|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben je naar metal gaan luisteren??? (deze vraag is overgenomen van ander forum maar ik was eigenlijk wel benieuwd, dus ik dacht ik stel 'm hier ook ff) http://pub51.ezboard.com/fdynamoopenairfrm1.showMessage?topicID=5973.topic anyways mijn verhaaltje: Eerst Guns 'n Roses, toen black sabbath, iron maiden, manowar, infenal majesty. En na een jaartje ofzo kreeg ik "A Blaze in the northern sky" van dark throne in handen en toen ook nog "I'm the black wizard" van emperor voor de kiezen, en sinsdien ben ik black metal kaboutertje, verdere muziekale ontwikkeling in dit genre (metal in het algemeen) door onder meer death bands zoals de dag dat ik op eens in het bezit kwam van "Purification through violence" van dying fetus (die ga ik straks thuis weer effe opzoeken denk ik). |
|
Guns 'n Roses, AC/DC, Alice Cooper... daar is het mee begonnen. Toen ging ik naar Vara's Vuurwerk luisteren en kwam ik uit bij Morbid Angel en Bathory en later door Bathory bij blackmetal. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 04-11-2001 14:21] |
|
kzag een clip van FF op tmf fzo 5 jaar geleden.. toen cd demanufacture gekocht. TOEN METAL http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Bathory is geen slechte manier om in de black te komen gij heeft smaak! |
|
Als eerste ben ik beïnvloed door de Sex Pistols, daarna GN'R en daarna hard, harder, hardst! |
|
2Unlimited --> Spice Girls --> Gabber --> Punk --> Crossover --> Gothic/Doom/Power Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Het begon met "Alice Cooper" !!!!! en die is ook altijd blijven hangen (letterlijk en figuurlijk). Na uncle Alice is het snel over gegaan naar "The Sisters of Mercy" en de gehele gothic werled. Opa Alice Blijft voor mij de beste shock rockker aller tijden. Nu is het iets minder met de shock........... maar dat geeft niet. Hij drukt je nu met je neus in de feiten van deze Brutal Planet !!!! Alice Cooper --> AC/DC --> Judas Priest --> Depech Mode --> NIN --> Type O Negative --> The Sisters of Mercy [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 04-11-2001 14:54] Wiegen Meister ! |
|
Queen -> Guns 'n Roses -> Suicvidal Tendencies -> Fear Factory/Paradise Lost/Type O Negative -> Allerlei metal/hardcore/punk -> Within Temptation/Orphanage -> Hardcore en punk verdwijnen, gothicmetal komt erbij Heden ten dagen luister ik vanalles Gothic electro industrial black/doom/death/gothic/dark-metal darkwave |
|
Guns 'n Roses en Skid Row in het begin. Later ben ik een keer met een vriendin meegegaan naar een metal concert van Pungent Stench en Gorefest. Na dit concert ben ik me gaan verdiepen in diverse metalbands, en nu wil ik niks anders meer. the only pleasure is pain |
|
You could be mine - Guns n roses--> Megadeth + Metallica---> Obituary---> Brute death---> alles wat met metal, (echte) punk en (van punk afgeleide) hardcore te maken heeft I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Buddy holly (ik was toen 6 of zo)-->Rolling stones-->ac/dc, black sabbath, deep purple--> iron maiden etc. --metallica, slayer etc. en vanf hier gewoon de evolutie gevolgd |
|
(duistere) techno -> (duistere) hardcore -> (duistere) terror -> black metal (burzum) -> nu meer death metal en meerdere stijlen Je moeder. |
|
Door amorphis. Ik luisterde daarvoor naar osdorp posse enzo maar ik vond die eerste amorphis zo vet dat ik meteen verkocht was |
|
quote: [offtopic] Heee jij weet vast wel wat goede darkcore! (noem eens wat namen zodat ik weet waarnaar ik moet gaan zoeken...) Ik ben er niet zo erg mee bekend, maar af en toe vind ik het wel erg tof! [/offtopic] |
|
als eerste jimmi hendrix, Deep Purple en van die bands als boomtown rats, jetro tull enzo daarna Black Sabbath Iron Maiden nirvana metallica pantera sepultura SLAYERRRRRRRRRR enz... altijd al rock en metal geweest METAL is the way Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Black Sabbath, wat dacht je dan! Black metal: Emperor |
|
Oude Sepultura.. MIJN ROOTS! (Nieuwe sepultura = ) |
|
same here!!!! Suck my piss |
|
Toen ik 13-14 jaar was:gestart met Maiden,Motorhead,Guns and Roses en Def Leppard. 14-15 jaar:Ministry,Prong,69,Belgian Asociality,Alice Cooper. Vanaf dan is het altijd maar ruiger geworden,om ten slotte bij bands als Marduk en Satyricon te belanden... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
In de locale Games Workshop draaide de eigenaar altijd My Dying Bride, Within Temptation, Clawfinger, Type O Negative, Toy Dolls, Rage against the Machine, en nog wat meer bands van dit soort ... dus daar liggen mijn roots BLOODY ROOTS!! *ahum* Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
metallica, fear factory -->cradle of filth, children of bodom enzovoorts... |
|
[quote]Op 4 november 2001 14:15 schreef elessar het volgende: Guns 'n Roses, AC/DC, Alice Cooper... daar is het mee begonnen. Toen ging ik naar Vara's Vuurwerk luisteren en kwam ik uit bij Morbid Angel en Bathory quote] voor mij geld min of meer hetzelfde ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: -kotzaak clan -bold bob -jack lucifer -manu le malin -stickhead -count negative overigens allemaal meer richting de terror/hardcore maar wel duister Je moeder. |
|
Ik leerde Sander (Sjaan) kennen |
|
quote: uhhuh dat was trouwens nog in mijn punk-tijdperk Kheb net trouwens geen bands genoemd. Creed bracht me van punk naar metal. Tristania van crossover-achtig naar het echte werk. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |