IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Door welke band... Vorige pagina | Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 04-11-2001 19:52 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Sepultura


Dead things grow from deep inside...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-11-2001 20:05 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Eerst The Offspring, Metallica, KoRn, Limp Bizkit (voorgaande 2 ten tijde van hun eerste cd) en Tool, daarna via Cradle of Filth en Dimmu Borgir meer naar black metal.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-11-2001 21:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Toen ik 14 of zo was Guns n'Roses, Bon Jovi, Europe (hahaha, mietjesbands), toen Iron Maiden erbij... toen ik 15 was kocht ik m'n eerste CD, 'Chaos AD' van Sepultura.
Vrij snel kreeg ik Slayers 'Decade Of Aggression' in handen (ik was nog steeds 15). Ik weet het nog goed, dat was het eerste Slayer dat ik hoorde. Eerst dat intro, dan die BRUL en dat super toffe intro (kippevel) en toen de rest van 'Hell Awaits'. Ik vond dat snelle stuk de eerste keer herrie, ik dacht echt van 'nu weet ik het zeker, echte herrie bestaat TOCH WEL' maar de 2e keer was dat over.
Zelfde belevenis (qua kippevel dan) had ik bij m'n eerste 'black metal' CD, dat was 'Storm of the Light's Bane' van Dissection... dat orgel-intro en daarna 'Night's Blood', ik moest me inhouden om niet in de CD winkel klaar te komen, bij wijze van spreken... ik was toen 16. En sindsdien is het van kwaad tot erger geworden


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-11-2001 21:31 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Simpel antwoord:
Iron Maiden oh ik vergat Kiss

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 04-11-2001 21:32]


Bazzio Attacks!!!


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 05-11-2001 0:13 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

1. Guns 'n' Roses, Nirvana, Pearl Jam, Ugly Kid Joe, Aerosmith en Metallica (Black Album)
2. Metallica (oudere werk), Megadeth, Slayer, Amorphis, Moonspell, My Dying Bride, Paradise Lost, Cradle of Filth, Dimmu
3. Death, Agressor, Coroner, Cynic, Pestilence, Nocturnus, Dissection

Dit is globaal de ontwikkeling geweest. Band onder "1." luister ik zelden, nieuw werk van deze bands volg ik niet meer. Nu luister ik alles bij "2." en met nadruk "3." en meer natuurlijk....

[Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 05-11-2001 0:15]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-11-2001 2:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het begon op m'n elfde met Europe (die tripletriffs!)Guns n' Roses en Alice Cooper.
Op m'n twaalfde Iron Maiden-Somewhere in time;daarna kwam de rest: Ozzy, Dio, Metal Church, Helloween, Suicidal Tendencies, Megadeth, Metallica en sinds The Gathering - Always werd het ook deathmetal!

The rest is morbid history...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-11-2001 2:21]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 05-11-2001 20:04 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 4 november 2001 18:28 schreef karnivoor het volgende:
-kotzaak clan
-bold bob
-jack lucifer
-manu le malin
-stickhead
-count negative

overigens allemaal meer richting de terror/hardcore maar wel duister


tnx! kga eens ff zoeken... (check je mail, heb geen icq/msn)

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 05-11-2001 20:15]



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-11-2001 20:07 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Als kind was ik helemaal weg van Bruce Springsteen en Queen. Queen is gebleven en Bruce is overgegaan naar Bon Jovi. Verder luisterde ik als puper naar Guns n Roses, Skid Row, Iron Maiden en Kiss. En natuurlijk keek ik vaak op zondagavond naar HeadbangersBall


bla...bla...bla...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-11-2001 20:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

kheb er hier enkele op mp3 staan, kan ze wel even sturen in geval van msn of icq maar kvoel een bui van slowchat aankomen

ik heb et dus tegen elessar hier

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-11-2001 20:07]


Je moeder.


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 05-11-2001 20:12 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

het begon met Guns 'n Roses daarna Korn en daarna In Flames Iced Earth Vader en nog veel meer


Fyunch
those who don't know don't care
Usericon van Fyunch
Posted 05-11-2001 20:12 by Fyunch Wijzig reactieProfiel van FyunchQuote dit berichthttp://www.obscenery.nl

Haha, als 13 jarig pikkie door de Cd bakken van de lokale bieb struinen. Ik vond het hoesje van Maiden's powerslave wel mooi en heb 'm toen maar meegenomen, bovendien heb ik toendertijd nog Metallica's unforgiven nog opgenomen onder de naam Unforgiveness.. of zoiets, had toen echt geen idee welke band dat was, of welk nummer maar ik vond het wel een goed nummer. Tja daarna kom je slayer en morbid angel in dezelfde bakken tegen, en voor ik het wist was ik 20 en luisterde (en luister) ik alles


Ignorance is bliss


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-11-2001 20:42 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 5 november 2001 20:12 schreef Fyunch het volgende:
Haha, als 13 jarig pikkie door de Cd bakken van de lokale bieb struinen. Ik vond het hoesje van Maiden's powerslave wel mooi en heb 'm toen maar meegenomen, bovendien heb ik toendertijd nog Metallica's unforgiven nog opgenomen onder de naam Unforgiveness.. of zoiets, had toen echt geen idee welke band dat was, of welk nummer maar ik vond het wel een goed nummer. Tja daarna kom je slayer en morbid angel in dezelfde bakken tegen, en voor ik het wist was ik 20 en luisterde (en luister) ik alles


[off-topic]Lekkere user-icon heb je[off-topic]


the only pleasure is pain


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-11-2001 21:22 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

via guns 'n roses, metallica, iron maiden naar sepultura, paradise lost, amorphis...en daarna was ik definitief verkocht


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Albert Filth
Usericon van Albert Filth
Posted 05-11-2001 21:35 by Albert Filth Wijzig reactieProfiel van Albert FilthQuote dit bericht

Eerst was ik een héle grote fan van Bon Jovi (toen was ik ongeveer 10), Daarna werd het Nirvana, toen werd het Korn, Slipknot en Machine Head. Op mijn 13e heb ik voor het eerst Cruelty and the Beast, van Cradle of Filth gehoord, daarna heb ik ook de overige albums gekocht. Nu luister ik voornamelijk Dimmu Borgir, Moonspell, Darkthrone, Immortal, My Dying Bride, Rhapsody, Within Temptation (voornamelijk vóór Mother Earth), en natuurlijk nog Cradle of Filth...


ImmortalGhoul
Usericon van ImmortalGhoul
Posted 05-11-2001 22:58 by ImmortalGhoul Wijzig reactieProfiel van ImmortalGhoulQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2001 21:35 schreef Albert Filth het volgende:
....Nu luister ik voornamelijk Dimmu Borgir, Moonspell, Darkthrone, Immortal, My Dying Bride, Rhapsody, Within Temptation (voornamelijk vóór Mother Earth), en natuurlijk nog Cradle of Filth...





DEATH TO FALSE METAL


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 05-11-2001 23:05 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Bij mij is het allemaal begonnen met Europe.


Heads I win, tails you lose


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-11-2001 23:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Via Queen (nog steeds leuk) ooit eens Anthrax' Got The Time gehoord op TV. Cd tje gekocht, Anthrax helemaal okee (nog steeds, alleen snap ik het niet meer na John Bush zijn entree, de humor is een beetje weg) en gehoord dat de helft van hun bij de SOD zaten, SOD ook helemaal goed, Danny Lilker ex-Anthrax dus ook Nuclear Assault en van een klasgenoot Pestilence - Testimony gekregen. Nou, vanaf toen dus helemaal in de DM.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 06-11-2001 13:29 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2001 22:58 schreef ImmortalGhoul het volgende:



Ben jij ook zo iemand die extreem onderscheid maakt in true en untrue black metal of zo?


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-11-2001 13:40 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Twee woorden: Lees profiel.

Maar laten we aub niet weer een topic verneuken met een true/untrue discussie.


Dead things grow from deep inside...


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 06-11-2001 14:24 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

op m'n 6e luisterde ik naar Queen, en dat vond ik heeeel heavy later ben ik gewoon van die Top 40 muziek gaan luisteren, totaan m'n 9e...
toen ontdekte ik MetallicA, en tot m'n 12e heb ik metallica en top 40 muziek geluisterd, daarna, niet echt meer...
toen was het 100% metal; Metallica, Godsmack en al die heavy metal bands, later ook wat black metal en CoF gaan luisteren, en nog veeeeel meer....
en nu zijn we hier beland...


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 06-11-2001 14:37 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Dire Straits (reden waarom ik gitaar ging spelen, ik weet dat het soft is)--> Eagles--> Beatles/ Rolling Stones--> AC/DC --> Alice Cooper (nog steeds m'n favoriet!!!)--> KISS--> Metallica--> W.A.S.P./Iron Maiden--> Judas Priest--> Led Zeppelin/ Black Sabbath/ Guns 'n Roses--> Motorhead/ Dokken/ RAINBOW+ Yngwie!!! (nu dus: kijken wat de volgende band word)


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-11-2001 15:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2001 14:37 schreef Blackjack het volgende:
Dire Straits (reden waarom ik gitaar ging spelen, ik weet dat het soft is)--> Eagles--> Beatles/ Rolling Stones--> AC/DC --> Alice Cooper (nog steeds m'n favoriet!!!)--> KISS--> Metallica--> W.A.S.P./Iron Maiden--> Judas Priest--> Led Zeppelin/ Black Sabbath/ Guns 'n Roses--> Motorhead/ Dokken/ RAINBOW+ Yngwie!!! (nu dus: kijken wat de volgende band word)


volgens mijn berekeningen:

terrorizer, bloodduster of nasum


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 06-11-2001 16:32 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Uncle Alice !!!! Mijn Idool !!!!!!!

En het inspiratie bron van 75% van alle rock muziek !!!!!!!!!!







[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 07-11-2001 9:22]


Wiegen Meister !


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 07-11-2001 16:31 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2001 15:41 schreef attila_de_hun het volgende:
volgens mijn berekeningen:

terrorizer, bloodduster of nasum


Ok, stomme vraag: wasda?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-11-2001 16:52 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ManowaR (waren jarenlang mijn idolen)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen