|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er hier trouwens nog mensen (of andere levensvormen) die naar DB Z kijken?? Vindt ik opzich best stoere serie. Vooral die humor die erin zit!! |
|
Wij hebben geen cartoon network |
|
DB Z, kijk ik elke dag, maar idd the justice friends is ook enorm koel, lekker droog... |
|
Ik heb het vandaag voor de 3e keer gezien bij blubber! Voor de eerste keer! De enige keer! en de laatste keer! |
|
Hier in Nieuwerkerk hebben we ook geen Cartoon Network helaas... Maareuh als we het toch over Cartoon Network hebben: JHONNY BRAVO is the best. Die serie is echt briljant! (Elvis accent)'hello pretty mamma... Wanna dance the Monkey with me' Dexters Labratory is eveneens fantastisch! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik volg DB Z ook. maar ik vind het een beetje vervelend dat de serie weer opnieuw is gestart. |
|
quote: Vergeet Tom & Jerry, Dick Dastardly, Cow & Chicken en I am Weasel niet...... |
|
quote: Inderdaad!! En Cow & Chicken ook!! De rest vind ik niet veel aan... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
I am Weasel is inderdaad ook meesterlijk vooral als je bedenkt dat de acteur die Lt. Worf uit Startrek (michael dorn) ook de stem van weasel doet... |
|
en wat dachten jullie van ed,ed en eddy die zijn ook helemaal te gek!!!!!!! again and again |
|
Ed, Edd 'n' Eddy rockt! Net zoals Cow en Chicken (heeft trouwens een soort van metal-intro)! Dragonball Z gaf mij epilepsie verschijnselen (cynisch bedoeld). Bij Fox vind ik Eek the Cat gaaf! (Serieus bedoeld) "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Om de topic maar weer ff op Dragonball Z te brengen plant ik ff dit zelfgetekende plaatje neer, hij is gekleurd met Photoshop. Oke, hij heeft een beetje een bad hair day, maar dat moet je ruim zien . Wat vinden jullie ervan? [Dit bericht is gewijzigd door Blubber op 16-03-2001 10:34] |
|
Sorry, maar lijkt wel of tie een kerstboom op zijn kop heeft! [offtopic]Ken dragonball Z niet, maar keek vroeger wel anime films.. Akira rules![/offtopic] |
|
quote: Ik al een nieuwe getekend met goed haar, alleen die ga ik niet inkleuren dat is namelijk een heidens karwei... |
|
Het plaatje ziet er wel leuk uit... Zet dat nieuwe plaatje hier ook ff neer |
|
Ik hoor hier dat Akira rules! Mee eens!
Mad Maikie |
|
quote: Dan ga ik jou een handje geven Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: En ik jullie beide |
|
hehehe, dat wordt dan een gezellige boel Wat dachten jullie btw van Appelseed en ghost in the shell?? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik wil ghost in the shell nog steeds kopen. Een schande dat ik hem nog niet heb, want het is wel een toppertje natuurlijk. Voor veel manga en anime shit heb ik wel twee coole links voor jullie, namelijk: http://www.anipike.com en http://www.otakuworld.com [Dit bericht is gewijzigd door Mad Maikie op 22-03-2001 9:07] Mad Maikie |
|
Ik heb met Ghost in a shell in m'n handen gestaan, maar die werd me toen sterk afgeraden door de verkoper omdat die wel erg scheen tegen te vallen.. en beinvloedbaar als ik ben heb ik dat ook niet gedaan.... Wil em nog wel eens zien... Ik heb de laatste tijd ook weinig manga/anime gezien. Maar vroeger heb ik er wel een stel gezien.. Macros, 3x3 eyes, Bubblegum crisis, fists of the north star etc... Kan een van jullie me misschien suggesties geven voor goeie anime films.. kan ik eens kijken of ik die ergens kan krijgen. Mijn videotheek heeft ze iig niet meer.. die schenen niet te verhuren zijn die dingen! |
|
nou, ik heb ghost in the shell op cd staan... |
|
Ghost in the shell als comic van Masaumne Shirow is wel vele malen beter dan de animatie... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Aaaaarghh!!!! DZ is echt één van de allerslechtste tekenfilms OOIT!! En ik kan het weten, want mijn broertje is fan (heeft er zelfs een website over gemaakt), dus ik heb het best vaak gezien. Het is fantasieloos (3 weken achter elkaar doen over 1 gevecht), heeft zeer slechte animatie, een zeer slecht (zeg maar GEEN) verhaal en is absoluut niet spannend, humorvol of wat dan ook! Wat bedoel je met humor? King Kai die een mop verteld? Dat dat zwart-wit mannetje op die veel te kleine planeet geen neus heeft? Dat Bulma weer eens een zenuwaanval krijgt? Of dat ze na 1 volle week gevecht opeens zeggen dat ze alleen nog maar aan het opwarmen waren? Zeg nou eens! Wat is er nou in SATANSnaam aan? Life is complex. It has real and imaginairy components. |
|
quote: Shit he! Ik herinner me nu opeens weer wat de justice friends (tm) zijn!! Die zijn BRILJANT (c) !!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |