|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Ik denk dat iedereen wel weet dat er tussen de manier van regeren in DL en Rusland een enorm verschil zit.. |
|
quote: Dat is waar, maar ik wou alleen even laten zien dat je argument een beetje generaliserend is. F*ck hippies |
|
Misschien leuk om weer on-topic te gaan? Kan iemand mij al vertellen of en hoeveel losgeld er is betaald? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Volgens het nieuws dit weekend (wat trouwens erg vaag was), werd er gezegd dat hij door een speciaal commande bevrijdt was, dus dat er geen losgeld betaald is... |
|
Het laaste dat ik hoorde afgelopen weekend was dat het niet zeker was of er losgeld betaald was. Ik zie het namelijk best gebeuren dat zo'n speciaal commando een koffer geld bij zich heeft. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik heb vanmorgen daar een artikel over gelezen in de krant. Een of andere Russische oud spion, heeft hem met 8 man vrij gekregen. Zoals ik het artikel begreep is hij door de ontvoerders geblinddoekt ergens heen gebracht, daar hebben z'n bevrijders hem opgehaald/gevonden. Over losgeld wordt inderdaad met geen woord gesproken. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Waarschijnlijk is er wel losgeld betaald. Die oud spionnenorganisatie werd volledig betaald door artsen zonder grenzen voor de operatie. Alleen maar om de pensioenen van een paar oud spionnen. Het is niet zeker of er losgeld betaald is, maar ik ga er wel van uit. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
@ botzwaard, die misspelling in je sig is irritant... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Fijn. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |