![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Tip! Doe een wedstrijd wie het langs zijn adem in kan houden. ![]() |
|
altijd verliezen he .. ![]() |
|
Een terroristische organisatie beginnen. Het is de mode van de laatste tijd! F*ck hippies ![]() |
|
Voor alle mensen die zich vervelen heb ik.............. .......een kleurplaat !!!! ![]() ![]() |
|
Ja idd rukken of ophangen ![]() |
|
zap de neger al genoemd? Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
leer breien, ben je al gauw een maand of wat verder voordat je je eigen trui kunt breien.. ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Ga naar de locale bibliotheek en begin boeken te lezen bij de "A". Als je eenmaal het laatste "Z" boek hebt gelezen kom dan nog maar eens terug. ![]() |
|
quote: Ik heb dat precies andersom. Als ik iemand goed ken, weet ik precies wat diegene wel of niet interesseert, dus ik weet altijd wel iets te verzinnen om over te praten. Van de mensen die ik goed ken, weet ik ook precies wat voor opleiding of werk ze doen of waar ze verder mee bezig zijn, dus kan ik altijd ergens geïnteresseerd naar vragen. Bij mensen die ik nauwelijks ken, weet ik nooit waarover ik moet beginnen, omdat ik meestal geen flauw idee heb wat diegene al dan niet interesseert. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Hoe kan je je nou vervelen als je zoveel mensen om je heen hebt? Get a life!!! Tormented soul of the long lost angel ![]() |
|
Als je iets tijdrovends en leuks moet hebben, koop dan Munchkin. Zorg wel dat je genoeg te eten en te drinken in huis hebt als het met >4 mensen speelt. ![]() |
|
![]() Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
Ik heb een idee voor jullie: Ga met z'n allen naar een willekeurig station in een grote stad, laat de gehele groep daar door een paar junks infecteren met aids. Om vervolgens met z'n allen te genieten van een uiterst langzame en pijnlijke dood... Als jullie je dan nog vervelen zijn jullie met alle ziekenhuis bezoekjes in ieder geval druk zat. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 12-04-2004 19:52] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: inderdaad. Bij goede vrienden kan je altijd wel ergens over praten. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: Zo, jij bent grappig. ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Ga een boek schrijven Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon ![]() |
|
hehe @ Gangrad ![]() |
|
quote:Fuck wat ben ik dáár dronken van geworden vorig jaar... Moet je ook niet met z'n tweeën spelen eigenlijk. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() (tsktsktsk, en ik stemde vorig jaar sp.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 12-04-2004 22:55] Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Ga naar de bazaar/zwarte markt en ga daar op een ophoging staan,en roep keihard ik haat alle turke/marokanen... ![]() Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon ![]() |
|
quote: Helemaal zelf verzonnen? ![]() |
|
ik haat alle mensen die weinig weten van de spelling van hun eigen taal. ![]() |
|
Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: ja (toch?) Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |