|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken ze...kan er best mee door...hoewel Schijten Uit je Stijve een betere bandnaam zou zijn... |
|
vind SMES eigenlijk maar een beetje een zoute bandnaam, maar goed, wie ben ik |
|
zoutloos bedoel je? |
|
Voor al die negatievelingen. Schieten met die stijve [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-04-2004 18:42] |
|
Weet iemand wnneer Inhume weer moet optreden |
|
BRUUUUUUUUUUUUUUUUUT !! Hoeduur zijn de Stonehenge kaarten ??? |
|
te duur voor jou |
|
hehe, die kerel die er ook zo ontzettend serieus over praat |
|
quote:en waar gaat jouw zaad dan wel doorheen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
aars? |
|
He Hole Ben benieuwd of je ook zo dapper bent als ik voor je sta, maar dat zal wel weer niet. |
|
die kutgeintjes hier ook altijd |
|
uhm...grapje... |
|
quote: Lieve schat, moet ik het voor je uittekenen? Je hebt je ballen en je blaas. Beiden hebben een buisje naar je piemel. Ergens voor je piemel komen beide buisjes samen, zodat het vocht in kwestie ook daadwerkelijk uit het juiste gaatje komt. Op school heb ik geleerd dat bij een erectie je plasbuis afgesloten wordt. Dat wil zeggen, op die plek tussen blaas en samenkomst van plasbuis/zaadleider. Ik zal wel weer happen.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
like ... ieuw? Op dutch assault staan wat SMES nummers, erg vreemde muziek, moest er erg aan wennen. Niets voor de puriteinen. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-04-2004 22:27] |
|
quote: DAT IS NIET WAAR! One for the pain and two for my name |
|
bandnaam belooft veel goeds.. |
|
quote: LOL ikke, elke dag en daarna cum ik op m'n eigen bruingoed |
|
Schijten Met Een Stijve.....................................nek?? [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 05-04-2004 16:20] .. |
|
pffff Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
http://www.myspace.com/sxmxexsx heers fout choke Me like, zelfs shirtjes van liggen mensen sjokeren, vooral metalheads The Good, The Bad en Me à la Spermswamp signature |
|
Maffe muziek dit. Tovert vaak een big smile op m'n gezicht. Humor.. |
|
Ik vind het leuk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nog steeds. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |