|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja je wil optreden of niet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Koele poep! Maarre ... staat die flyer ook ergens online?! (Ik heb 'm nog helemaal niet gezien overigens!) |
|
quote: Geen idee. Ik heb de papieren versie gisteren van Boldey gekregen. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Wederom: Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Anders laat je Massive Assault gewoon als laatste spelen. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Zal Boldey leuk vinden |
|
quote: Oh ja, dan moet ie twee keer direct achter elkaar. Nou ja, dan moet Skinpeeler maar een keer niet zuipen. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote: Ai ... in beide gevallen een dilemma Ach, dan maar zat op het podium ... zal voor mij niet de eerste keer zijn |
|
quote: muhaha, ik kan gewoon de hele avond zuipen, hoef zelfs niet eens te drummen |
|
quote: Heb je een invaldrummer gevindt? Is je blessure nog niet genezen? Wat had je nou eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 11-05-2004 21:43] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
ff weer naar boven schoppen Een kleine snol zit zo vol. |
|
En heb er steeds meer zin in! |
|
Ooooooooooow ja is ook zo, optreden de 22e... |
|
quote: Tja wat moet ik hier nou voor iets bots op antwoorden zonder in herhaling te vallen!??!? |
|
quote: Wees origineel |
|
quote: ik "heb gevindt" een andere drummer ja....... Gideon, de beukende drummer van Cerebral Tumor valt de aankomende shows voor mij in. Ik "had" heb een paar overbelaste pezen in mijn arm. ik heb daar nu niet veel last van, maar dat wil ik graag zo houden, dus voorlopig doe ik even rustig aan. zodat als ik straks weer lekker kan spelen, het zeker extra lomp word |
|
quote: Cool dat MassAss toch kan spelen. Was jammer geweest als jullie er niet bij zouden zijn. [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 13-05-2004 15:08] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Kut, kan hier niet bij zijn! Het zou wel een belachelijk vette Morte Aeterna ontmaagding worden voor mij! Volgende keer beter.... [Dit bericht is gewijzigd door Ratman op 13-05-2004 15:15] |
|
quote: Jasper origineel?? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Oh hoe gaaf, ik kan zeggen dat ik bij hun ontmaagding aanwezig was! |
|
Dat kan ik ook zeggen wow........ SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ik ook Een kleine snol zit zo vol. |
|
En ik! |
|
Pff.. |