IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nog geen topic over de vrijlating van Arjan Erkel? Vorige pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-04-2004 23:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 april 2004 23:45 schreef Manifest het volgende:
Duitsland is ook gestoord, wat wil je met ex-SS'ers aan de macht...


Er zijn zoveel landen waarin mensen worden ontvoerd.


en heel europa met ex-neanderthalers
overal in de wereld (vooral waar het niet zo best gaat) gebeuren dit soort dingen. Denk je echt dat alle vermistebn in Nederland weg zijn gelopen, er zit een groot deel ergens onder de weg of in het beton.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-04-2004 23:50 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht



Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2004 23:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 23:45 schreef Manifest het volgende:
Duitsland is ook gestoord, wat wil je met ex-SS'ers aan de macht...


Er zijn zoveel landen waarin mensen worden ontvoerd.


Ik denk dat iedereen wel weet dat er tussen de manier van regeren in DL en Rusland een enorm verschil zit..


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-04-2004 23:54 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 23:50 schreef Valorian het volgende:
Ik denk dat iedereen wel weet dat er tussen de manier van regeren in DL en Rusland een enorm verschil zit..

Dat is waar, maar ik wou alleen even laten zien dat je argument een beetje generaliserend is.


F*ck hippies


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 13-04-2004 9:11 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Misschien leuk om weer on-topic te gaan?

Kan iemand mij al vertellen of en hoeveel losgeld er is betaald?


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 13-04-2004 9:14 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Volgens het nieuws dit weekend (wat trouwens erg vaag was), werd er gezegd dat hij door een speciaal commande bevrijdt was, dus dat er geen losgeld betaald is...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 13-04-2004 9:16 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Het laaste dat ik hoorde afgelopen weekend was dat het niet zeker was of er losgeld betaald was. Ik zie het namelijk best gebeuren dat zo'n speciaal commando een koffer geld bij zich heeft.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 13-04-2004 9:16 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Ik heb vanmorgen daar een artikel over gelezen in de krant. Een of andere Russische oud spion, heeft hem met 8 man vrij gekregen. Zoals ik het artikel begreep is hij door de ontvoerders geblinddoekt ergens heen gebracht, daar hebben z'n bevrijders hem opgehaald/gevonden. Over losgeld wordt inderdaad met geen woord gesproken.


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-04-2004 10:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Waarschijnlijk is er wel losgeld betaald. Die oud spionnenorganisatie werd volledig betaald door artsen zonder grenzen voor de operatie. Alleen maar om de pensioenen van een paar oud spionnen. Het is niet zeker of er losgeld betaald is, maar ik ga er wel van uit.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-04-2004 12:25 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

@ botzwaard, die misspelling in je sig is irritant...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 14-04-2004 16:10 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 12:25 schreef Phriar het volgende:
@ botzwaard, die misspelling in je sig is irritant...


Fijn.


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen