|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Heel dun en hij gaat dan 2 richtingen uit sproeien. And my marlboro light |
|
Wat een kutnaam.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: ja, idd zeg, boven de dertig moet je het leven ineens héél serieus nemen en niet meer van die kinderachtige muziek maken. én natuurlijk niet meer blowen, dat is voor twintigers. Oud Vuil. |
|
is dat zo |
|
quote: euh, ik vind van niet. Oud Vuil. |
|
geef mij maar cake. |
|
quote: En het is lastig mikken he Suck on this |
|
Niet als je over de schutting richting buurman wil pissen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
smes is niet echt grindcore, het is techno grind, en echt super kewl is het niet, ze maken wel grappige nummertjes maar daar blijft het bij, geen technische hoogstandjes, of uberbrute drumpartijen. |
|
Het klinkt nergens naar. |
|
quote: eh? is jouw wc een gat in de achtertuin ofzo? |
|
Bijna niemand kent deze band Jullie luisteren teveel naar George Michael Maar uh op deze band terug te komen, ze worden toch echt overal gewaardeerd en dan vooral in Duitse Metalbladen, in de Aardshok kregen ze onlangs 83 punten. Dus geen gepruts. |
|
quote:Geen gepruts Dadt betekent gewoon dat er genoeg geld gestord is Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:^ ^ Een geestelijk gestoorde>>>>^ |
|
Het is trouwens geen "ze". Het is een eenmans project van Erwin (zie foto) tevens zanger van Last Days. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Wie heeft het over "ze". Eenmans project of niet het is en blijft 'n band. Anders moet Erwin maar de naam veranderen in b.v. Erwin |
|
quote: Ik las bij vorige reacties een aantal keer ze. En wat de naam betreft.. van die namen geeft het toch genoeg in Nederland: Bloedhoest, endeldarmtoeristen, dat soort zwick. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
of erwin met een stijve http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Tijdens het schijten dan wel... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: |
|
vergeet KOTS niet. |
|
Eenmans band he. SMEK lijkt me dan 'n betere benaming voor deze band. |
|
volgens mij was KOTS ook een project van Erwin maar ik kan het mis hebben. |
|
Nee, dit soort shit dig ik totaal niet. Sorry. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |