|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Die band heeft nog al wat lui ontmaagd SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: |
|
quote: damn verkeerde qwoot Een kleine snol zit zo vol. |
|
Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
|
|
godverredomme, de wandelvierdaagse trekt hier voor mijn huis langs.. takkeherrie hmmm, daar hebben we een godverdommetopic voor [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 13-05-2004 20:16] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: En clusterbommen (bazooka's, landmijnen en handgranaten doen het ook best goed ) [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 13-05-2004 20:19] |
|
quote: en ik On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ZEKERS!!!!!! |
|
quote: Ja dat probeerde ik ook te doen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Je deed het goed hoor! |
|
Thanks. (moet je die lelijke foto er neerzetten? ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik ga niet eens meer in discussie nu! Die is al te vaak gevoerd! het is een mooie foto ... wanneer leer je zoiets nou eens te accepteren van mij?!?!?! |
|
quote: Zodra je een van de 2 mooie erop zet Grapje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: GROM!!!!!!!!! |
|
niet slowchatten kind'ren Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ontmaagd worden door Bakkie... hmmm.... Wim heeft me al vele malen ontmaagd.... |
|
quote: Mag ik die kousen van je lenen?!? dan is dat het enige wat ik ga dragen.... is makkelijker bij het ontmaagden..... |
|
quote: Dan ontmaagd ik jou met mijn laarzen. Poets ik ze voor de gelegenheid op en zou mijn schoptechniek danig aanpassen dat mijn voet met gezwinde spoed uwen aarsch zal doen openen als geld doet bij de benen van Georgina Verbaan als Jort een goede dag heeft gehad. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik weet nog een goed kostuum voor jou: alleen een stoma: ik haal wel even een groot ventiel bij de gamma en druk die in je buik.... wel tof, zijn we in ieder geval een stuk ranziger dan Rockbitch....wanneer jij het publiek onderspuit met diarree uit je stoma.... |
|
rare lui die assenaren |
|
Beetje vreemd maar wel lekker |
|
Hee pieler, morgen om 11:00 uur in mijn stinkhok?!? Zal ik zorgen dat ik uitgeneukt ben tegen die tijd.... |
|
[Moderator-wannabe]MSN? [/Moderator-wannabe] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |