IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nog geen topic over de vrijlating van Arjan Erkel? Volgende pagina
Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-04-2004 21:33 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Schandalig.
Deze man heeft bijna twee jaar vastgezeten.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 12-04-2004 21:34 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Kut voor 'em.

Slot ja?


Like Some Snow-white Marble Eyes


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 12-04-2004 21:35 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 12 april 2004 21:34 schreef Pink Floyd het volgende:
Kut voor 'em.

Slot ja?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-04-2004 21:36 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:34 schreef Pink Floyd het volgende:
Kut voor 'em.

Slot ja?




Waarom slot?


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 12-04-2004 21:37 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:36 schreef Faust het volgende:
Waarom slot?
Omdat er een topic is voor zinnig/onzinnig nieuws (en dat krijg je he? Met dat nieuwe mod-beleid!)


Like Some Snow-white Marble Eyes


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-04-2004 21:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Maar vertel verder, Faust, hoe is het met hem, wat heeft ie meegemaakt, zijn er slachtoffers gevallen tijdens zijn vrijlating, hoe is ie vrijgelaten etc etc.?

Alleen een droog feit zonder achtergronden is zo


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 21:43 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Was hij niet diegene die de c1000 had overvallen?


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-04-2004 21:48 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:37 schreef Pink Floyd het volgende:
Omdat er een topic is voor zinnig/onzinnig nieuws (en dat krijg je he? Met dat nieuwe mod-beleid!)


Ik hoop dat ze zich voorgenomen hebben om niet op de 'slotje' vragende mensen te reageren. Het lijkt wel of iedereen daar een obsessie voor heeft. Daar zijn mods voor, als die niks doen, reageer dan niet, dan zakt het topic vanzelf wel weg.
Gepijpzeik.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-04-2004 21:49 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:39 schreef Greycloak het volgende:
Maar vertel verder, Faust, hoe is het met hem, wat heeft ie meegemaakt, zijn er slachtoffers gevallen tijdens zijn vrijlating, hoe is ie vrijgelaten etc etc.?

Alleen een droog feit zonder achtergronden is zo



Ik heb echt niks meer te zeggen.
Morgen lees je het wel in de kranten.
Tenminste als je 'n krant krijgt


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 21:52 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

dan ken je het net zo goed nu gelijk maar uitlegge


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-04-2004 21:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:52 schreef Botzwaard het volgende:
dan ken je het net zo goed nu gelijk maar uitlegge
ongelovelijk zeg... kijken jullie alleen maar naar TMF ofzoiets?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-04-2004 21:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:52 schreef Botzwaard het volgende:
dan ken je het net zo goed nu gelijk maar uitlegge


Arjan Erkel is die gast van Artsen Zonder Grenzen die 2 jaar geleden ontvoerd werd in Rusland en die nu dus vrijgelaten is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 21:58 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

oooo die! daar had men oma het vandaag nog over! serieus


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 22:01 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:54 schreef spectre het volgende:
ongelovelijk zeg... kijken jullie alleen maar naar TMF ofzoiets?


of geen tv


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-04-2004 22:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:54 schreef spectre het volgende:
ongelovelijk zeg... kijken jullie alleen maar naar TMF ofzoiets?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-04-2004 22:29 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

20 maanden vastzitten lijkt me geen pretje, maar ik heb nog niet gehoord hoe hij nou eigenlijk vrij gekomen is.
Is er losgeld betaald of niet?


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-04-2004 22:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 22:29 schreef Phaestus het volgende:
20 maanden vastzitten lijkt me geen pretje, maar ik heb nog niet gehoord hoe hij nou eigenlijk vrij gekomen is.
Is er losgeld betaald of niet?


Ik had gehoord dat het 2 miljoen was, maar andere zeggen weer dat er geld betaald was.
Ff afwachten dus.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 12-04-2004 23:30 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Fijn voor die kerel dat 'ie weer vrij is. Die moet zich echt kapot hebben verveeld.

Maar ik walg zoals gebruikelijk weer eens van de media die er meteen weer met talloze interviews op in moet springen. Of die gezellige dorpsbewoners, die gelijk een complete feestdag organiseren waar een gemiddelde Koninginnedag niks bij is...

Tering, anders laten jullie die jongen even met rust ofzo?
Hij heeft harstikke veel te verwerken, moet weer compleet wennen aan een vertrouwde leefomgeving, noem het maar op.
Die komt vanzelf wel met zijn verhaal naar buiten als hij er klaar voor is, sensatiehoeren...


Jullie zijn allemaal negers!


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 23:33 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 23:30 schreef Meltdown het volgende:
Fijn voor die kerel dat 'ie weer vrij is. Die moet zich echt kapot hebben verveeld.

Maar ik walg zoals gebruikelijk weer eens van de media die er meteen weer met talloze interviews op in moet springen. Of die gezellige dorpsbewoners, die gelijk een complete feestdag organiseren waar een gemiddelde Koninginnedag niks bij is...

Tering, anders laten jullie die jongen even met rust ofzo?
Hij heeft harstikke veel te verwerken, moet weer compleet wennen aan een vertrouwde leefomgeving, noem het maar op.
Die komt vanzelf wel met zijn verhaal naar buiten als hij er klaar voor is, sensatiehoeren...


*niks aan toe te voegend *


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-04-2004 23:33 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 23:33 schreef Botzwaard het volgende:
*niks aan toe te voegend *



Zoals altijd.
Zeg dan ook niks.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2004 23:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Tsst.. alsof Van Erkel de eerste is die op geheimzinnige wijze verdwenen is in Rusland (en nu op even geheimzinnige wijze weer terecht is) ..

Dat land is compleet gestoord en zal het waarschijnlijk altijd blijven. Wat wil je met ex-KGB'ers aan de macht..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-04-2004 23:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

En dat land is daar niet bijzonder in...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 23:37 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 23:33 schreef CoenV het volgende:
Zoals altijd.
Zeg dan ook niks.


jah maar anders blijft het zo saai


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 12-04-2004 23:45 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 23:33 schreef CoenV het volgende:
Zoals altijd.
Zeg dan ook niks.


(CW imitatie: )

Hij erkent gewoon mijn absolute heerschendheid, en dat ik louter briljante stukjes post. Dat zou jij ook moeten doen. Aanbid je god, zwijn.

(Oke, dat was zwak..)


Jullie zijn allemaal negers!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-04-2004 23:45 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 23:36 schreef Valorian het volgende:
Tsst.. alsof Van Erkel de eerste is die op geheimzinnige wijze verdwenen is in Rusland (en nu op even geheimzinnige wijze weer terecht is) ..

Dat land is compleet gestoord en zal het waarschijnlijk altijd blijven. Wat wil je met ex-KGB'ers aan de macht..

Duitsland is ook gestoord, wat wil je met ex-SS'ers aan de macht...


Er zijn zoveel landen waarin mensen worden ontvoerd.


F*ck hippies


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 23:48 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 23:45 schreef Meltdown het volgende:
(CW imitatie: )

Hij erkent gewoon mijn absolute heerschendheid, en dat ik louter briljante stukjes post. Dat zou jij ook moeten doen. Aanbid je god, zwijn.

(Oke, dat was zwak..)


hoeveel?


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen