|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Realizeer je wel wat je zegt? Een heel foute gast met een gele broek, een roze overhemd en dan heb ik het nog niet eens over zijn haar, die jou blijkbaar lijkt te 'ownen'... Jij liever dan ik. Ik heb trouwens even bij mijn broertje geinformeerd en dat zwart witte mannetje heet Tsjau Tsju (of althans, zo spreek je het uit). Kom op, dat klinkt toch ook als gerecht nummer 33 bij de afhaalchinees... Iemand moet me dit toch eens uitleggen: Waarom zijn heel foute dingen zo leuk OMDAT ze zo fout zijn?? Een paar voorbeelden: Extreem slechte horrorfilms, Jerry Springer en nu ook al DZ... Straks ga je me nog vertellen dat je het leuk vind om naar Big Diet te kijken of naar Britney Spears te luisteren... Waar ligt de grens? [Dit bericht is gewijzigd door Sandalf op 11-04-2001 2:20] Life is complex. It has real and imaginairy components. |
|
Wat is TV ook al weer ? |
|
quote: Je hoort ook te kijken naar Britney Spears en niet te luisteren! waar de grens ligt? TV aan en geluid uit Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Inderdaad, Britney is alleen kijkvoer daar luister je nie naar trouwens, dat doet me eraan denken K'hep Playmate of the Year opgenomen errug leuk nummer... ... ... ... ... om naar te kijken Enne de lol is dat Vegeta voor lul staat in z'n roze shirtje maarreh vandaag krijgen we Trunks woohaa! Trust me, I know what I'm doing |
|
Trunks? Life is complex. It has real and imaginairy components. |
|
Jupz en vrees niet, ik neem ze op /me just loves his new TV-kaart Trust me, I know what I'm doing |
|
quote: Ik nam ze eerst ook allemaal op, net als startrek voyager, maar het kost me toch te veel tijd, en de kwaliteit is te laag. |
|
Daar zit wel wat in, maar ik wil ook die oude nog wel eens zien, en nu heb ik ruilmateriaal. Enne die kwaliteit valt wel mee hoor. Ik kan ze nu realtime divX capturen, maar daar ben ik nog mee aan;t kloten aangezien mediaplayer ze niet helemaal lekker pakt Trust me, I know what I'm doing |
|
Jij gaat DZ afleveringen op je computer opnemen? Wat zonde van je hd ruimte... Life is complex. It has real and imaginairy components. |
|
Dat zeg je alleen als je er zelf een tekort aan hebt K'hep nog ongeveer 20Gb aan loze ruimte, en die ben ik nu zinvol aan't vullen Trust me, I know what I'm doing |
|
20 gig over? Man, daar kun je zo'n 333 uur metal op kwijt!! Life is complex. It has real and imaginairy components. |
|
hmmzz, d'r staat al 8Gb aan metal en dan nog de officiele gekochte albums Trust me, I know what I'm doing |
|
En morguh wordt Vegeta Super Saiyan!! Trust me, I know what I'm doing |
|
ik volg het sindskort ook kwas op een dag heel zielig alleen en ziek thuis, toen heb ik de rewind gekeken en nu wblijf ik het volgen Goku was met Frieza aan het vechten toen ik begon met kijken ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |