|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Was dat niet een geheim verdrag? [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 15-04-2004 19:05] F*ck hippies |
|
Vrede sluiten met deze "beesten"? Tuurlijk niet! Je gaat niet toe geven aan hun ideeen. |
|
Bin Laden probeert Amerika te isoleren, want hij weet dat als je Amerika kunt breken de westerse macht is gebroken. Als Europa zich er niet meer mee bemoeit is het makkelijker Amerika en dus de westerse macht te breken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Laten we samen gaan zingen. Vrede |
|
quote:Hail hail and kill Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Bombenhagel! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: SODOM! Ik blijf het een rare zaak vinden. Bin Laden kan nu in ieder geval gerechtvaardigd Europa aanvallen. Want Europa wil zelf geen vrede. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Nou...afwachten dan maar wanneer er een vliegtuig in de Euromast belandt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Bin Laden die vrede wil , ik dacht dat die man dat hele woord niet eens kende |
|
quote: Ze sluiten zich dan van het westen af denk ik En omdat amerika het machtigste land is en ze bij de navo zitten zullen ze dat wel doen en om andere geld redenen denk ik .. . Bassist |
|
quote:verdrag tussen Nazi Duitsland en Communistisch Rusland om elkaar niet aan te vallen en Europa onderling te verdelen. En we weten allemaal hoe dat afgelopen is |
|
quote:Dit is wel een totaal andere situatie, maar Bin Laden had wel zoiets in zijn gedachten. F*ck hippies |
|
quote: zo zal hij het idd naar de moslims toe brengen lijkt me. Wat zijn positie alleen maar zal versterken. Moeten we daarom toegeven? Nee want wie zegt dat Bintje echt vrede wil? Wie zegt dat apeasement werkt? Als ze krijgen wat ze willen zullen ze dat uit buiten, zo van het westen wil geen oorlog dus we kunnen eisen wat we willen. Als je toegeeft maak je een zwakke indruk, extreme moslims denken niet in termen van de Verenigde Naties. |
|
quote: wie denken wel in die termen dan |
|
quote: Naieve europeanen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: |
|
quote: Duitsland niet dan.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Zeg, psst. Dat was geen flame, maar dat ging over hoe ze in het midden oosten over ons denken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: kunnen die ookal denken dan? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |