|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
moet ik echt eens nachecken...lijkt me volledig mijn ding Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Hmm, ben erg benieuwd geraakt, toch maar eens checken dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Disillusion en Into Eternity hebben op papier veel raakvlakken maar in de praktijk maken ze toch geheel andere muziek. naar mijn mening is Into Eternity veel beter (en toegankelijker). "Buried In Oblivion" is een waar hoorgasme |
|
dat is waar, ik zeg ook niet dat het op elkaar lijkt, de een is wat makkelijker te verteren dan de ander, waar waarschijnlijk meer tijd in gestoken moet worden...de tijd zal het leren. |
|
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Vintersorg himself af en toe meezingtop "back to times of splendor"? Sommige hogere tonen lijken exact op de herkenbare stem van de meester [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 10-06-2004 19:36] |
|
quote: hmm, je zou het bijna denken, ja... Het is in ieder geval een meesterlijke plaat! Zit fantastisch in elkaar, mooie balans tussen snel/langzaam, clean/grunt, en de verschillende genres die aan bod komen. Op de muziek heb ik tot nog toe niets verkeerds gevonden, alleen de zang is niet helemaal optimaal. De intonatie van de beste man is een beetje raar, wat ook wel te verwachten is aangezien het Duitsers zijn, maar toch, ik stoor me er wel een beetje aan. En de grunt is volgens mij niet helemaal "echt". Ohja, en volgens mij zijn de teksten iets te "power" Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
teksten te power?? heb jij het boekje er wel bij? kvind ze nou juist erg goed! ja dat de plaat moeilijk blijft hangen is wel waar, maar omdat dit echt helemaal mijn genre is staat die cd vaak op en moet ik toch zeggen dat er veel van blijft hangen! Vintersorg hoor ik niet echt erin. Ik vind meer de clean vocals, vooral op Day By The Lake erg op Danny Cavanagh van Anathema lijken. zoals wel duidelijk is uit mijn vorige posts, ben ik compleet verslaafd aan dit album er gaat geen week voorbij of ik draai hem wel 3 keer. I Find That I Am Not There... |
|
Ik had de teksten nog niet gelezen, maar nu wel. En ik zie het al, de teksten leken power door dit soort zinnen: "Rogues in glitter robes, with fierce grimaces" "Sinister choirs of whip-lashing demons" "And with courageous verve I stride" Maar die moet ik, zoals blijkt uit de gehele tekst, duidelijk als metafoor beschouwen De cleane zang, en dus vooral de intonatie, valt me overigens vooral tegen op de eerste twee nummers, later is het uitstekend. Het stukje "How come you never bleed When I stab right into your back. How come you never choke When I drown you in the hot and burning sea." van And The Mirror Cracked bijvoorbeeld, dat zingt ie zo raar Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heb hem nu al een aantal keer op mp3 beluisterd en besloten dat ik hem maar ga aanschaffen. Waar hebben jullie hem gekocht? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
nog niet gekocht, alleen geluisterd Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bij de Sounds (in Tilburg) gehaald. Wel een rip uit mn lijf (18 euro ) maar dan heb je ook wat . Btw dat refrein wat je bedoelt, die vocals doen me altijd aan System Of A Down denken |
|
ben ook nieuwsgierig geworden, als ze hem gaan vergelijken met Opeth en zelfs ook Tool meteen emule maar aangezet... [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 11-06-2004 11:22] |
|
quote: Er zit wel wat in wat de zanger van SOAD had kunnen doen ja, vooral qua "zangloopje", alleen doet Serj (SOAD) die zangstijl beter en mooier Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ben dit bandje aan't beluisteren na een tip van Holthor, moet zeggen dat dit zeker wel lekker klinkt |
|
quote: daar moest ik ook aan denken ja, en sommige stukken hadden zo van een tool plaat kunnen komen! het is gewoon een vet interessante plaat waar van alles in ontdekt kan worden bij iedere luisterbeurt! I Find That I Am Not There... |
|
quote: na wat meer luisterwerk kan ik wel zeggen dat deze band heerscht en ik hoor soms ook stukken "gothenburg", wat niet verkeerd ligt bij mij |
|
Ik luister 'm nu elke dag éénmaal in zijn geheel en het is idd een groeiplaat (zoals reeds gezegt). prima ceedeetje! |
|
quote: Ach, jij denkt dat Callenish Circle zelfs "gothenbrug" maakt... Maar inderdaad, dit is echt zo'n "zoek de 20 genres" plaat quote: Ik hoor wel wat rustige melodien die op bvb Lateralus hadden kunnen staan, maar verder niet eigenlijk. Dan zijn eerder stukken die op een willekeurige progplaat hadden kunnen staan. Juistem. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-06-2004 18:09] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik herken inderdaad een shitload aan bands in de muziek. Via Opeth, Vintersorg en Lunaris naar System Of A Down, Tool en zelfs Mastodon... een beetje vreemd maar wel lekker |
|
Disillusion is echt goed. Vandaag de oudere CD "Three neuron kings" gekocht, ook heel goed. Wel grappig hoe ongeloofelijk druk de drummer zit te kloten in rustige stukken. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik dacht dat dit hun debuut cd was? |
|
is het ook... Three Neuron Kings is een MCD (4 nr's) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
*schop* Ik heb ook de CDsingle "The Porter" gekocht (nr's). Deze is minstens net zo geweldig als TNK 11 Oktober speelt Disillusion samen met Impious als support voor Amon Amarth in De Kade, Zaandam. Ik ben er bij (hoop ik) Wie nog meer? edit: Hier een live filmpje van A Day By The Lake. (wat ik trouwens een van de mindere nr's vind) [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 14-07-2004 23:31] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik ga ze proberen te zien in de Biebob (met amon amarth) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |