|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow, Disillusion als support voor Amon Amarth... dan gaan wij toch eens overwegen ons daarheen te verplaatsen |
|
Idd... Into Eternity ken ik niet, 'k zal wel even zoeken www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: IE heeft net als Disillusion een eigen stijl gekregen door het mixen van véél soorten muziek en invloeden van veel bands (teveel om het een rip-off te noemen). Verwacht dus geen Disillusion maar een catchy mix van prog.power thrash en technische deathmetal |
|
'k heb al geluisterd op de site.. zaten wel goede stukken in, maar ik luister toch liever disillusion www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Into eternity vind ik wel gaaf! heerlijke freaky progsolos en een goede grunt! vet! I Find That I Am Not There... |
|
quote: één goede grunt? Alle drie de grunts zijn gaaf en helemaal als ze het tegelijk doen |
|
f*cking hell, dit heerscht!!!! no text supplied |
|
Ik heb nu ook de oude demo-tape "Red" gesigneerd en al binnen. Disillusion heerscht ja. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik ga ze over 2 weekjes zien in Duitsland (10km over de grens ter hoogte van Nijmegen) in het voorprogramma van Arcturus |
|
Ik 11 oktober in zaandam in het voorprogramma hoop ik. Hee, bij dat optreden waar jij heen gaat spelen ze in grotere bezetting! (+ keyboard, bass, akoestische gitaar, backing vocals) Je hebt zeker geen videocamera? [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 22-08-2004 23:13] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Nope.. alleen een fotocamera en die gaat wel mee |
|
Cool Volgens mij zijn er video opnamen van het optreden op summer breeze gemaakt, ook grote bezetting.. Hopen dat ik die kan vinden www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
"Back to Times of Splendor" blijft ook maar groeien... inmiddels een serieuze kandidaat voor mijn album top-10 aller tijden! no text supplied |
|
ZOver wil ik niet gaan, ik vind de zanger niet altijd even goed. Een goede grunt heeft hij niet, een geen kristalzuivere heldere stem. Valt dus een beetje tussen wal en schip. maar muzikaal is het zeker top! |
|
quote: indeed, zover wil ik ook wel gaan! wereld schijf!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Ik vind de zang juist geweldig 3 Keer Disillusion in NL: Sep 24 - [NL] Leeuwarden / De Gloppe Sep 25 - [NL] Arnheim / De Goudvishal Oct 01 - [NL] Baarlo / Progpower 2005 Hoezee! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Arnhem voor mij! |
|
Voor meijn ook www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ljouwert no text supplied |
|
wacht eens ff...... Lykle is toch ook Amersfoort ?????? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ja, maar gezien de locaties waar ze spelen, heb ik gegarandeerd een slaapplek in Leeuwarden no text supplied |
|
Lekker thrashie plaatje zit goed in elkaar signature |
|
Yep, super band, ook live! Ben zeer benieuwd naar het komende materiaal! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Zonet de nieuwe gehoord... ERG speciaal, maar het klinkt iig veelbelovend. Op het eerste zicht wat puntiger qua uitwering, maar daar gaat wel een hele wereld onder schuil. Pakkend en toch ongrijpbaar. Een groeipareltje denk ik. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |