IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Menhir Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-04-2004 11:32 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik kende ze niet toen ik deze band in de Pazzop zag (met Skyforger) maar was wel onder de indruk . Live bliezen ze Skyforger echt helemala weg. Gisteren Turingia gehaalt en dat is een hele vette folk/pagan-metal schijf! Goed geluid, en behoorlijk muziekaal vakmanschap treffen je oren. Met als hoogtepunten het titelnummer en het instrumentale nummer 'Instrumental' ( ). Beide nummers geven kippevel door een geweldig mooie sologitaar!

Folk/pagan liefhebbers moeten deze schijf checken!

valfar
Usericon van valfar
Posted 05-04-2004 11:35 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik ken ze ook, maar vind Thuringia juist net iets minder dan Die ewigen Steine en Ziuwari. Vooral Die ewigen Steine is echt een super vet album!

Tormented soul
Posted 05-04-2004 11:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben niet bekend met die albums, enig idee waar ik die kan bestellen?

valfar
Usericon van valfar
Posted 05-04-2004 11:40 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 5 april 2004 11:37 schreef Tormented soul het volgende:
Ik ben niet bekend met die albums, enig idee waar ik die kan bestellen?

Displeased heeft ze, maar een metal cd-winkel moet ze ook hebben. Hier hebben ze ze tenminste wel.

Tormented soul
Posted 05-04-2004 11:45 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:

Menhir Buchonia M-CD
8.00
Rare 1998 mini album available again !

Menhir Ewigen steine CD
11.50
Rare 1997 debut available again !

Menhir Thuringia CD
11.50
Rare 1999 album available again !

Menhir Ziuwari CD
13.50
Heathen folk black metal

tnx . Binennkort weer een bestelling maken , incl Thunderforge van Skyforger

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-04-2004 12:05 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

erg gave band!
ik heb zelf ziuwari, thuringia en die ewige steine.. alle drie hebben ze me al erg veel luisterplezier gegeven!

ik kende de band al voor het concert in de pazzop, had niet verwacht dat ze live zo goed uit de verf zouden komen

wat een beetje jammer is, is de cover van "woman of dark desires" op thuringia

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 05-04-2004 18:52 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik heb nu op voorraad:

Menhir - Thuringia CD 10,00 euro
Menhir - Buchonia MCD 6,00 euro
Menhir - Die ewigen Steine 10,00 euro

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-04-2004 19:15 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Menhir in je kringspier!!

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!

Kusjes, Rasputin en Micha

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 05-04-2004 20:30 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Intelligente post

Maar het is inderdaad een zeer goede Deutsche band. Veel beter die andere Duits folktroep.

F*ck hippies

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2004 20:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vind Tumulus anders ook errug goed.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 05-04-2004 20:33 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ik bedoelde eerder de neofolk/folk zooi zoals Schaundmal.

F*ck hippies

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2004 20:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 20:33 schreef Manifest het volgende:
Ik bedoelde eerder de neofolk/folk zooi zoals Schaundmal.
Wie luisterd er dan ook neofolk

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 05-04-2004 20:36 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 20:33 schreef kwelgeest het volgende:
Wie luisterd er dan ook neofolk
Jenje

F*ck hippies

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2004 20:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 20:36 schreef Manifest het volgende:
Jenje

Da's geen fysiek persoon, dat is een forum bug

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 05-04-2004 20:40 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Sorry . Vraag me wel af wat ze met de bandnaam bedoelen? Asterix en Obelix?
Menhirs en Germanen?!
!!??

O well, the music matters.

F*ck hippies

NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 05-04-2004 20:44 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

Menhir heerscht gewoon

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2004 20:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zeker Ziuwari. De andere drie heb ik ook maar nog nooit goed beluisterd

NorthernThrone
Posted 05-04-2004 20:52 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 20:46 schreef kwelgeest het volgende:
Zeker Ziuwari. De andere drie heb ik ook maar nog nooit goed beluisterd

dan moet je dat maar eens gaan doen dan , ze zijn allemaal wel gaaf...Ziuwari vind ik zelf nog het beste maarja

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2004 20:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 20:52 schreef NorthernThrone het volgende:
dan moet je dat maar eens gaan doen dan , ze zijn allemaal wel gaaf...Ziuwari vind ik zelf nog het beste maarja
Die klinkt wat 'volwassener'

NorthernThrone
Posted 05-04-2004 21:04 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 20:55 schreef kwelgeest het volgende:
Die klinkt wat 'volwassener'

volwassener? haha

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2004 21:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 21:04 schreef NorthernThrone het volgende:
volwassener? haha
Mja wat voller en doordachter.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-04-2004 21:05 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 20:40 schreef Manifest het volgende:
Sorry . Vraag me wel af wat ze met de bandnaam bedoelen? Asterix en Obelix?
Menhirs en Germanen?!
!!??

O well, the music matters.

ooit gehoord van google?

wanneer je menhir op google intypt zul je het verbluffende resultaat te zien krijgen.. inderdaad die rechtopstaande stenen uit asterix en obelix

je hoeft er niet eens voor na te denken, gewoon google intypen en dan zoeken naar afbeeldingen

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

NorthernThrone
Posted 05-04-2004 21:07 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 21:05 schreef kwelgeest het volgende:
Mja wat voller en doordachter.

zo dat is mooi zeg

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 05-04-2004 21:11 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 21:07 schreef NorthernThrone het volgende:
zo dat is mooi zeg

Jullie zijn een soort metal-padvinders?

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

NorthernThrone
Posted 05-04-2004 21:22 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 21:11 schreef Gangrad het volgende:
Jullie zijn een soort metal-padvinders?

Metal-padvinders?! pardon

Manifest
Usericon van Manifest
Posted 05-04-2004 21:36 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 21:05 schreef Digerdoden het volgende:
ooit gehoord van google?

wanneer je menhir op google intypt zul je het verbluffende resultaat te zien krijgen.. inderdaad die rechtopstaande stenen uit asterix en obelix

je hoeft er niet eens voor na te denken, gewoon google intypen en dan zoeken naar afbeeldingen
Homeau, ik bedoelde de relatie tussen de Germanen en de Menhirs. Totaal geen verband tussen, omdat de Menhirs veel ouder zijn.
Daarom..

F*ck hippies

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com