![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Da's echt zwaar klote. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Idd ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
veel sterkte toegewenst. het staat ook op FOK! vermeld. ![]() |
|
bedankt allemaal ![]() ![]() |
|
Beetje laat, maar nog sterkte toegewenst, Snaack ! ![]() |
|
Kutzooi. Sterkte Snaack. Touché, pussycat! ![]() |
|
quote:*knuffel* I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Sterkte Snaack, als je nu door alle problemen compleet geen zin hebt in redactiewerk wil ik wel wat van je overnemen. Ik kan goed begrijpen dat je wel wat anders aan je kop hebt dan een review schrijven. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Sterkte ermee Immortal Pride ![]() |
|
Sterkte. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Gecondoleerd Snaack ![]() Waag eens een dansje! ![]() |
|
Idd, gecondoleerd. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
gecondoleerd man tis niet nix ![]() when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
Oh shit, da's echt heel erg klote... gecondoleerd en heel veel sterkte (beetje laat, maar toch) En het spijt me dat Kramy er zo'n kut-opmerking over maakte... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Altijd schrikken dit soort berichten! Sterkte! ![]() |
|
Sterkte snaack F*ck hippies ![]() |
|
Die maat van Daniel moet waarschijnlijk een leven lang met een schuldgevoel rondlopen; er met een taxi vandoor gaan terwijl z'n maatje aan 't pinnen is... ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Goed, dat ben je gewoon niet voor en dan nog is het voor die 'maat van Daniel' geen pretje om dat ook nog eens op een forum terug te lezen. Heel veel sterkte Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |