginele manier gebracht, hulde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |