|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Goed idee! |
|
|
|
quote: Wel aardig [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 21-04-2004 9:49] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Arrebar ook! Maar toch jammer van houwitser "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Voor zover ik weet is Bilox nog niet helemaal rond. Wel een goede liveband overigens, lekker smerig hard en brutaal. Er zitten ook gasten van Paratyfus en Mortuarium in. Hatred is inderdaad ook geen verkeerde band in het genre, goede tip! |
|
Ik heb weleens een mp3 van Bilox gehoord ja, wel gaaf, maar kijk maar op de site, het staat er al bij. |
|
quote: yes, dan zet ik Bilox er ook gewoon bij in de topicstarter! |
|
Is Occult misschien een goed idee? Past er prima op en toch brengen ze de broodnodige variatie. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja Occult rost ook behoorlijk!! |
|
En het is een band die prima Houwitser kan vervangen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Jup, zou een leuke headliner zijn. |
|
Occult is cool maar niet echt death, lijkt mij meer thrash. Hoedanook, met Occult als vervanger voor Houwitser zou ik prima kunnen leven. Andere suggesties: Severe Torture, Inhume, God Dethroned, Centurian reünie en Perditor (hoewel black). Maar ik kom toch wel want is niet al te ver en slechts 5 euro en ik wil Xenomorph zien met Vinnie van Dissect. This is Zodiac speaking... |
|
Ja Occult is thrash metal. |
|
quote: Dat dacht ik ook, en zeker geen verkeerde thrash metal ook nog eens This is Zodiac speaking... |
|
Anders Cardinal of NOX ofzo Doe mij maar MF! |
|
quote: Als Cardinal komt, dan ben ik erbij! |
|
Iedere Metalhead uit Leiden en omstreken moet gewoon zowiezo komen. Dit is een uniek evenement op Metalgebied in deze regio in zo'n zaal (LVC). Als dit loopt volgen er ongetwijfeld meer initiatieven en festivals! Zo niet dan wordt het weer fijn elke week trance of techno... [Dit bericht is gewijzigd door JRA op 29-04-2004 16:41] |
|
De nieuwe Xenomorph is trouwens een steengoede plaat. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Gaaf, trance en techno! Maar inderdaad, qua fatsoenlijke evenementen enzo is het nogal schaars in deze regio, ik zal er zijn. |
|
quote: Kijk eens aan, alweer een goede reden om te komen! [Dit bericht is gewijzigd door JRA op 29-04-2004 17:13] |
|
Houwitser zal worden vervangen door niemand minder dan... THANATOS!! Deze Nederlandse Death/Thrash legende viert dit jaar haar 20-jarig jubileum en staat altijd garant voor een strakke live show. THANATOS dus... Komt dat zien zaterdag 29 Mei in het LVC te Leiden!! www.thanatos.info |
|
komt er nog meer bij? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nee, zoals het er nu naar uitziet wordt dit de definitieve line-up. Overigens was Occult niet beschikbaar om op deze datum te komen spelen. Misschien een volgende keer, maar dan moet deze eerste editie wel succesvol verlopen en flink wat mensen trekken! |
|
Bilox |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |