|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
De toegangsprijs is slechts 5 euro, dat is aan de ene kant een sympathiek gebaar naar de metalheads in Leiden en omstreken maar betekent ook dat er een goede opkomst vereist is om uit de kosten te komen (hoeveel precies weet ik niet). Als de opkomst goed is en het een gezellige geslaagde avond wordt dan krijgt dit Festival zeker een vervolg! En dat gaat zeker lukken als ik de reacties zo om mij heen hoor Het wordt tijd dat we de harde METAL in deze regio weer eens flink wat nieuw leven in blazen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door JRA op 07-05-2004 21:04] |
|
harde metal.. xenomorph,, ik zie het verband niet, jij? |
|
Jij legt het verband toch nu? Maar als je Xenomorph niet trekt (want dat zal je wel bedoelen) heb je nog vier kansen om een leuke band te zien: THANATOS CONSTANT PARANOIA ENGORGE BILOX Enjoy!! [Dit bericht is gewijzigd door JRA op 08-05-2004 1:36] |
|
quote: Wat lul jij nou? Xenomorph is met afstand de hardste band op dit feestje! Hun nieuwe shit is voluit downtuned DEATH METAL, crunchy en smerig. Blijkbaar wist je nog niet dat Vincent van Dissect er nu bij zit anders had je wel anders geluld. Swallow Swouming Maaaaaaaaaaaaaaasssssssssss........ This is Zodiac speaking... |
|
Leuk om Thanatos weer eens te zien, dat is pas metalhistorie. Ik zal er zijn. Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe shit van Engorge en Xenomorph. |
|
Shit, da's dezelfde dag als een ander gaaf optreden. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 10-05-2004 19:26] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dit kan best een leuk feestje worden! Ik heb alleen op deze datum al wat anders. |
|
Nou ik ben er in ieder geval op zeker bij. This is Zodiac speaking... |
|
nogmaals : allemaal de dag van tevoren naar de Hut komen om op te warmen !!!!! -The Quiesecent -Pedostrians -Flatline n avondje flink raggen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ken deze bands niet, is het wat? This is Zodiac speaking... |
|
Leuke gitaar She_devil! |
|
quote: pedostrians = mijn band....beetje macabre achtig quiesecent = bandje uit Belgie, erg strak en stevige death flatline = psychopunk uit de achterhoek wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
kom misschien wel even kijken, zijn er ook websites van deze bands? This is Zodiac speaking... |
|
quote:niet dat k weet....you'll have to come and see/hear wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: De Hut? Waar ligt dat? Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Okay, ik kijk wel ff. On topic: ik vind het trouwens veel gaver dat Thanatos komt in plaats van Houwitser, die heb ik namelijk al zo vaak gezien. This is Zodiac speaking... |
|
quote:bij t station (aan de kant van de super de boer) rechtdoor , over een bruggetje,tegenover het museum der volkenkunde de straat in, bocht naar links blijven volgen en op de herrie af....(als je de lazarus binnenloopt kom je via een vaag deurtje ook bij de hut) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ook in Leiden dus? Wat weer een gruwelijk eind weg. Kun je niet een keer in het noorden komen spelen? Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Bij deze het speelschema plus aanvangstijden voor Zaterdag 29 Mei LVC Leiden: 20:00 Zaal open 20:30 Constant Paranoia 21:30 Xenomorph 22:30 Thanatos 23:30 Bilox 00:30 Engorge 02:00 Zaal dicht |
|
quote: Ik ben eindelijk blij dat er eens wat gaafs is in de buurt is hierzo, hehe. |
|
Inderdaad, dat werd weer eens tijd! This is Zodiac speaking... |
|
Lijkt me een bruut avondje. Leiden is ook nog eens niet zo ver, maar helaas heb ik elders verplichtingen. Gaat dus niet komen. |
|
Bilox |
|
quote: Heb jij ze zondag nog gezien in de Baroeg? This is Zodiac speaking... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |