IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Perditor Vorige pagina
possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 11-05-2004 13:08 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:42 schreef Faust het volgende:
In signo suo is een heersch CD.
Alleen het geluid is zo netjes.

P.S.
En natuurlijk ken je ze persoonlijk.
Je weet echt alles over die band? Want jij hebt als enige het shirt van Perditor

van dat shirt zijn er 50 uitgebracht geloof ik, maar neimand weet waar 40 stuks daarvan gebleven zijn

zelf heb ik alleen die live tape, matige kwaliteit, maar wel een gave mayhem cover, die live in de goudvishal zelf beter klonk dan nu op tape

nu nog ff shoppen voor in signo suo

beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-05-2004 13:55 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik heb eht shirt nog wle in de aanbieding als iemand het meot hebben....

u weet me vast wel te cuntacteren///

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-05-2004 14:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat nieuwe shirt is gaaf, misprintje erop hehe

er mmist een 6...

Je moeder.

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 22-05-2004 5:41 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 11 mei 2004 13:55 schreef irritante klootzak het volgende:
ik heb eht shirt nog wle in de aanbieding als iemand het meot hebben....

u weet me vast wel te cuntacteren///

he dikke neger waarom doe je hem weg??

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-04-2005 11:35 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

De laatste dagen vaak "In Signo Suo" opgelegd. Wat een brute, beestachtige band toch Pure Chaos, slepende kettingen en verwrongen staal

Komen er nog nieuwe releases aan?

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

R.
Usericon van R.
Posted 03-10-2007 15:50 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Wilt iemand een 'perditor - perdition' bandje/tape hebben? Hij ligt al jaren in mijn kamer en zal hem vast nooit afspelen.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-10-2007 16:12]

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-10-2007 15:52 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2005 11:35 schreef Wolveken het volgende:
De laatste dagen vaak "In Signo Suo" opgelegd. Wat een brute, beestachtige band toch Pure Chaos, slepende kettingen en verwrongen staal

Komen er nog nieuwe releases aan?

de zanger is 100% into glamrock tegenwoordig, wat die gitarist -die er uit ziet als zwarte piet in burger- tegenwoordig doet weet ik niet...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 03-10-2007 15:58 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Kan me herinneren dat er een split 7" met Kill (SWE) geplanned was, maar of die het daglicht nog eens ziet? Die kans lijkt me vrij klein, hehe.

Heb hier die "In Signo Suo" MCD, best aardig schijfje om zo nu en dan eens op te zetten, maar ik kan er niet te vaak naar luisteren. Vind 't net iets te 'scherp' geproduceerd en ik stoorde me soms ook aan de vocalen.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 03-10-2007 15:58]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com