IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Verveling.. Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-04-2004 18:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Tip!
Doe een wedstrijd wie het langs zijn adem in kan houden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2004 18:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

altijd verliezen he ..


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-04-2004 19:00 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Een terroristische organisatie beginnen.
Het is de mode van de laatste tijd!



F*ck hippies


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 11-04-2004 13:06 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Voor alle mensen die zich vervelen heb ik..............










.......een kleurplaat !!!!



grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 11-04-2004 13:10 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2004 23:11 schreef Possessedpacman het volgende:
Beste mensen, ik zit met een probleem zoals heel veel anderen in een van mijn vriendenkringen: we hebben neits te doen. Films hebben we al lang gezien. Muziek luisteren is ook zo kaal. Aangezien we elkaar vet vaak zien hebben we ook niet echt meer iets om over te lullen. Hier in Houten is totaal niets te doen en we zitten geen van allen dik in het geld om elke dag een cafétje te pakken.

Vraag: WAT MOETEN WE DOEN???

Dit is een serieuze vraag omdat de groep echt uit elkaar begint te vallen en het is echt heel frustrerend dat we al onze tijd vergooien.

Ga rukken!


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 11-04-2004 13:36 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ja idd rukken of ophangen


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-04-2004 13:40 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

zap de neger al genoemd?


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-04-2004 13:41 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

leer breien, ben je al gauw een maand of wat verder voordat je je eigen trui kunt breien..


Een kleine snol zit zo vol.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-04-2004 18:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ga naar de locale bibliotheek en begin boeken te lezen bij de "A". Als je eenmaal het laatste "Z" boek hebt gelezen kom dan nog maar eens terug.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-04-2004 18:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2004 23:11 schreef Possessedpacman het volgende:
(...) Aangezien we elkaar vet vaak zien hebben we ook niet echt meer iets om over te lullen. (...)



Ik heb dat precies andersom.

Als ik iemand goed ken, weet ik precies wat diegene wel of niet interesseert, dus ik weet altijd wel iets te verzinnen om over te praten. Van de mensen die ik goed ken, weet ik ook precies wat voor opleiding of werk ze doen of waar ze verder mee bezig zijn, dus kan ik altijd ergens geïnteresseerd naar vragen.

Bij mensen die ik nauwelijks ken, weet ik nooit waarover ik moet beginnen, omdat ik meestal geen flauw idee heb wat diegene al dan niet interesseert.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dying_bride
Forgotten soul
Usericon van Dying_bride
Posted 12-04-2004 14:01 by Dying_bride Wijzig reactieProfiel van Dying_brideQuote dit bericht

Hoe kan je je nou vervelen als je zoveel mensen om je heen hebt? Get a life!!!


Tormented soul of the long lost angel


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-04-2004 15:14 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Als je iets tijdrovends en leuks moet hebben, koop dan Munchkin. Zorg wel dat je genoeg te eten en te drinken in huis hebt als het met >4 mensen speelt.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 12-04-2004 15:16 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Munchkin is gaaf!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-04-2004 18:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb een idee voor jullie:

Ga met z'n allen naar een willekeurig station in een grote stad, laat de gehele groep daar door een paar junks infecteren met aids. Om vervolgens met z'n allen te genieten van een uiterst langzame en pijnlijke dood... Als jullie je dan nog vervelen zijn jullie met alle ziekenhuis bezoekjes in ieder geval druk zat.



[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 12-04-2004 19:52]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-04-2004 22:44 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 18:59 schreef altx het volgende:
Ik heb dat precies andersom.

Als ik iemand goed ken, weet ik precies wat diegene wel of niet interesseert, dus ik weet altijd wel iets te verzinnen om over te praten. Van de mensen die ik goed ken, weet ik ook precies wat voor opleiding of werk ze doen of waar ze verder mee bezig zijn, dus kan ik altijd ergens geïnteresseerd naar vragen.

Bij mensen die ik nauwelijks ken, weet ik nooit waarover ik moet beginnen, omdat ik meestal geen flauw idee heb wat diegene al dan niet interesseert.


inderdaad. Bij goede vrienden kan je altijd wel ergens over praten.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 12-04-2004 22:48 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 18:30 schreef Staalman het volgende:
Ik heb een idee voor jullie:

Ga met z'n allen naar een willekeurig station in een grote stad, laat de gehele groep daar door een paar junks infecteren met aids. Om vervolgens met z'n allen te genieten van een uiterst langzame en pijnlijke dood... Als jullie je dan nog vervelen zijn jullie met alle ziekenhuis bezoekjes in ieder geval druk zat.




Zo, jij bent grappig.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 22:48 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ga een boek schrijven


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-04-2004 22:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hehe @ Gangrad


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-04-2004 22:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2004 13:40 schreef SkinPeeleR het volgende:
zap de neger al genoemd?
Fuck wat ben ik dáár dronken van geworden vorig jaar... Moet je ook niet met z'n tweeën spelen eigenlijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 12-04-2004 22:55 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 12 april 2004 22:51 schreef Greycloak het volgende:
Fuck wat ben ik dáár dronken van geworden vorig jaar... Moet je ook niet met z'n tweeën spelen eigenlijk.



en altijd net aan de beurt als je vlak bij TMF,MTV, The Box, of opsporing verzocht komt...

(tsktsktsk, en ik stemde vorig jaar sp.. , sorry Chelman)

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 12-04-2004 22:55]


Een kleine snol zit zo vol.


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 23:00 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ga naar de bazaar/zwarte markt en ga daar op een ophoging staan,en roep keihard ik haat alle turke/marokanen...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-04-2004 23:00 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 23:00 schreef Botzwaard het volgende:
Ga naar de bazaar/zwarte markt en ga daar op een ophoging staan,en roep keihard ik haat alle turke/marokanen...


Helemaal zelf verzonnen?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-04-2004 23:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik haat alle mensen die weinig weten van de spelling van hun eigen taal.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 12-04-2004 23:02 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht



Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 23:03 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 23:00 schreef CoenV het volgende:
Helemaal zelf verzonnen?


ja (toch?)


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen