IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Verveling.. Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-04-2004 10:40 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Eh... niet slowchatten?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2004 10:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2004 10:40 schreef Immortella het volgende:
Een iets minder gewelddadige crimineel misschien? Mwah, en zelfs dát lukt niet altijd..
Er blijft altijd de laatste optie ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2004 10:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2004 10:40 schreef helmet het volgende:
Eh... niet slowchatten?
Kan ik niks an doen, er zijn maar 2 mensen online ..


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-04-2004 10:41 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Eh.. *weet dat ze nu in overtreding is*

Maar ben toch wel verrekte nieuwsgierig wat die laatste optie dan is??


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2004 10:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Net als bij reuen. KNIP KNIP BALLEN DERAF!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-04-2004 10:43 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Volgende slowchatreacties en offtopic reacties zullen worden gemodereerd


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2004 10:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

solly meneel


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-04-2004 12:15 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Begin een clan met onlinegamen ofzo, vorm een (zaal)voetbalteam, dartcompetitie, inderdaad, bordspelen zoals Kolonisten van Catan.
Ik begrijp niet hoe je je met vrienden kan vervelen.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 09-04-2004 14:33 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik verveel me ook wel eens, maar dat is mijn keuze, epibreren noem ik dat.


I am the 1%.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 09-04-2004 14:43 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Vervelen op het werk dan, mag dat/is dat aanvaardbaar?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-04-2004 14:47 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 april 2004 14:43 schreef DarknessThere het volgende:
Vervelen op het werk dan, mag dat/is dat aanvaardbaar?
Alleen als je baas weet dat je niets te doen hebt. En dan nog kun je dingen gaan doen die je 'in the long run' beter en efficienter maken voor je baas.

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 09-04-2004 14:48]


I'm not being rude. You're just insignificant.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 09-04-2004 14:49 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Dan zit ik veilig... Mijn baas weet namelijk wel dat hij niets heeft meegegeven voor op zijn dag verlof... (Oef, mijn acties worden goedgekeurd door ZM'ers, ik kan weer rustig voortleven... oftewel, sarcasme. Raar topic, overigens.)


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 09-04-2004 14:57 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Ga je user icon nadoen


..


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 09-04-2004 14:57 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Who? Me?


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 09-04-2004 14:59 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

nee,Possessedpacman


..


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 09-04-2004 15:06 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Okee, effe on topic:
Dit gaat waarschijnlijk door veel mensen eveneens als decadent ervaren worden, maar er zijn zo wel eens van die avonden waar ik gewoon nergens zin in heb. Niet dat ik me verveel, per se, ik heb altijd wel dingen te doen, maar ik heb er dan gewoon geen zin in. Bijvoorbeeld, ik moet nog wat coden voor men website, maar PHP is saai aan't worden, dus stel ik het meestal uit. Ik moet nog wat pixel art doen voor een spel, maar ook dat is saai, en dus zijn er gewoon avonden dat ik denk van 'fuck it'. En dan doe ik meestal niks (wat chatten, tv kijken of in een boek lezen, dus). Ik neem aan dat ik dat niet alleen heb...


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 09-04-2004 15:14 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Daar heb ik ook wel eens last van,dat ik nergens zin in heb en alles uitstel(meestal de dingen voor school) maar dan heb ik er meestal laterna spijt van want dan heb je ineens alles tegenlijk


..


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 09-04-2004 15:29 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 9 april 2004 15:14 schreef venom rules het volgende:
Daar heb ik ook wel eens last van,dat ik nergens zin in heb en alles uitstel(meestal de dingen voor school) maar dan heb ik er meestal laterna spijt van want dan heb je ineens alles tegenlijk


Dat heb ik nou nooit....



The Grand Wazoo
Koekje :'D
Usericon van The Grand Wazoo
Posted 09-04-2004 18:07 by The Grand Wazoo Wijzig reactieProfiel van The Grand WazooQuote dit bericht

aardappelstempel maken - acrobaat spelen - affiches maken - agent spelen - autobanden race - avonturen beleven - badminton - bal door gat gooien - balk lopen - balspelen - beeldverhaal - bewegen op muziek - bezoek brengen - blik gooien - bloemen maken - bloemschikken - blokken spelen - boeken lezen - boerderij maken - boetseren - bootjes bouwen - bordspel maken - bosspel - bosvoetbal - bouwen - breien - brug maken - burcht maken - circus spelen - clown maken - clubje maken - collage - commandotocht - cowboy - cursus EHBO - dagboek maken - dammen - dansen - dia's kijken - dieren van eikels - dierenquiz - duikelen - duw- en trekspel - eierdozen - elkaar nat maken - estafette - feest maken - figuren herkennen in de wolken - film kijken - flessen verven - fopspelletjes - fort maken - fotograferen - fotoquiz - fotospelletjes - fototocht - ganzenbord - gebarenliedjes - gedichtjes maken - geheimschrift - geschenk maken - gezelschapspelen - gipsafdrukken maken - goochelen - gooien - graven - graveren - grimeren - groepsschilderij - grote schoonmaak - haasje over - haken - hinderniskoers - hinkelen - hoed maken - hoela hoep - hondenjacht - hoogspringen - huwelijkbureau - imiteren - in zandbak spelen - indiaantje spelen - interview afnemen - kaart spelen - kalender maken - kastanjedieren maken - kegelen - kermis spelen - kijkdoos - kinderdansjes - kinderliedjes - kinderliedjes draaien - kleien - kleren maken - kleren verwisselen - kleuren - knikkeren - knutselen - knutselen met knijpers - knutselen met lucifersdoosjes - kogelstoten - koprollen - korfbal - kostuumrace - kracht meten - kralen rijgen - kransen van bloemen en bladeren maken - krant maken en uitgeven - kringspelen - kruipen - kruiswoordraadsels - kwartetspel maken - lampions maken - leren drukken - levend decor maken - liedjes maken - loopspelen - lopen - lottospelen - luisterspel - macramé - maquette maken - marathon - masker spel - maskers maken - met blokken spelen - met papieren zak over het hoofd lopen - minigolf aanleggen - mobiles maken - modeshow - monopoly spelen - monsters maken - moppen tappen - mozaïek - muurkrant maken - muurschilderij - muziek maken - muziekinstrumenten maken - natuurspel - nestkastjes maken - netbal - olympische spelen - onbewoond eiland spelen - op handen en voeten lopen - opdrachten tocht - optocht - over een balk lopen - overal op en in kruipen - overlevingstocht - paddestoel maken - pamfletten maken en uitdelen - papier-maché - parcours uitzetten - penalty's - penalty's quiz - picknicken - piramides maken - plakken - politie en dief - poppen maken - poppenkast - prentenboek lezen - prentenboek tekenen - prikken - propjes schieten en opruimen - puzzelen - quiz - raadsel - reactie spel - reclame maken - reuzen maken - riddertournooi - ringsteken - ringwerpen - ritme-oefeningen - robotten maken - rollenspel - rugby - rups van bierviltjes maken - schattenjacht - schetsen maken - schilderen op glas - schimmenspel - schommelen - scrabble - seinen - sieraden maken - sjoelen - slingers maken - sluipspel - smokkel bosspel - smurfentocht - sneeuwbal vertelling - snelheidsspel - solodrummen - spaarpot maken - speakers corner - spel maken - spel zonder grenzen - speurtocht - spooktunnel maken - sportdag - springen - sprint - sprookjes uitbeelden - sprookjes vertellen - station maken - steltlopen - stempelen - stoet maken - stratego - tafel versieren - tasten - tekenles - timmeren - toneelspelen - touw klimmen - touw trekken - touwtje springen - training - trammetje spelen - trein bouwen - trimmen - trouwen - turnen - uitbeelden - uitvindersbeurs - vadertje en moedertje spelen - van berg rollen - verhaal verzinnen - verkeersopdrachtentocht - verkleden - versiering maken - verstoppertje - vervolgverhaal - vingertoneel - visbak maken van doos - vlaggen maken - vlaggenspel - vliegers maken - vliegtuigjes vouwen - vlooienspel - voetbal kegelen - voetballen - volksdansen - volksspelen - voorlezen - vossenjacht - vraag- en antwoordspelletje - vuil maken - wandelen - wandfiguren - wandtapijten maken - waterpolo - waterspelen - weefmatjes maken - windmolentjes maken - winkeltje spelen - zaklopen - zandkastelen - zandtapijt - zeepbellen blazen - zeeslag - zevensprong - zitvoetbal - zoekspel - zwemmen

:D


Masturbation is not the same.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 09-04-2004 18:09 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Daar kan je vast wel iets uit halen om een avond te doen als je je verveelt


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-04-2004 18:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

en als je daarop uitgekeken ben kan je altijd nog combinaties maken van die activiteiten
bellenblaaszeeslagje bijvoorbeeld


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2004 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Of Sapphire stalken


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-04-2004 18:31 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 april 2004 18:30 schreef Jenje het volgende:
Of Sapphire stalken
Er staat toch duidelijk modwhore, niet redactiewhore


I'm not being rude. You're just insignificant.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-04-2004 18:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ZM'en (waarvoor kom je er anders )


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2004 18:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2004 18:31 schreef helmet het volgende:
Er staat toch duidelijk modwhore, niet redactiewhore
dude ...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen