|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Kolere, succes & sterkte Een kleine snol zit zo vol. |
|
succes. In Vlaanderen heb je speciale sites waarop vermiste mensen worden vermeld. Mogelijk bestaan die voor Nederland ook? |
|
Thnx en ja, hij staat al op de site van de politie: Vermiste Personen.info Dit is echt KUT Ik heb anderhalve week geleden nog een biertje met die kerel gedronken toen ik hem toevallig tegenkwam.. |
|
quote:Niet te geloven inderdaad.. plotseling is iets wat je normaal alleen op de televisie ziet heel erg dicht bij. Ondanks wat we hier allemaal van cu2 denken trouwens, Nico.. heeft deze jongen een cu2 pagina? Want dan zou je daar de oproep ook op kunnen zetten. Zijn toch een hoop mensen die het dan zien en mogelijk zitten er bekenden van hem tussen die hem later nog gezien hebben. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Jezus, das beroerd zeg Ik hoop dat hij snel gevonden wordt. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Dat klinkt niet goed, 27 maart is al veel dagen weg. Woont hij opzichzelf of nog bij zijn moeder? Kwam het wel vaker voor dat hij 1 of twee dagen "weg" bleef? Mijn ouders weten bijvoorbeeld dat het wel eens voorkomt dat ik 2 of 3 dagen niets van me laat horen. Hmz.. dit moet toch wel het ergste zijn wat een ouder kan overkomen, succes iig. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hij woont al een paar jaar op zichzelf in Rotterdam.. |
|
Je weet zeker dat er geen ruzie in de familiesfeer is? Kan een reden zijn dat hij zich stilhoud. |
|
Hij is na het uitgaan verdwenen toen hij in zijn eentje om 4u 's nachts (vermoedelijk onder invloed) naar nog een club toe wilde gaan in crimineel Rotterdam.. Ik ben bang dat er iets vreselijks met hem gebeurd is, ookal ligt het misschien voor de hand om dat te denken.. Zenuwslopend dit.. GODVERDOMME!!!! |
|
Het is al eerder gezegt, maar nogmaals sterkte ermee! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik heb ditzelfde ook een keer meegemaakt. Is echt kloten. Vooral de onzekerheid. Kan hij niet weggelopen zijn? (echt dat gebeurt) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Oei, dat lijkt mij inderdaad geen pretje! Veel sterkte gewenst en mocht ik iets zien/horen dan zal ik het u laten horen! (kom regelmatig in R'dam en omgeving) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Shit...sterkte! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Dude...Nico...minder. Succes ermee kerol! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: quote: Ik hoop het... Maar het lijkt me niet echt waarschijnlijk, hij is 24 en woont al een paar jaar op zichzelf.. Waar zou hij dan voor weg moeten lopen? |
|
Succes en sterkte! |
|
quote: NOu die gozer die ik een beetje kende was 26 en getrouwd.Hij liep ook niet weg, maar wat er gebeurt is weten ze niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Daniel is terecht.. De politie heeft hem gevonden, hij is verdronken Ik zal je missen jongen! |
|
Gecondoleerd Snaack |
|
Gecondoleerd |
|
quote: fuck... Gecondoleerd Nico.. |
|
quote:gecondoleerd Nico sterkte dude Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Damn dat zuigt.. Sterkte en gecondoleerd zo kan ie wel weer |
|
Hoe komt ie in het water terecht? Met z'n dronken kop erin gevallen of na een ruzie ofzo; is daar wat over bekend? Anyway; gecondoleerd Snaack The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
gecondoleerd en veel sterkte Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |