|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk niet dat Bintje echt vrede wil. Als Europa toe zou geven, geeft dat extreme moslims alleen maar beter de kans aanslagen voor te bereiden. Want vroeg of laat zal er toch weer iets mis gaan. Het verschil in denken tussen de moslim- en de westerse wereld is gewoon te groot. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 15-04-2004 20:55] |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Met dat bintje krijgt Bin Laden wel een Nederlands tintje. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: kijk dat bedoel ik dus, volgens mij lopen ze ook maar blindelings achter zo'n leider aan...zelf denken ho maar , mag vast niet van die Allah |
|
Dat doen/deden zoveel mensen. Niet alleen extremistische moslims. F*ck hippies |
|
quote: Allah zit al lang in het Walhalla. |
|
quote: mocht Allah willen |
|
quote: idd, is mens eigen. |
|
Ik vind het een goed voorstel. Waarom zouden wij in gods (?) naam moslims aan willen vallen [edit: +wij ] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 15-04-2004 21:27] |
|
quote: vallen we nu de moslims aan dan? |
|
quote: hij vraagt waarom de moslims aan willen vallen |
|
quote: Uiteraard is het lovenswaardig dat de Europese leiders aangeven dat ze niet met een gore terrorist gaan onderhandelen. Het zou namelijk betekenen dat terreur een kans van slagen heeft en een ernstig fout signaal afgeven aan alle andere potentiele groeperingen. Dat de Fransen de gore smiechten en de lafaards niet gereageerd hebben verbaast me niks. Dat kikkervretende addergebroed gaat vast wel weer onder het mom van 'pacifisme' geld proberen te verdienen aan de situatie en hopelijk wat van hun verloren invloed in het M.O. proberen terug te winnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ow sorry niet goed gelezen waarom zij ons aan willen vallen--> omdat zij ons als heidenen, als bedreiging zien...bijvoorbeeld? |
|
quote: Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
ach, ik woon in veenendaal. ik maak me niet zo héél druk over mogelijke aanslagen in nederland. woon je daarintegen in a'dam, r'dam of een andere grote stad... Oud Vuil. |
|
quote: Zijn er behalve die twee andere grote steden in NL dan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: pas nou maar op, jij. rotterdam wás al een keer de lul. Oud Vuil. |
|
Aangenomen wordt dat de stem op de band van Bin Laden is... Pasgeleden was er op het nieuws dat er bij de CIA uitgelekt was dat BinLaden allang gevangen genomen is. Hij schijnt al maanden achter Amerikaanse tralies te zitten. Net zoals het feit dat die piemel van Irak al veel eerder te pakken genomen is dan ze lieten zien. Bush houdt m.i. de Osama-troef achter de hand tot vlak voor de verkiezingen om zo toch nog een kansje te hebben om langer te kunnen blijven zitten als president. Persoonlijk vindt ik Bush erger dan de mannen die hij bevecht. Terroristische acties keur ik absoluut niet goed en Bush doet exact hetzelfde maar op veel grotere schaal en veel geniepiger. Als ze die lul morgen een kogel door zijn kloten jagen ren ik de straat op met een vlag in mijn handen. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote:Amerikaanse vlag? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: tsja of ze die Allah figuur er ooit in willen hebben zeg |
|
quote: Lol.. Daarom hoeft Rdam zich juist geen zorgen te maken, vallen geen historische gebouwen meer te vernietigen en er wonen te veel Islamieten Veenendaal daarintegen, met naar Mörke's zeggen 33 kerken, is een stuk logischer doel bij een heilige oorlog |
|
quote: ben ik ff blij dat ik niet in een stad woon |
|
quote: Ik ben benieuwd F*ck hippies |
|
quote: zo had ik het nog niet bekeken. en dat van die kerken klopt. maar we hebben ook een aantal moskeëen. *doet een vreugdedansje* Oud Vuil. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |