|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Schandalig. Deze man heeft bijna twee jaar vastgezeten. |
|
Kut voor 'em. Slot ja? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Waarom slot? |
|
quote:Omdat er een topic is voor zinnig/onzinnig nieuws (en dat krijg je he? Met dat nieuwe mod-beleid!) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Maar vertel verder, Faust, hoe is het met hem, wat heeft ie meegemaakt, zijn er slachtoffers gevallen tijdens zijn vrijlating, hoe is ie vrijgelaten etc etc.? Alleen een droog feit zonder achtergronden is zo What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Was hij niet diegene die de c1000 had overvallen? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Ik hoop dat ze zich voorgenomen hebben om niet op de 'slotje' vragende mensen te reageren. Het lijkt wel of iedereen daar een obsessie voor heeft. Daar zijn mods voor, als die niks doen, reageer dan niet, dan zakt het topic vanzelf wel weg. Gepijpzeik. |
|
quote: Ik heb echt niks meer te zeggen. Morgen lees je het wel in de kranten. Tenminste als je 'n krant krijgt |
|
dan ken je het net zo goed nu gelijk maar uitlegge Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:ongelovelijk zeg... kijken jullie alleen maar naar TMF ofzoiets? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Arjan Erkel is die gast van Artsen Zonder Grenzen die 2 jaar geleden ontvoerd werd in Rusland en die nu dus vrijgelaten is. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
oooo die! daar had men oma het vandaag nog over! serieus Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: of geen tv Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
20 maanden vastzitten lijkt me geen pretje, maar ik heb nog niet gehoord hoe hij nou eigenlijk vrij gekomen is. Is er losgeld betaald of niet? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ik had gehoord dat het 2 miljoen was, maar andere zeggen weer dat er geld betaald was. Ff afwachten dus. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Fijn voor die kerel dat 'ie weer vrij is. Die moet zich echt kapot hebben verveeld. Maar ik walg zoals gebruikelijk weer eens van de media die er meteen weer met talloze interviews op in moet springen. Of die gezellige dorpsbewoners, die gelijk een complete feestdag organiseren waar een gemiddelde Koninginnedag niks bij is... Tering, anders laten jullie die jongen even met rust ofzo? Hij heeft harstikke veel te verwerken, moet weer compleet wennen aan een vertrouwde leefomgeving, noem het maar op. Die komt vanzelf wel met zijn verhaal naar buiten als hij er klaar voor is, sensatiehoeren... Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: *niks aan toe te voegend * Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Zoals altijd. Zeg dan ook niks. |
|
Tsst.. alsof Van Erkel de eerste is die op geheimzinnige wijze verdwenen is in Rusland (en nu op even geheimzinnige wijze weer terecht is) .. Dat land is compleet gestoord en zal het waarschijnlijk altijd blijven. Wat wil je met ex-KGB'ers aan de macht.. |
|
En dat land is daar niet bijzonder in... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: jah maar anders blijft het zo saai Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: (CW imitatie: ) Hij erkent gewoon mijn absolute heerschendheid, en dat ik louter briljante stukjes post. Dat zou jij ook moeten doen. Aanbid je god, zwijn. (Oke, dat was zwak..) Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Duitsland is ook gestoord, wat wil je met ex-SS'ers aan de macht... Er zijn zoveel landen waarin mensen worden ontvoerd. F*ck hippies |
|
quote: hoeveel? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |