|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
goed topic ik kan alleen je vraag niet beantwoorden. ik heb een basgitaar van het merk marathon, is dat een ondermerk van ibanez ofzo, of is hij omgebouwd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: dan zit je met het zelfde probleem als ik tja.. de body zie ik ook vrij vaak op andere merken.. tis dezelfde als kirk van Metallica... die met die doodskoppen als fret stippen zegma... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Misschien is 't handiger je vraag hier te stellen: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1198640&page=24 |
|
dankje je bent een schat Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Het zegt me helemaal niks Vage naam... Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote: Soppie300 is ook een vage naam en zegt mij ook niets. Dus?! Ontopic: Er zijn echt heel erg veel gitaarmerken waar je nooit van gehoord heb! Ik heb ooit eens een "Eko" gehad. Schijnt italiaans te zijn ... Maarre: succes met zoeken! |
|
quote: Nee, goed... "Eko" Economische prijs/geluidsverhouding? Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote: Lol! Blijkbaar. Was wel een redelijk gitaartje. Maar het was mijn eerste ... daar hou je wel herinneringen aan! En wie zegt dat de eerste de beste moet wezen?! |
|
quote: Op een oude gitaar kun je het beter leren... Die paar krasjes zijn niet erg, als je nog niet echt goed bent... Dan komt er toch wel een Jackson, ofzo Je eerste gitaar vergeet je nooit! Maar met mijn 20 jaar oude klassieke gitaar heb ik niet zoveel Heb nu een Aria Pro II, dat is mijn eerste electrische bak... Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
Je eerste gitaar moet gewoon een goed handelbare weze! Mmm.. Eko zei je.. de naam komt me wel bekend voor Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Ach ja ... je moet ergens beginnen?! Heb zelf ook een 20 jaar oude Ibanez (die een grote opknapbeurt moet hebben) en een nieuwe Jackson ... ach ... alles komt met de tijd (en geld is dan ook altijd wel handig ) |
|
quote: Toch wel?! Bij menig persoon ging er vaag een lichtje branden. Ik heb er, naast het feit dat het op de gitaar zelf stond, nooit (meer) van gehoord! |
|
quote: Jacksons... Trek er maar 400 euro voor uit, en liefst meer Ik wil wel zo'n Flying V... Maar ja, ik ben pas net begonnen Ibanez is best leuk, als je hem opknapt zeker, natuurlijk... Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote: Ik wil er nog zoveel .... *zucht* |
|
quote: wat wil je nog meer, dan? Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
Ik wil een BCRich 'V' dat is pas een stukje geil scheeurwerk Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Heb zaterdag een woodrock bass gekocht ... vast en zeker een erg slecht merk ... |
|
quote:BC Rich is kut Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: ze spelen anders goddelijk Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Jammer dat het niet klinkt. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Zegt me niks ik heb zelf nog een cort bas Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Dan wil ik niet weten op wat voor en met wat voor je gespeeld heb. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Over Cort hoor ik uiteenlopende verhalen! Vind het "Cort"logo wel erg lelijk Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote: jah ik ook! maar hij speelt wel lekker, (Anders had ik em ook nie ) Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: wilde eerst een nieuwe Cort sunburst kopen... Maar ik vind sunburst niks Het zijn wel mooie gitaartjes! Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |