|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het album In Signo Suo wordt binnenkort bij ZM besproken. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
heersende band, vooral als ze dronken zijn hehe Je moeder. |
|
Ik ken de band niet van muziek maar de jongens hebben hier een keer gepit En die live tape van uva4 was zo klote dat ik na het luisteren daarvan nog geen mening heb. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Geweldige live-band! Beste black metal band van Nederland imo. This is Zodiac speaking... |
|
Ik heb ze 1 keer live gezien. Bijzonder vond ik ze niet, verre van dat zelfs. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Heb ze één keer live gezien. De muziek was wel aardig, vrij hard en ranzig maar een beetje ééntonig naar mijn smaak. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
eentonig?? fuck... juist heerlijk technisch, chaotisch doch uitermate strak, snap niet echt wat er eentonig aan zou zijn... o je hebt het zeker in een nederlandse zaal gezien met standaard kutgeluid waardoor alles een blurrie wordt? MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Juist. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
sorry hoor maar als je perditor geen goede NL BM live band vind... wat dan wel? This is Zodiac speaking... |
|
En dan hoe ze Under a Funeral Moon coverden van Darkthrone, daar moet je echt wel voor heerschen (als ik het heb over de manier waarop ze het gedaan hebben toch). "kakkn doe zèèr" |
|
quote: zeker weten!!!!!!!!!!!!! This is Zodiac speaking... |
|
nee, ik ken perditor niet (zie shirt) zag ze op UVA 3 voor t eerst, gave muziek, gave lui en een keer aardige lui en niet geobsedeerd door trueheid de hele tijd iig in signo suo is een heersch mcd, maar perdition en live desecration zijn ook goed te doen... nu alleen die eerste roze gay tape nog We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik heb ze eind 2002 live gezien in de Pazzop en ik vond het een vette band, lekker doorbeuken. Ik heb het nog nooit op CD ofzo gehoord. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ken jij dan mensen die dat wel zijn? |
|
quote: Oeps, wrong button [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 06-04-2004 23:16] |
|
Ik stop net een cd van perditor in een envelop. Binnenkort dus een review van op ZM! |
|
quote:ja, genoeg mensen die hun trueheid overdreven uiten in openbaar, maar eigenlijk normale mensen met normale behoeften zijn zo iemand als ik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: In signo suo is een heersch CD. Alleen het geluid is zo netjes. P.S. En natuurlijk ken je ze persoonlijk. Je weet echt alles over die band? Want jij hebt als enige het shirt van Perditor [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 12-04-2004 21:45] |
|
quote: Eerste luisterbeurt was bevredigend . Eind van de week staat ie wel online. |
|
quote: Wie gaat hem recenseren? Black Metal kenner Jenje? Ik verwacht weer een top recensie! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Mijn bewondering voor je perceptie is in geen woorden te beschrijven! |
|
quote: Technisch schmechnisch. Barbaar maar eh, het is wel verdomd lekkere muziek en eindelijk weer eens een Nederlands muzikaal produkt dat niet naar spruitjes ruikt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: smegmisch? hahahah.aha.h..haha...ehrm. moet het nog maar eens op CD horen, ben er verder niet zo bekend mee! Haal Perditor en Kerberos steeds doormekaar |
|
wereld van verschil, kerberos is ietwat eenvoudiger, oude werk is meer ala ildjarn perditor is voor bm begrippen technisch ja dwaalnicht MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Verdomd stevig krachtvoer is dit! Vrij zieke vocals ook. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |